BCCPAM000545-5-19000000000000

A Ú guft. 34. 35. -Difp. 11L niumn in materia ¡uftificarionis elt 'magni ponde- ris : Sienim,inquit,ficut veriras loquitur,nemo libera- cur 4 damnatione qua facta $ per Adam, mifi per fidem defú Chrifti, 6 tamen ab hac damnatione non Já libera- bunt , qui dicere poterant fé non audinife Enangelism Christi, que verbá interpretari nequeunt de fide implicita Chrifti, vt perperam nonnalli volant: fides enim implicita Chrifti, fine predicatione Euangelij haberi poteft. ' | Hoc idem Íatis confirmar Ecclefiz praxis ,que [pecialiter requirit, veantequam adultus baptize- tur ¡explicito , 8z diftindte inftruatur de myfterio Incarnationis ,ac de redemprione faéta per cius paffionem S: mortem: quod laris apérté indicat, * Ecclefiam fenrire nulli adulto pofle contingere iuftificationem á peccatis fine ide explicita huius myfterj. Nec obltat A dicas, vnumquemque obli- gari ex precepto , ad idem explicitam huius my- tterij. Nam cúm multa alialcredenda £int de ne- celfitate precepti , nulla alia rarioaffignari porel, cur hanc fidem explicitam tequirar ante fufce- ptionem baptiími , 8 non aliarum rerumcreden- darum, nili quia fentit ele neceffariam necellitare medij, | EA MN Obiicies ex Turriano difp. 27. dub.4. quia cúm fides explicita Chrifti dicitur neceffaria neceffica- te medi; , vel hocintelligicur ex natura rei,vel ex lege Dei:neutrum autem dicirur cum idoneo fun- damento. Non primum, quía ad excitandam con- tricionem perfeótam, 8 di eftionem (upernatura- lem,tam in lege antiqua,quám inlege ficit des vnius Dei,82 auétoris rerum fupernaru- ralium : hac enim fufficienter proponit obicétam, vt voluntas polfit ex gratia Dei iplum Íuper om- nia diligere ,8z perfila contritionemde pecca- to habere : ac proinde ex parte cognitionís nihil decltad aétum volunraris ; ergo Íi detur gracia ve principium , poterit voluntas diligere Deum, Se odio prolequi peccatum. Deinde neque potelt di- ci hanc neceffitarem oriri ex Dei lege, feuiphus beneplacito; quia nullum eft teltimonium Scri- ptura,ex quo id fufficienter proberor. Reíponde- tur verom elle ex natura rei, pole adtum perfee contritionis 8: charitatis erga Deum elici, abíque prauia explicita fide Chrifti quám per fidem aflentiatur lis que necellitate medij tenetur affentiri: quam legem deducimus ex argumentis adduétis in probatione noltrz con- clufionis, | | | Atque codem modo philolophandum eft de fide mylterij Áanttifime Trinitatis ¿in quo funt - czdem opiniones. Dicimus ergo ante (ufficien- Marc. vie, tem promulgationem Euangelij,non fuiíle necel- lariam ad iuftificarionem necelfitate medij illius explicita notitiam: lecus tamen polt Euangelij lufficientem promulgationem. Prior pars feré ab omnibus admitritur; pofterior veró probatur ex illis verbis Marei vitimo. Predicate Enangelium omni creature,qui crediderit y Ó bapriZatms fuerit, fal- vs erit : quí vero non crediderit,condemnabitur. Supet que verba D.Bernardus epift.77 rete notat,dam- nandum dici 2 Chr fto, qui non crediderir; non veró qui non fuerit baptizarus : quia fides,inquir, que lola fufficit ad falutem , fubintellige, a, 82 charitare formara; fine ca veró nihil sit y inillo agrem loco D. Marci agitur de fide explicita Trinitaris : ergo hac ex fententia Ber- vardi elt neceflatía neceffitate medij. . : egratizluf- : non tamen polle fuppolita diuina lege,qua Deus decreuic, nulli ín= fideli conferre atualia divine grariz auxilia,prios Quorum mySterioram teneatir vmm/qui que babere fidem ex neceffitate Pl a Al , ' P y 0 | 5: 4 y r. 0h * en LON Ney e j + IA ? er. Ñ pa e, AO! . ; 1 y , y í $ 0 ASH ia LINA q, Pe » » LS $ 4 5 a ¿ e ME, Y o a í e yA E 5 7" «e 2 e eft necellariom ; ar credere aliquid expli- cité , omni tempote fuit medium neceflarium ad falutem,vt oftendimus fcétione precedenti, Ci Y E, AA E $ SA % 3 fu ii s q A : £ x "a An 2 m, temune: ¡z loco cita tate precepti; qu fuit medium 1 cultas ergo elt de fatu e dar YE : . , , ; O EN 5 0 8 Be quí y : nus docendi res fidei, licér careant huiulmodi cu. ra,vt Concionatores ex officio,8cc. Alij verdom- Pe nes, etiam Reges y VOcantur minores , 8 quod in- SL quicimus ef , quid tenearur ctedere expliciré po- Pula O ' Prima (ententia ell, quód non tenetur explicit e. 870 crederealiquem articulum in particulari, fed faris elle implicite 82 vniverlaliter credere quod Eccleía Ita Rofellain fumma ,verb.fides, 82 plu res ex Canoniltis. Secunda fententia elt, quis nemur explicité credere omnes 8e ingulos art los fidci, quí in fymbolo A 0 o Ort tur in duodecim articulis, Ita plures Rec | queít. 1. Terria le: : ¡z(t.1. Terría fentemtia aflerit fatis elle credere explicite myfteria illa , que continentar in qua- arriculis fidei,quz in Carechiíimo pue- . : MTer nd TE Y ra Y . Ñ e y 43 " yn $ artiC.l. » A de HP ” sl e MS < rra Y ó Y A . E var ¿ e AN G mottis Chrifti, Lelurredki iphus. Et can judo éetrano fupponcndum eft, popu- lum Ccibiamam teneri dere explicité omnia illa de quibus diximas fuille preceptum in lege | | Arz. es o Pas dj

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz