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0 PA 0 pas Jj e O, > sE 5 WE aa OL SITAS: EPR ; ¡ dE ] ] k k é q 1, » p seu rá A > de e. ir E e o E, A sy e a ON ON - ita DES ¿ » rod » po. e » h Ea , 10. Rom. 5» Ariflot. “eel. 9. 'alm.49. D.Thom. 11. Joan.1 $: Ibid. Tacob 2. 1pient.7. alm. 15. | berga or - ha gs SEATES os cioe. al 9 ¿quel mas LA RA e , t lvaDiffcule cil 10D Thomz ch Ar G ras tamen elf ,an fir as cipienda in fenfue prio,ita vt ¿Garitad non,'metapho: ce, fed ypr prit) 8c realiter Cp or erga Deum.VER ta tio dubitandi eft dr amiciria hnon cur propri nifi es , quin | dúm Ariftot.8. E er 5. 8 6. ipláa hac: inter Do 8 nos e oami 2 «¿ero ¡ergo nulla eft do,» uia amiciria confiftit e, ing encadena amici mutuo (e dili ant oprer e,8 non pro jur Ein dado ihigentis: atque hee lentia effe non potelt inter hómi Déeio: du posinean bonitatem y qua in le bon 3 us autem pon poteft diligere homines Prof ¿e ercatam bonita lider me boni fant;D' use omnia diligir He fiin : ergo inter hor 4) Ed pan: ro inet vn a scary amicitiz. Co lentia,que et | lexitnos ab eterno,no Dis firmatur, uia lum non ms Por al mot el inimici ¿ E + ndabi le m A es, sc ibi in ro rai ergo a pap am beneuolentiam,. m amiciiz. Tertid, desd selzait enim e | visita atte lominemn, laredo later hominém;Ed Y Ss fritsam odio, vel amore digna a or ille e Aíuis non eft ampicitia, Quarro 4d. print ] 5. di ] 7: De meda eo 10nián bonorum meorum non e Si efuriero non dicam +. ' a in Quintó amicitia,fecundim Ariftot.8.E non poreft diu durare ad plures: fed ch amor erga omnes ; er pr ei nique, quia amicitia eft telario realis. mam A D. "hom.arr.1. in corpore: amiciós ef añ Sed nulla eft ee realis in Deo dd : ergo inter homines Ec Dem Ir pinoE" -fecú Eto x fune necellariz ad taviotieta propti 8 y Ñ Ps ) amicitie, AI QA AIN: de His tamen non ¿bltandbid vera 8 lencaaa IA (olive D. Thomz >, inter homines ¡últos 82 Deum,effe veram amicitiam, eamque pofitám efe ex parte hominum in virtute charitatis , per quam AGE DEA dir ah door Probatur preci: pue éx il o Ioann. 15. Vos amici mesbe ffeceritis ql preci cipio vobis ; (4 ¡ ¡am hón' dicam vos féruos y fed _ amicos. ¡plane fignificacor, non fólúm ele erga ipropriam amicitiam , que febo. edientiam erga Deum eno fed erianrefle altiorem aliam amicitiam, per (feruitutem 8 obedientiain fit, Vnde C hitos ait : Vos autem dixi 'amicos, quia feruns nefcit quid fa- ciat deminws eims; Er Dlacobus cap. 2.loquens de Abraham,inquit: : Reputatum ej? úlli ad inStitiam , (Í amicms Dei appellatus eft. DS Sapientiz 7. Infinizis ef rn ¡E Dé Charitate. JU hato ei ¡a homines poffúnt diligere Den: ho: : . amor1 a a ha. o 0 ANDo. ) ve. de rá; > ds : rr 139 en pao quo qui ví fune, participes fatti y ol tia Dei. Deinde, quia in Trident. le. 6. diffinicut iuftificatió , Renonatio interioria hominis: Trident. prende fi instus ,Oex inímico arica. Er dutem teltimonia facre Seripture Se ciliorum commodé polfune cuí pro ietare tc 0 Cro! propritae etiam inte ligerida uúnt, xi ri Secundd idem iprobatar , quía Arifor, ¡donde ¡Edo lib.8. Erhic, eap.r0, manifefte aflerit : Filiorúm ad Ariftor. ypame hominum ad Deum,e/ffe amicitiam ,ficut ad aliquid excellens, 8c lib,to.cap.8. concludit : Sapien- _4es y quorum fapientia etiam extendisur ad vitam hone- Jam,fe Dis amiciffimos. Namf Dy,iinquit, curar rerúm habent : rationi confemtaneum eris ip/os congaí- y quod ef? oprimpm.Ratio verd á sue fumitor A nibus que requiruntur a ellentiam ami- fefté conueniunt charitati,que eft eriaquz Ro y ad Deum, preferrim (1 ea perfeóta 8 yu lis eftin beatis. Eltenim cha- 'beneuolentiz erga Deum, cui inclfit, certiffimum etiam el re- tecaines, juxtaillud Prouerb.8. Es ;ficatiple promifit loan. 5. Prouerb.8. ba e fi fecericis que pracipio vobís. Ex 10m 5. “ria ni probatur, hanc muruam be= pestrm an , hon elle accultam , nec latere:¿guía 108 bone n Deó nota eft noftra beneuolentia , fed obis,ex ipfus teftimonio per fidem cogni- dentuolentía erga dileétores iphus; quare ta ceétras ele potelt de divina dileétione m,fícut de lua erga Deum dilectione cer- le cognitio Íatis elle viderur ad rationem MrRterca, quía etiam inter Deum 8 ho- aliqua bonorum communicatio ; ea ra- hb homine preftari 8 communicari + | idos io enim iuftus obedientiam 8% culrum ¿ab illo autem aceipitin hac quidem ra neceffaria ad comparandam bearitudi- e evite felicitarem eternam. ) ne rÓ Mieliós cognofcarur ratio amicitiz que 1m' elle potelt, norandum elt ex Ariftot.8: ErhHicorL Cap. 7. preter amicician que inter e er potelt , elle aliud genus amicielin- Equales , in quo amicitiz: genere, vt docet »e 1 Dro ds diueríe elle poffunt fpecies - E, pro divierfitate excellentiz 8 inequali- lee eMe poreft inter dos y qui mutuo fe dili- git colligitur ex eodem capite, 8 ex ter Deum amicitia fecundúm excellen- tantexam aliquam equalitatem, laltem e ero s fecindúm quam amici e debeant diligore $ bona conferre, el vreperiti potelt inter eos, qui in; q uale:ss dummodo ille,qui inferior eft,non ac» _ceperit ¿(fi fut pltanciale a fuperióri: quando enim 310 fuperiori non poreft ele fimile y propter benéficium jam collatum er elos qualibet amicitiz obligatio- de genus amicitiz,quod non haber 1 debiti equalitatem,qualis et ami- 10 ad pies 5-8 creaturarum ad | esenim 8: Deus , non pollunt obli. > po a bencaolentia: filiorum-, au , tr 1 per beneficiom productionis ] e cil Fat omnibus aliis epcribus ulbus ete fit ricas Ergo n cani me 14. ] | d' primam'rationem dubitandi, epale de“eflentia omnis amicitist, nam a genere amicitiz lecundúm excellentiám, porn tt

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