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BERNARDINO DE ARMELLADA oración perpetua. El aitar, corno lugarpropio para el sacrificio, entra de algún modo en la esencia del mismo. Evidente para Lorenzo, sin que seponga la cuestión, es que el sacerdocio en el que él contempla a María, en nada resta al sacerdocio de Cristo, del que su coopera­ ción recibe su sentido y su eficacia ” 27. M a r ía y el s a c e r d o c io d e l A n t ig u o T e s t a m e n t o s e g ú n S a n L o r e n z o Se puede considerar detalle, cuasi fantástico, el artificio con que Lorenzo rodea la existencia de María en un contexto sacerdotal28: En su interés por conocer los antecedentes genealógicos de María., descubre nada menos que una pista sacerdotal para entroncarla con su pasado. Cita a San Epifanio para excusar el hecho de que no se conozca por la Escritura el origen humano de María: “Lo calló la Escritura a causa de la excelencia del milagro y para no dejar estupe­ facta la mente de los hombres”29. Y explica Lorenzo: “Por esta causa 27 “Christus est Summus Sacerdos; sancta sanctorum, gloria paradisi, aeterna beatitudo. Christus a primi suae conceptionis instanti, ingressus est hoc sanctua- rium, factus heatus in anima; at non sine sacrificio. Sanctissima enim illa anima, videns infinitam hanc gratiam sibi a Deo concessam, ut homo esset aequalis Deo, una persona cum Deo, etfinem voluntatis divinae intelligens, quod era mundi Salus per Christi mortem, omni animi promptitudine ad passionem et mortem corpus suum obtulit. Hoc est quod Regius Vates ait: Sacrificium et oblationem noluisti, aures autem perfecisti mihi... tunc dixi: Ecce ego venio. In capite libri scriptum est de me utfacerem voluntatem tuam. Deus meus, volui. Apostolus vero interpretatur. Corpus autem aptasti mihi, ad passionem scilicet, uti erat voluntas Dei. Hoc est sacrificium Isaac in monte Moria, ubi fu it aedificatum templum Salomonis. Maria Virgo est mons Moria, mons domus Domini, de quo dicitur: Erit praeparatus mons domus Domini in vertice montium”. Ib. 28 Esta nota de mero simbolismo lejano no pasa desapercibida al feminismo moderno para hacer un argumento trasnochado a favor de su tesis: “Mary belonged to a priestly family. The Fathers of the Church point out that Mary was of priestly descent. According to legend she had lived in the temple from early childhood. Her being part of apriestlyfamily is seen as important sincefesus himself the eternal High Priest, derived hispriesthoodfrom her. unv.womwnpriests.org why Mary aspriest. 29 “Siluit Scriptum propter miraculi excellentiam, et ne in stuporem perduceret hominum mentem”. Epiphanius in Panario, haeres. 78; PG 42, 1043. 500 NAT. GRACIA LIX 3/septiembre-diciembre, 2012, 481-514, ISSN: 0470-3790

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