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xolI. 1.Thcl.4. DionyÍ. Chryfolt. Oroíius. D.T hom. 102. 103. elle rationern A RO JS js z : ee , , 7 y Ls A . A Eb s pre quarenus naícitur ex peccato, efe macu- m peccati , neccllarió elt aderendum , petcatum actuale ita grarier” repugnare , ve néque Deus qui- dem poflit gratiam conleruare fimul cum peccato ¿morrali actuali.Vnde lequitur Deum non efe cau- «Lam per.le non conferuandi gratiam , quando eft ¿peccatum aétuale;tunc enim non potelt eam con- deruare. | Tertió probarur 4 priori, quia labes 8: imráun- ditia anime ex natura rei et contraria propriz ¡fanétificationi ; ac proinde forma landtificanti: ¡peccatum autem aétuale effentialiter et ¡lab s 8 immunditia animz ; ergo ex natura rei contraria- tur forme lanctificationis , 8z iuftificarionis. Ma- sor probatur ex Paulo 1.ad Theflalonie;4. vbiim- munditiam Se lanttificarionem , ficut contrarias formas nominat , inquiens : Von: enim vecanit nos Dews in immunditiam, fed in fanclificationem. Con- lentiunt Parres, Dionyfius cap:12. de diuinis no- minibus : Sanétitas,inquit), ef? ab omni labe inteme- rata puritas. Chryloltomus in Plalm.144. Santlus efi ¡lle purss ,mundws , ab omni reprebenfione alienwo. Oroíius de libero arbitrio , Sanétitas ef vinere fine peccato. Atque hac lecutus D.T hom. infra queft. $1.31. 8. docer : Sanélitatem nullo: modo importare immandiriam. Atque hoc modo per fandtificatió- nem fpecialem intelligenda elt puritas Se mun- ditia fpecialis,cui, ve conftat ; peccatum ex natura rei contrariatur. Vnde colligitur, faridtirátem non diligendi hominem ¡uftum folúm fecundúm quid,ea ratione, qua funt fides,, vel alía dona , quz cum peccatis reperiuntur; fed potiús elle rationem ve homo 4 Deo diligatur implici- rersáicur perfete bonus ,cui nihil ex debiris deáir; quoniam: 6 elt lanétitas vera, vera animi puritas elle deber: ac proinde que elle non py cum immunditia peccati mortalis. eto 1 p +¿Obiicies primó , quia homo nonattingit effe- étiue produétionem charitaris: ergo neque porelt effeGtiue attingere corruptionem illiuszideo enim «agens naturale non poteft arringere corruptionem animz farionalis ,quia non poteft attingere ejus -produdtionem. Refpondetur negando confequen- tiam. namad 2 on * corruptionem alicuius Lormzx, non requiricur pole illam prodacere ; fed Áátisseft pole producere aliquid illi forme con trariumsí ¡lla forma (11 talis, que extra (ubietuma «conferuari non pollit : hinc enim fit , ve quando salis forma expellitur a , pr per formam con- " arariamyeo ipío delinatelle incerum natura, Qua- re ratio ob quam agens naturale non poteft cor- rúmpere animar rationalem,non ea eft, quia non Jrelk.cam producere ; fed:quia illa non depender fubiedto ¿ac proinde licer a fubictto expellatur, aihilominosin luo elle perlenerar; poller ramén ab agenre naturali corcampi, fiin fua conferua- 'tione a fubiedto dependerer. | »Obiiciesfecundo, quia forma now operatur ef-- feétiue in fubicéto: in quo elt, fed folúm formali- «er ¿preflercim illa, que nón eft realis 8c pofitina, Sedaliqua priuacio + pecogtum autem qual: forma accidentalis eft:in anima ¿que quidem ¡oxta fen- sentiam D.Thomzxsnon ett politiua forma, fed pri- uatio quedam ; ergo'peccatum non potclt effeQti- peccatum dicitur:effetiué corrumpere charita- emy noh fignificari illud elle caulam efhicienten, fed ele ationem 8 éffetionem peccatoris , per quam exnarura rei chariras elle delinat; itátamen vt si NEP ei ef er al corrumpens per pecca- a y . -tiam fanétificantem. “nalla potelt ¿Má y “tio djuin ¡e corrumpere charitarem. Refpondetur, quandó , e 119 tum; fiueillud hit aliquid pofitiuum,five priuatio ¿debite adtionis , vt contingit in peccato omilfio- nis ; fue debite bonitaris 8e regtitudinis, vt con- ¡tingitinpeccato > RR ir o ¿que adduximus de peccato omiflionis $: com- miflionis,probant,per illa phylice $ ex maruta tei -Charjtarem corrumpi,ea ratione qua eur -** Obiicies tertió , quia neque peccatum videtur | conclulionis, aétus non et formaliter incompof- -fibilis curo habiru; peccátom autem aétus quidain eft Icharitas verd habitos. Er confirmatur, quía nalla gnari oppolitio inter peccatumn 'aGtuale 8: habitum charitatis, quidem non ef contraria, quia peccatum formaliter non eftali- quid reale politiuum,neque in codem genere cum habitu gratiz € charitátis,quod tamen eft necel- fariumad oppolirionem contrariám, Neque illa fame e variar o gratia E ro al itares fiaric tz. Neque pros nariua, aurcon- radiéto : dd e M7 tr diétoria , quia peccatum a e quo dilpu- tamus, non confiftit in priuarione gratiz K« chari- tatis; led vel 08 smc retitudinis 8% hone- mundities 8 im beatur , ve forma fandtificar fimul cum peccato Thomas in illa prof Íi tem per peccatum cor torié ; non effei ell ¡ dúm eamdem rationem charicas 'ehimi formam, Fed fecundúm dinerfam: «polle formaliter charitarem corrumpere, aut ex-: "pellere. nam,, ve dicebamus in probatione noftte t, > á + Ls ús De 3 Y e Y* id e, E AN a si ñ AA >] i s á pl + . ] A PEN 5 de E Pa á NE. q” ect $ t bo á k » 1 Fl i to) - A a ¡00 O 11 ' a AÑ ¿A y y ; 7 O >. ¿a y E Í % $ ye $ 1 E 4 1 ¿AA + FA 1 +38 - se » hr - +0 4% 7 . 4 7 led Ñ y ri <<] +. El E 4 ás | y t e y 114 E 4 y a 2 e EY 4 y E a. hd a , 4 e y 0] « ay Y + de y 113% $ A 4 5 sil ho e mE 15 PT i ¡FATE e 13 ¿UU o ¡-- M8 ¿HB ¿8 ; 1H hi. (4 HB UN ja yu) a) ¡5 5 4 A q e ha E 4 54 58 4 y » 1 10 4 1 ¡Na al ; Y > de . A + PAS 1 A e TE 2] É ns 1 M7 105 q! 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