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3 9 0 PRESUPUESTOS ANTROPOLOGICOS DEL “ DE SEX ALIS SERAPHIM d a d e ro s e rv ic io c a rita tiv o y fra te rn o a lo s h ijo s , c o h e re d e ro s d e la h e re n c ia e te rn a . “Bonus autem praelatus agnoscit se fratrum suorum patrem, non dominum, et exhibet se eis medicum, non tyrannum, nec reputat eos ut iumenta sua vel servos emptionis, sed ut filios hereditatis supernae consortes, et facit eis, sicut vellet sibi fleri. si similiter indigeret” El D o c to r S e rá fic o p ro p o n e a q u í los fu n d am e n to s a n tro p o ló g i- c o -te o ló g ic o s d e un a p e d a g o g ía c ris tia n a . 2. V o c a c ió n tr a s c e n d e n te “ p e r s o n a l” L a v o c a c ió n tr a s c e n d e n te d e la p e rs o n a lle v a ín s ita u n a p a rti­ c u la rid a d : su “g r a c ia ” p e c u lia r, su v a lo r in d iv id u a l, su s in g u la rid a d in tra n s fe rib le en re la c ió n a la s a lv a c ió n . D e s d e la p e rs p e c tiv a d e la s a lv a c ió n la p e rs o n a h um a n a es v a lo ra d a en su in d iv id u a lid a d m ás ra d ic a l. D io s o fre c e in d iv id u a lm e n te a c a d a p e rs o n a e s ta s a lv a c ió n . L lam a a c a d a p e rs o n a p o r su n o m b re y su m a n e ra d e s e r y d e su a c tu a r e s p e c ia l. V o c a c ió n tra s c e n d e n te “ p e r s o n a l” , o tro d e los p rin ­ c ip io s a n tro p o 'ó g ic o -te o ló g ic o s fu n d am e n ta le s q u e s irv en d e p re s u ­ p u e s to al D e s e x alis S eraph im y q u e se u tiliz a fre c u e n te m e n te , d e s ­ d e d iv e rs o s p u n to s d e v is ta , y a d e s d e el c o m ie n z o del e s c rito . En p e rfe c ta c o n fo rm id a d con la te o lo g ía p a u lin a d e los “ c a ris - m a s ” s e afirm a : “ ...unusquisque proprium habet donum ex Deo, alius sic, alius vero sic” 23. C a d a p e rs o n a tie n e , p o r ta n to , su p ro p ia g ra c ia , su p ro p io don p a rtic u la r, su p ro p ia “v o c a c ió n " , s eg ú n la cu a l d e b e re a liz a rs e en la v id a . E s ta c o n c e p c ió n “p e rs o n a lis ta ” d e la v o c a c ió n tr a s c e n d e n ­ te del h om b re s o lic ita , p o r c o n s ig u ie n te , del p re la d o u n a p e d a g o g ía a p r o p ia d a a c a d a re lig io s o . S u p o n e , en p rim er lugar, un c o n o c im ie n to in d iv id u a l e ín tim o d e c a d a uno d e sus s ú b d ito s — p o s ib ilid a d e s , s itu a c io n e s re a le s y 28. Ibid., c. 3, n. 4: V III, 136b; cfr. Ibid., c. 3. n .9 : V III, 137b-138a-b; Ibid., c. 5, n. 3: V III, 141a. 29. Ibid. c. 6 , n. 4: V III, 143a; cfr. c. 1, n. 1: V III, 131a-b; Ibid., c. 3, n. 9: V III, 137b.

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