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lob 19. 1. Cor.13. Rom.f$. Tit: I. Ephel.t, Marth.6. “¿Ctum "82 peo o ie , de WE Za p ' . 2 : gn a $ a =* , q - , IO y y ERAS E eo LL e Ne _ y TRACT , DISPVTATIO' De obiecto. Spes. | S307r ro Lnoós Duodnam fit obiebtuno materiale Spei j da E 0! ray L , ' hs > EN: affeótum appetitus fenfiti- > naturalem, (ue Íupernara- Ra ralem, 82 aliquando figni- PENA ficer eriam rem Íperatam, SA vtad Rom. 8. Spe Propheta Regius ¡ Dominus fpes mea: .5 nullo'exhhis modis accipitur pes, led vt Aignificar quo lob'19.R a mea in fon meo. |8c 1.ad . Corinth:13.aic Paulus : nt tria hac , fides, fpes, e ¿Sueftres Íperata , S ratio. (ub qua Tperatur , 8zille ú0fperatur. Que duo y Ed formale (pei po de materiali elt difficultas. ¡ Sit conclulhio, Primarium obieótum immedia- tum materiale (pei ,elt efentialisererna bearitu- do:adequatum veró non elt lola ellentialis bea- titudo, led etiam élt beatitudo corporis conlecuta ad beatitudinem animz, $ ob idobietum lecun- dariuni dici foler; ficut-etiam alía multa , que in ' beatitudine [peramus homines, etfi conlequenter ad illam;funt obicGum materiale (pei. Prior pars eft de fide ad Roman. 5. Gloriamnr in [pe gloria filso- rúm Dei. ad Titum 1, In fpem vita eterna. 8l ad -Ephelni Fi foiaris que fit /pes vocationá eins , Ó qua dinitiagloria. Et ratione oftendituc. mám principa- liter- nobis promittitur eterna beatitudo, % prin- cipaliter eft a nobis perbona opera querenda , € petendv4 Deo; iuxtaillad Marth. 6. Qugrite pri- anien! Regnum Dei. Pofterior veró pars probatur, quia illa omnia '(peramus. Et quidem ex Meta- phylica:conftar ,illad omne cui applicacur ratio” formalis potentiz,vel habicas, efe mareriale ob- ieótunirefpetta potentiz, vel habitus : ergo fimi=' liver ómne illud, E applicari'tatio forma- li sipeijexplicanda feótione fequenti, erit materia le obi ' fpeñs Mulea: enim preter beatitudi- len (pei, Sicur enim beatitudo non et obieftum matériale adequatum fidei + fed primarium ; lic cria ell dicendum de (pe. Ec nihilominus ficut 4119 x de " he. AT. 28 ui, quam voluntatis, fue: nemcefendialem induunt rationem iplam fomma- ' e es e o 1) y - - nl e. A ' ss - S X E / 10 a "Ss Deus potelt dici obiedtam adequatum materiale | fidei, quia omnia que credimos , ad Deum refe- runtur ; ficde beatitudine eMentiali in [pe potelt dici.82 hoctantúm vale D.Thom.cúm art.2.indi- cat ,beatitudinem erernain ele obieótum mate- riale (pei adequatumn. 4 Cúm autem dicitur beatitudo obieétum prima- rium immediarum [pei,intelligicur ram obiecti- ua,Ícilicer iple Deus,quám formaiis, Ícilicer viÑo, vel affecutio Dei : licér, ve conftar (1 conferarur obieétivua cum formali , primarium obiedtum fir obieétiva ,cúm ficiplemer Deus; 8 formalis fir quid creatum , vilo nempe producta ab intelleta crearo cum lumine gloriw. Ex quo infertur dece- prum fuifle Durandum in 2.dift.27.quelt.2.dicen- tem , obicátum immediatum (pei tancúm elle for- málem bearirudinem;Deum veró rantúm efe me- diatum obicétum terminans aétum (pei media vi= lione ¿ad quam immediate tendit actus (pei. Op- politum docer expreísé D.Thom. art.2.in corpore, vbi docet , Deum ciuíque fruitionem elle obie-' ¿tum noltre Ípei. Er colligitur manifelte ex illo Genel. 15. vbi Deus air Abrahamo : Ego protector tunas fum , (Ó' merces tua magna nimie? Confonar D. - Auguít.lib.22, de Ciuit. cap.vir. Premium,inquir, virtutrs eritipfe, qui virtutem dedis , 7 qni fe ¡pfam, quo melius, aut maiws nibil po/Jit efe , promifit, Tdera autem eft obicóátum noltrz (pei , 8 merces bono- ' -rum operum. Et ratione proBatur. nam fierer ex lententia Durandi , [pem non elle magis virrutem theologicam, quám virtatem Religionis:quod et contra D. Paulum ear numerantem inter thto- logicas virtutes.Sequela probacúr. nam non attin- eret [pes Deum vt obiectum quod , fed vt.obie- m cai fcilicer vt mareriam alterius actus noftri, qui eflert proxima 8 immediata materia (pei.Sicut Rieligio immediare relpicic «um noftrumfcilicer cultum quem Deo exhibemus, vel quo Deum ho- noramus , illo mediante refpicit iplum Deúm. Secundó probarur. 'nam Deus non móda ratione' vifionis; led rarione luz intrinfeca bonitatis , eft fummtúna bonum noltrum: ergo vé lic fumme di- pes, amote concupiícentiz.Imoó obieétum bea- cansnosetti «9 ¿Ord vilus8 amatusiin cor- lo, ul o hs seatificar nos es. per $ polfideamus Deum, nec Deus ni quátenus wilus elt : ergo verumqué (mul et immediarum obieétuim noftra Ípei. to “Obiicies primó ex Durando , fpes pertinet ad amorem concupifceniz: fed Deus prout eft in le, non poteft ele obieótum amoris concupifcenia: efle immediatum obieétum no- ¡ e e | ftrz (pei. Maior elt certa, quia non pertiner ad: amorem amicitiz”, quia hic amor elt charitatis; (pes atitem difiere Ípecie a charitare, Minor pro- bacut,quia D u ropter (e, 8 propter fuam boni- tatent, clt a us,8c non propter noftram viili- tatem. A A e o o 7a ¿a y Pd ES .: » cid APRA de pd a ss y e 0 A AA -.. - E 0 y | Y 3. Ñ ¿E ] y | A | e Geneb1 5. Auguít, 4

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