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IDENTIDAD DEL CAPUCHINO, COMO HERMANO MENOR.. 85 mente la edad desde la toma de hábito: «Y aquellos que son más ancianos en religión, se coloquen en primer puesto, no se tengan en cuenta las órdenes sagradas ni el tiempo de la profesión, sino a la recepción del hábito, porque así se observa la religión, que quie nes primero han sido inducidos a entrar en la religión (aunque tem poralmente no hayan emitido los votos de la religión)» 240. En el capítulo general de 1605, esta manera de proceder fue con siderada como abusiva y, por lo mismo, reprobada241. La resolución del Capítulo general se vio confirmada por un decreto de Pablo V, emanado tres años después (26 de septiembre de 1608), dirigido al reino de Sicilia y en el que se mandaba que los sacerdotes y clérigos precediesen siempre a los laicos 242. Pocos años más tarde, en 1631, 240 -Et qui seniores sunt in religione, sedeant primi, nec habeatur respectu ad ordines sacros aut si sint primo professi, sed ad susceptionem habitus, quia sic observat Religio, ut qui primo sunt induti in ingressu Religionis et habitum susceperunt (licet suo tempore, impediti, vota Religionis non emiserint) sint primi»: Ceremonial belga, 77r. 241 «Se in tutte le Provincie, i Chierici debbono precedere alli Laici, quantun que vecchij. Affirmative, 99; negativa, 5»: «Collectio Authentica ordinationum ac deci- sionum. Capitulorum Generalium 1605-, en Analecta OFMCap 5 (1889) 225, n. 6. 242 «Sanctissimus in Christo Pater, et Dominus Noster Paulus, Divina Providentia Papa Quintus; Cum Religionis cujusque statum duplici hominum genere per Sacros Canones constitutum esse noverit, Clericorum nempe, et Laicorum, earn semper inter illos adhibitam distinctione, ut Clerici, etiam in Sacris non constituti, quippe qui majo- res ordine sunt, ipsis Laicis, quamvis ad Religionem posteriores sint recepti, inter sedendum, eundum, atque in locis, et majores habeantur; neque consuetudinem in Capucinorum Ordinem, nonnullasve ejus Provincias, Superiorum forsam Regularum incuria, introductam, quae verè corruptela dici debet, ullo modo suffragari posse, sed potiùs tollendam esse, Religionis ipsius quieti, et Clericalis statuns dignitati prospicere volens, Canonumque dispositioni, et Capituli Generalis Ordinis voto inhaerens, hoc perpetuò valituro Decreto, stastuit, ac in virtute Sanctae Obedientiae praecipit, ac man dat omnibus, et singulis Ordinis Capucinorum Laicis, praesertim vero Provinciarum Regni Siciliae, ut Clericis quibusque ejusdem Ordinis locum semper, et ubique cedant; Ordinis autem Superioribus generalibus, et localibus, ut abusum hujusmodi tolentes, efficiant omnino, ut Clerici Laicos ipsos in omnibus deinceps praecedant, nulam prorsùs habita ratione temporis illorum ad habitum receptionis, vel emissae professio ns, aut Provinciarum consuetudinis, seu corruptelae hujuscemodi, quam poenis, atque etiam censuris Ecclesiasticis contra inobedientes, arbitratu suo, infligendis, omnibus- que aliis opportunis remediis ubique evelli curent. Datum Romae Die XXVI. Septem- bris MDCVIII»: P a u lo V, Decretum, en Bullarium Ordinis Fratrum Minorum S. P. Francisci Capucinorum. Tomus Primus. Complectens Bullas, Brevia, Decreta et c. Ordinem Capucinum gen.eraliter concementia, Romae 1740, 56.
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