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MARÍA “MADRE SACERDOTAL” EN EL PUEBLO DE DIOS. la E scritu ra n o d ic e n ad a so b r e lo s p a d r e s d e la Virgen, o so b r e su c o n c e p c ió n y nacim ien to, com o lo ha ce, p o r e l con trario, co n Ju a n (Bautista); n a d a ind ica d e la edad , vida, costum b res, cond ición , ni siqu iera d e la muerte. Más bien p r e se n ta a María d e improviso, com o h izo co n a q u el g r a n sa c e r d o te d e Dios, M elquisedec, r e y d e Salem (Gn 14,18), d e qu ien d ice Pablo q u e f u e sin p ad re, sin madre, sin g e n ea logía, sin p rin cip io ni fi n d e s u s d ía s (Hb 7,1-3), y a q u e n ad a d e e sto s e en cu en tr a e x p resa d o en la s P á g in a s Sa grada s. De este modo, e l sa c e r d o c io s e in trodu jo en e l m un d o co n un a cierta majestad, com o a lg o c elestia l y divino, n o hum a n o o n a cid o d e la tierra “A síp u e s, e s c o n un a ir e d e m a jesta d divina com o e s p r e se n ta d a a l m und o la Virgen Santísima: Fu e en v ia d o p o r D ios e l á n g e l Gabriel a la Virgen... y en tra n d o d o n d e ella esta b a le dijo: ¡Salve, llena d e g r a c i a ! El S eñ o r está con tigo (Le 1, 26-28). De m odo sim ila r a p a re ció u n a g r a n se ñ a l en e l cielo : a p a r e c ió in esp eradam en te, d e m odo so r p r e n d e n te y divino, d iseñ a d a p o r la m an o y a rte d e D ios ” 31. El halo sa c e r d o ta l d e M aría n o s e qu ed a p a r a L oren zo en e sa com p a ra ción lejan a co n el sa c e r d o c io d e M elqu ised ec p rev io a l sa c e r d o c io en Is rael. P a ra en a lte c e r a María la c o n sid era nobilísim a up o r la sa n g r e y el linaje, n a cid a d el g e rm en bend ito d e Abrahán , d e la nobilísima tribu d e J u d á y , a l m ism o tiempo, d e la tribu levítica y sa cerd o ta l, d e 30 “Hane ob causam nihil dicit Divina Scriptura deparentibus Virginis, de con- ceptione et ortu, ut agit in Ioanne; nihil de aetate, vita, moribus, instituto, nec de morte ipsius quidquam loquitur. Sed ex insperato eam introduxit, instar magni illius sacer dote Dei Melchisedec, regis Salem (Gn 14,18), de quo Paulus ait quodfuit sine patre, sine matre, sine genealogía, ñeque initium dierum habens ñeque finem (Hb 7,1-3), eo quod de bis nihil reperiatur in Sacra Pagina litteris exaratum. Sie divina quadam cum maiestate introductum fuit sacerdotium, tanquam coeleste quid et divinum, non humanum aut de terra exortum”. Mariale: ln visionem Sancti Ioannis Evangelitae, serm. I, n. 4, 8. 31 “Sie divina quadam cum maiestate introducta in urbem est Virgo Sanctis- sima: Missus est Angelus Gabriel a Deo...ad Virginem... et ingressus ad Virginem Angelus dixit ei: Ave, gratia plena, Dominus tecum (Le 1,26-28). Sic utique: Signum magnum apparuit in coelo; apparuit ex insperato, coelitus divinitusque apparuit, Dei manu et arteformata”. Ib., 9. NAT. GRACIA LIX 3/septiembre-diciembre, 2012, 481-514, ISSN: 0470-3790 501
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