BCCPAM000545-5-19000000000000

| > » ds ) A $ ó x [eobictum formale, (pei. Nec difficultaris no- illam pro! toporter (perare. Et.confirmatur, quia mine porel concipifutnritio,vel ablenria obicdti, - concurlus< juinus tantim le. tener ex parte caule vel lupernaturalitas , y dixi , qua, abloluré vt ic, efficientis, ue accipiarur in atu primo,vel fegun- Ported obicétum defiderij,charitaris, De nde, | > eIgO ió ordios ad llum AQUI o quía, habitus (peihaber criam aGtum deleótario» nón porgít habere rationem caule la có nis, delefacio veró nonin faturum , fed in pra- ¿ ] primam in contraciom defimprumexau- 11. lens fertur:ergo difficile illo modo, non poreft Aprirare D. Thomz relpondetur ,illis locis tan= » e. obieétum formale habitus (pci fumprifecun- Poio em tendere ín Deum, in nitendo ciu: : le, quamuis, quarenus ef principigm aus auxilio , ad eum confequendum, 82 quod sl q > me : randi,feratur in al os, futurum, $e lupernatu- — aliud.yoluerit fanétus Do%or ,clariflime conftar .: y 4 «de ergo D, Thomas arduum explicar per di sale pac al ea explicando. Quer + «Pro tatem,non elt ita inrelligendus yt exiftimer id effe necclfaciun ex parce obiedti, (ed quia fpes haber obicéto heatitudinem ad quam homines lege communi non acceptantut , nili polt perpetratos ¿exart.4.huius queltionis,vbi conftituit beatitudi= hem obieétum amatum per fpem;auxilium aurem appellat amatum vt principium extriníccum., ita. enim ait: Spes duo respicit , fcilicee bonmm quod obti- _nereintendit, (5: auxilium per quod ¡lud bonum obrine- tur : bonum autem quod aliguis Jperat obtinendum, ba- bet rationem canje finalis : auxilium autem per quod Idem, : ab CS... ia HMUGIN O NO ES , | A ds (sn (ententidtenet,obicátum formale Ípei aliguis [peras ¡lud bonmmo , haber rationem caja eff- elle auxilium omnipotentiz Dei, icutteftimo- cienfía, A do A] Sigo nium primz veritatis eft obietum formale fidei. Ad fecundam refpondetur , quouis au (pei Ita Vazquez 1.parcedifp. 84. cap.1. 8 difpur.239. theologica (perare nos bearitudinem laltem-im- E lequantur Meratius $ Turrianus in pre- — plicire;Genim (peramus-4 Deo aliquid mert.erca- Titi 8 probatur audtoritate D. Thomez téftimo- cum,Íperamus illud vee medium conducens adbea- niis allegatis pro fuperipri: lententia arc:1. huius titudinem confequendam ¿Sc (ic codem détuim- Ídem, queftionis. Obiectum, inquit,fpei eff bonum arduum, — plicicé Íperamus iplam beatitudinem; quia eleétio Íuturúm , poffibile baberi.: p autem sp medij elt implicita volitio finis: alias linon í; = quid o sado per m0) fos, alío modo ratur in ordine ad beatitudinem , nou erir cd alios. In quantum exgo fperamus ali vid we pofíbsle — theologica, qua etiam ratione [peramus auxilium nobis, per, dininuma auxilinan , [pes vostra attingit ad diuinum, 8 dona gratiz ve media ad obrinendam .sp/fum Dewm. Idem repetin art. 5. SpesreSpicit ar- beatitudinem conducentia, Ni S Ea in auxilio afequendum, 8cin dilputaris . Prima conclufio. Obicátum formale 4pei et 12. rap de ho ait. Spes adipifcenai vicam ater- Deus, yt lummum bonum amabile amore conca- ¿mam haber duo obicéta, feilices ip/am vitam aternam — pilcentiz, fupernaturalis, 8: quali incommodum quam quis fperat, auxilium, divinum a quo Jperat: amantis. Ita Scotusin 3. dift. 26. quem fequitur ficut etiam et do obicóta , fcilicet rem guar. Suarez in hoc loco , 8 et communior inter Re- credit dr veritatemprim: 8cinfra, Si centiores. $ certe hac vider - exprefa fentenria igisur [scast. formale obichum. per D.Thomequelt. 