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NUEVA CRONOLOGÍA SOBRE CLARA DE ASÍS NAT. GRACIA LV 3/septiembre-diciembre, 2008, 563-628, ISSN: 0470-3790 619 Forma vivendi de San Damián Deus pater (Gregorio IX) (Franciscus) pietate motus scripsit nobis formam vivendi in hunc modum: Quia divina inspiratione fecistis vos filias et ancillas altissimi summi regis Patris caelestis et Spiritui Sancto vos desponsastis eligendo vivere secundum perfec- tionem sancti Evangelii, volo et promitto per me et fratres meos semper habere de vobis tamquam de ipsis curam diligentem et sollicitudinem specialem. RCl 6, 3-4 Dilectae filiae Clarae Abbatissae et Conventui Monialium inclusa- rum Sancti Damiani Assisii: Deus Pater cui vos in ancillas obtulistis misericorditer in filias vos adop- tans, Unigenito Filio suo domino Jesu Christo operante Spiritus Sancti gratia, desponsavit in Regno Caelorum, cum Sponso coelesti feliciter coro- nandas. Unde cum Sponsum vestrum super omnia diligere teneamini, qui diligentes se diligens suos efficit cohaeredes, ita in eo tantum totis affectibus delectari debetes, ut nihil umquam vos ab eius cha- ritate valeat separare. Ad hoc enim divinitus inspiratae, vos in claustris reclusistis... Evidentemente, Gregorio IX intenta con acierto cambiar la redacción de la forma vivendi de San Damián y corregir esa forma de vida según su parecer. Se trata de preguntar cuándo y por qué tendrá el Papa motivo para ello. En su elección de vocabulario, el documento papal muestra lla- mativas alusiones al breve escrito de Francisco, cuya forma vivendi contiene diversos modos de relación de las hermanas con las tres divinas Personas. En primer lugar, se contempla a Dios Padre, luego al Espíritu Santo y, en una más bien oculta, pero, al mismo tiempo, clara alusión al camino franciscano, también a Jesucristo. El Papa seguirá esa sólida lógica, pero en su opinión, las relaciones

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