BCCPAM000545-5-19000000000000

““quomodo conltabit nobis elle facram Seriptu=, ram, 8 libros Canonicos in Ecclelia, 8cvnde col= %.Timoth.1. 17. Deuter. 4, Apoc. vit. Galat.1. Matth.15. sk .s . ñ , o a 2. o as + mn ES 26 ricibus externis , ve aperté conílar ex lib.Genelis:, | qe 2utem nulla fuir Scriprura lacra; Moyles enim fuit primus Íacer (criptor; ergo per (pacium duotum millium annorula », miss, 00 1n Ecclefa Dei conferuara fuit per: (olam tra itionem divi- nam : acproinde falso $ line fundamento here- tici negant diuinam rradicionem elle regulan f- dei, Et quamuisa MoyÍe víque d Chriftum fue- rit lacra Scriptura , nihilominus folúum. deferuie- bar ludais; relique veró arma y apud quas etiam vigebar religig $: fides, lola rradirione divina in rol fidei £ morum , gubernabantur y VE lanétus lob 8 alij, qui Deum colebanr, fide,(pe, Se chari= tate, 82 eriam ceremoniis externis, Priererea »quia, | in lege vereri multa erant necellaria ad Li tem que lola diuina tradirione erant recepta,quía non. minos foeminz , quam viri,habebant aliquod te», medium,quo a peccato originali mundarentur , Se nihilominus pro mafculis inftituta erat circunciz, fo ; remedium autem pro fceminis non haberur, infacra Scriprura, fed tradirione diuina extabar, Deinde , quia li tollatur e medio traditio divina, liganr, non elle fuppoliticium Euangelium Marci, Denique,quía tota ratio credendi e verbum, ei, quód autem lit Ícriptum,non yariar,neque minuit eias autoritatem;craditio autem divina fufhicien- ter propoíita , eft verbum Dei non Ícriprum : ergo. non eft minas regula fidei, quam libri qui conti- nent verbum Dei Ícriptum ....... 0 Obiiciunt primó Heretici,quía omnia que pertinent ad lalurera credentium , continentur in lacra Scriptura: ,¡uxta illud Pauli 2.4d Timoth.r. Omnis feriptura diwinitus inspirara vtilis ef ad do- cendum , Sc. ergo fola Scripturaelt regula fidei., q dl nderur duplicemelle regulam fidei, vnam t dm , partialem alteram. Regula fidei totalis Ñ d elt recbumDei, five reuelatio diuina falta Eccle- iz, que dividitur in duas regulas partiales , Íci- licer facram Scripruram , 8£ traditionem. Vide non eft necelle quód omnia credénda explicire contineanrur in facta Scriptura , ficir conti- neriin genere ,in qua etiam continetur, traditio- nes obleruandaselle. .. O Obiiciunt fecundo plura loca facre Scripturz, nam in Deuteronomio cap. 4. dicitur. oc eff' verbum quod loquor. €5: pracipio vobrs : non adderí, nec aufererís ex eo quidqnam. St Apocalypli vlti- mo. Si ques appofuerit ad hac, apponat Dems fuper illum plagas feriptas in libro ifto , Ó fi quis dimi- nuerit de verbis propbetia libri huius. 82 ad Galat. 1. _Sinos, vel Angelus de culo enangelizer vobis , pre: ter ¡d quod enangelizabimus vobis , anatbema fit. $ Matrh. 15. vocantar tradiciones hominum , éz reprobantur ': Quare (5 ves tranfgredimini man- datum Dei, propter traditiones vestras, Coeterúm hxc omnia facillimé diluuntur. nam in his lo- cis folúm prohibentur- additiones corrumpen- tes lacras Scripturas, vel mutantes verum fen- fui earum,quales erant traditiones Pharifzorum, quas Chriftus Dominus reprehendic. Nos verá dicimus , recipiendas elle traditiones , non quaf- cumque, led diuinas ab Apoftolis, 8cab Ecclefia víque ad nos traníinifías, el Obiiciunt tercio, quia videtur impolfibile con- feruari traditiones. nam lemper non potelt pro' certo haberi, qualis (it vera tradicio ; funt enim quamplurima impedimenta , nimirum obliuio, negligentia , morum petuetátas, que nunquam —Traétatus X V.: 1) - ¿¿Inquites ,vndepo inibus, Refpondetur negando hanc tatem, nam ad didinam prouidentiam ra conferuandi tradiciones , licut regís : tradiciones non (int Ícripte in divinis Literis, bleruatione conferuatz, der Obiféiunt quarto,quia femel admillo recipien- n elle aliquod dogma fidei, quod non probe- tur teltimonio Scripturz », fed tradirione, prabe- tur multis occañio fingendi » 8 introducendi in Ecclefia multa falíA fub nomine traditionis: Rie- derur, in Eccleña Dei efle auCtoritatem,BLta- tionem dilcernendi veras tradiciones , 8c Ícripris» rasa falás, ob affiftentiam quam habet, Spiritus nl sudo ubernatur. mus dignolcere veras tra- ditiones,tam divinas, quam Apoftolicas. Relpon- derur, communirer affignari quativor regulas.Pri- ma elt quando Ecclelía wniuerfalis admictic , 8 ampleéticur aliquid tas quarn dogma fidei , quod non inuenitur in lacra Scriptura , necellarió di- cendumeltid el e diainam traditionem, quía cúm Ecclefia lit columna 8 frmamentúm veritatis, 82 in rebus fidei 8: morum errare non pollir, necel- lario elt farendum id haberi per diuinam tradi- tionem.Secunda regula,quando wniuerfalis Eccle- lia aliquid obleruar >, quod. nemo potuit confti-, tuete ni Deus; quod tamen nullibi in Scriprura YY reperirur , necellarium ell dicere ab iplo Chrifto, m0 liquid ex Apoftolica traditione delcendere, fine in Concilio generali congregati fint , five WN 5 tlum inlibris infcribendis , credendum ef efe oltolicam traditionem ; haber enim magnam ad 1d credendum , vnanimis confenfus omi- dicitur ¿Ecel fa 1 Ecclefia,quamuis tadem lit Eccleña veteris Tel A ¡ mentij,

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz