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BERNARDINO DE ARMELLADA E l s a c r if ic io d e M a r ía s ó l o p u e d e ser e n f a v o r n u e s t r o En sus sermones sobre la Purificación de la Virgen, Lorenzo dirá que María, después de ofrecer la perpetua virginidad, “presentando su cuerpo “como hostia viviente, santa, grata a Dios (Rm 12,1), así en la presentación deJesús en el templo, ofrece, como sacrificio, pa lomas o tórtolas, animales considerados puros, aves inocentes. Marta los ofreció, en realidad, para honra de Dios y por los pecados del mundo, porque, mientras un ave se ofrecía en holocausto quemán dose totalmente en honor de Dios, la otra se ofrecía en sacrificio por elpecado; y María, que no tenía pecado alguno, sin duda mortificaba su cuerpo con ayunos y vigilias po r los pecados nuestros La Madre purísima sólo puede purificarse en sus hijos pecadores36. En estos textos tan claros de llamar a María ‘sacerdote’, y ‘sa cerdotal’ a su acción, claramente también se refieren a su espíritu en unión con su Hijo, sacerdote principal. Se trata, por tanto, de un sacerdocio espiritual. La cuestión que surge ahora es si en la mentali dad de San Lorenzo, el sacerdocio de María es idéntico al sacerdocio espiritual de los cristianos o puede tener alguna connotación que lo spiritu Christi sacerdotali muñere iuxta aram crucisfungebatur, Christique sacrificium offerebat pro salute mundi aetemo Deo. O mirabilem, o vere divinam Mariae erga nos caritatem! De ipsa nanque, uti et de Deo, cui spiritu simillima erat, vere dicerepossumus quod sic... dilexit mundum, ut Filium suum Unigenitum daret, et omnis qui credit in ipsum non pereat, sed habeat vitam aetemam (Jn 3,16). Quae igiturtoti mundo cama laetitiae et gaudii est, apud omnipotentem Deum talem tantamque haberepatronam ed advocatam. Quae apud Deum nihil non potest, et nobis materna caritate nullum non desiderat, non exoptat bonum?”. In Salutationem angelicam, serm. III, n. 5, 183-184. 36 “Maria autem, ut animum suum semper purissimum ab omni vel mínima macula impuritatis servaret, contra divitiarum affectum elegit voluntariam pauper- tatem, contra superbiam profundissimam humilitatem et contra sensuales voluptates perpetuam verginitatem camisque mortificationem, exhibens corpus suum hostiam viv- entem, sanctam, Deoplacentem (Rm 12,1). Hinc hodie sacrificium offert columbas aut turtures, munda quidem animalia (c f Lv 11,13-19), inocentes aves. Sed ad honorem Dei et pro peccatis mundi; nam una aiñs offerebatur in holocaustum , quod totum in honorem Dei cremabatur, altera vero in sacrificium pro peccato(cf Lv 12,6): cumque ipsa nullum haberet peccatum, pro nostris utique peccatis corpus suum ieiuniis et vig- iliis affligebat". In Purificationem, serm. III, n. 4, p. 530. 504 NAT. GRACIA LIX 3/septiembre-diciembre, 2012, 481-514, ISSN: 0470-3790
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