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MARÍA “MADRE SACERDOTAL” EN EL PUEBLO DE DIOS El sacrificio de María sólo puede ser en favor nuestro. En sus sermones sobre la Purificación de la Virgen, Lorenzo dirá que María, después de ofrecer la perpetua virginidad, “presentando su cuer po “como hostia viviente, santa, grata a Dios (Rm 12,1), así en la presentación de fesús en el templo, ofrece, como sacrificio, palomas o tórtolas, animales considerados puros, aves inocentes. María los ofreció, en realidad, para honra de Dios y por los pecados del mun do, porque, mientras un ave se ofrecía en holocausto quemándose totalmente en honor de Dios, la otra se ofrecía en sacrificio por el pecado; y María, que no tenía pecado alguno, sin duda mortificaba su cuerpo con ayunos y vigilias por los pecados nuestros La Madre purísima sólo puede purificarse en sus hijos pecadores36. En estos textos tan claros de llamar a María ‘sacerdote’, y ‘sa cerdotal’ a su acción, claramente también se refieren a su espíritu en unión con su Hijo, sacerdote principal. Se trata, por tanto, de un cum iwcta crucem Christi stetit, eum, uti vero Abrahae spiritu plena ac superplena, Deo spiritu vere sacrificans, etpro mundi salute vera caritate offerens? Satabat iuxta crucem (fn 19,25), utique spiritus virtute fulta, spiritu sustentata. Mariae spiritus erat spiri- tualis sacerdos, sicut crux altare et Christus sacrificium; licet spiritus ipse Christi esset principalis sacerdos, sed spiritus Mariae una erat cum spiritu Christi; imo unus cum eo spiritus erat, una veluti anima in duobus corporibus. Quare spiritus Mariae una cum spiritu Christi sacerdotali muñere iuxta aram crucisfungebatur, Christique sacrificium offerebat pro salute mundi aetem o Deo. O mirabilem, o vere divinam Mariae erga nos caritatem/De ipsa nanque, uti et de Deo, cui spiritu simillima erat, vere dicerepossumus quod sic... dilexit mundum, ut Filium suum Unigenitum daret, et omnis qui credit in ipsum non pereat, sed habeat vitam aeternam (Jn 3,16). Quae igitur toti mundo causa laetitiae etgaudii est, apud omnipotentem Deum talem tantamque haberepatronam ed advocatam. Quae apud Deum nihil non potest, et nobis materna caritate nullum non desiderat, non exoptat bonum?”. In Salutationem angelicam, serm. III, n. 5, 183-184. 36 “María autem, ut animum suum semper purissimum a b omni vel minima macula impuritatis servaret, contra divitiarum affectum elegit voluntariam pauper- tatem, contra superbiam profundissimam humilitatem et contra sensuales voluptates perpetuam verginitatem cam isque mortificationem, exhibens corpus suum hostiam viv- entem, sanctam, Deo placentem (Rm 12,1). Hinc hodie sacrificium offert columbas aut turtures, munda quidem animalia (c f Lv 11,13-19), inocentes aves. Sed a d honorem Dei et pro peccatis mundi; nam una avis offerebatur in holocaustum , quod totum in honorem Dei cremabatur, altera vero in sacrificium pro p eccato(cf Lv 12,6): cumque ipsa nullum haberet peccatum, pro nostris utique peccatis corpus suum ieiuniis et vig- iliis affligebat'\ In Purificationem, serm. III, n. 4, 530. NAT. GRACIA LVIII 2/mayo-agosto, 2011, 385-417, ISSN: 0470-3790 407
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