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DIONISIO CASTILLO CABALLERO 395 C ris to d e b e s e r, p o r ta n to , el m o d e lo , la “fo rm a v ita e " d e l re lig io s o en to d o . V iv ir en c o n fo rm id a d con C ris to , tra n s fo rm á n d o s e c o n s ta n tem e n te en él, m e d ia n te su im ita c ió n , es la fo rm a v iv a , la re g la d e v id a del re lig io s o a la q u e el p re la d o d e b e tam b ié n s u p e d ita rs e en h um ild e s e rv ic io . F ra n c is c o , “tra n s fo rm a c ió n v iv a ” d e C ris to , y a d o rn a d o d e las “ s e is a la s del S e r a fín ” , es, p o r e s to , un fiel “e je m p la r h u m a n o ” del p re la d o id e a l. La in te n c ió n p rim o rd ia l m e n te “te o ló g ic a ” en la p re s e n ta c ió n d e e s te “m o d e lo ” , es e v id e n t e ... lacia, de una forma precisa y que encaja con cuanto venimos afirmando: “Christus igitur est fundamentum omnis praelationis et electionis et com- plementum; et ideo omnino praelati recta electio ordinatur ad Christum venerandum, imitandum, imprimendum, praedicandum... Tune virga ger- m inat et fructum facit, quando per ministerium praelati multi suscipiunt et concipiunt Christum tanquam fructum salu tis; ipsi sunt sponsi Eccle- siae ad generandos Christianos” (De sancto Mathia Apostolo, sermo 1, I I I : IX , 516a.517a). Aparece aquí claramente la relación a Cristo de toda prelacia, tanto desde el orden teórico —fundamento y complemento— , como desde el orden práctico —imitación de Cristo y realización de Cristo en los súbditos— .
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