17.arc. 8. vbiait : Spes d omnis lem. quam aJentimmurhis que tale appetitinus molts ex amore derinatur ; amor autens obieétum fdes : isa formale wilimmm quidam ef? perfecima,quidam imperfec2m:perfebima qui- dinine porestaris,propter ibin bo- demamor ef? , quo aliquis fecundiem fe amatur : imper- na jperata, que funt materiale obiectnm fpei, Quidex- — feliu vero que quis amat aliguid non fecundimn ¡p/ur, tudo, vel Deus ve bonum, eller formal. ¡obietum . rem quam concupi/cit : primus autem amor pertinerad > (pei, nihil poflemus [perare niú propter beatitu- charitatem,fed /pes perriuer ad fecundurn amorem. Eo- dinem formaliter, 8e ¡Ma prerinsellcda > Sc tamen ¡ce ex D, Thoma rationem (peiim amore conca- porelt quis Íperare a Deo auxilium.,etiamá for- pifcemiz coníiftentem. Ratio igitur obieéti for- maliter codem aGu non (perer beariradinem , $ ,malis yircuris (pei, eft. Deus ve elt fummum bo- illa non preintelleda. 100000 00 00 tm noltram. Dixi viremess /pes lfecundúm fe. nam 10. Sedneque hec fententia placer. .namauxilium circarale bonum habitus Ípei potelt elicere varios Deidupliciter poreft accipiPrimo pro virtute Det auxiliarrice in aótu primo, que eft divina omni- _potentia. Secundo pro aétu fecundo,qui eft adtua- Lis influxus Dei , 8caliquid creacomenullum au- tem ex-his poteft elle obiedtum formale, Ípei. Viramque probar reóte Agidius dilp. 19.dub.4. actus , Ícilicer amotem quarenus hoc bonum ab- folute concipitur proprium, non confiderando,an fit pralens,y:vel abíens. Er etiam aCtum (pei, ve in ¡¿llud bonumn fertur,vt abíens $< futurum ¿8 gau- - diumslen deleótationem, yt ferturin illud bonum iam adéptum. Quare ficut queuis alia virtus vo- ¿quia obieótum formale aus "voluntatis id folum Juntaris1 dúm le eftprincipium horum om- «elle porelt , quod ieam mouetad rem aliquam ap- niumadanm ámiliom,9t pater in charitate re- ¿petendam, aut fugiendam:led bonitas noltra beá- «titudinis eft qué Mmouet nos vt.eamappetamus, ¿mon veró auxilium diuinum., vel etiam Deus qe «tentiqseledtio, 82 quiesin obiedto adepto,8c odium E omnipotens.nam quamuis divinum auxilium,fue oppolitum : fic infpe ponendi funt hi adtus; cur Y Dei omnipotencia int ominiño necellaria, vr bea- ¿enim hoc. we eps elt wirtuti Ípei. licet enim AS titudo fit mihi poffibilis , 8: vt polfim.eam firmi- «condirionesille obiecti efficiant diuerlos adtus,ad ds ter Íperare ; hac rtamen non le habent per modum «€umdem tanen habitum- fine dubio [peítabunt, $ finis,fedinftar mediortim; media autem,vt con- — licer,virros ab adtu difciliori denominarionem il ba -ftat,non funt tario apperendi fraem:ergo divinum . forviame ue dhMRlArUS quo pacto vieras fpei ab Ñ auxilium ue Dei oromipotentia , ve paracá mobis - :aGu (pesandi momen: Íortitur + 8 diffinicar» e _ con illad, on poreft ele formalis raciomo- nonfantum adtum fperandi, fed alios prediétos ¿8 uens volunratem ad apperendam beacitudinem, “fed loli quedam cónditio requilica; ve poflimus ¡fni obiedti,8cintempetantia,$c:ad quam- ws enim harum (peótar mplex amor obicdti, in- eliciat. Conclulño ergo polita probatur. nam Deus Lub-illa ratione aÑignara elt obicítum alicuíus aus

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz