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3 10. -fidem rranúire ad ] fiue'éx nóuo,(ue ex veteri Vobanbmita fdo nega- cur, Vel veab aliis (olere negatio fidei nunquam fuíce tio fidei i in figura fidevinte ipía fufceptz.Hanc verá explicationem plicari, Paganiímus eft Suarez , é nonnulli alijRecentiores non appro- «bant > 8% meritó : quia potelt quis poft lufceptam aganiímum , vel ludaifmum; quare conuenientior ll pcia explicatio predióte diuifionis. | S ECTIO ¿AD Quid fit Herefis. a Qi variis huius nornintis ve ex communi víu herefs, lemperin malam partem Bros. diffinicukd Hare pertinax , hominis ChriStsani fidei catholica ex parte contrarias. ln qua diffinitione quinque funt que ad herefim pertinent. Primum ell error, elk autem error exiftimatio veripro fallo, aut fall pro vero: errar enim qui falíum purar yerum ¿lle , 82: que clt verum putar elle. falfum; arque aded betelis E e consúmatur in aliquo ¿edició intelledtus. Se undo dicitur voluntarias , ea ia de ratione herelis elt vt voluntarié har, he e ratione fidei clk vr fit vo- lunraría : elt peccarum granifli- ne oct 0 cenferi de Qs enim. q fcientiis 8c ¡eel non mes: hereíis : errare veró in his que fidei funt, hereíis ell. v. g. tenere 8c exiftimare fallum aliquid quod recipit Ecclefia, vel exiftimare verum quod eft concrarium ei quod tener Ecclefía vt de fide. Adhuc tamen nommulli exiftimant quód error ifte non elt hzereáis, led preterea opuselle, y ve fit ex parte: ¿nam: doplititer poteít quis errarein fide,aut negando totam fidem a hriti, Sc hoc afferunt¿non e hercús, fed Apo- ftalía > vel infidelitas. Aut megando aliquam , vel aliquas veritates fidei Chriftiane ,% hxc et he- relis : non enim hzretici totam negant Religio- nem chriftianam ¿fed vnum , aut pata articú- lum Eccleliz; ; £z ob id dicunt hereíinm contrariam ele fidei, non quidem fecundim fe totam , fed ex Parte, Tandem debet elle hominis Chriftiani; an / - vero necelfarió. requiratur , vt fc hominis baptir es zari, inftádicemas. ' Modo examinandumveft, qua rarione ad' pecca- «um herefs fir necellaria pertinacia ; et autem - pertinacia firma adhzfio erga aliquem errorem; + atque ita adherere plus nimio alicuierrori,elt efle ¡pertinacem: hoc autem áccidit quando aliquis adheret alicui errori , fciens oppolitum elle difh- -nicum. ab aliqua Y or , Eccleha (cili- cer, vel Papa. Vnu quilque enim tenetur fe fubii- cerein rebus credendis regulis pradiétis, quod fi id non faciat , ¡am plus nimio adheret uo errofi, 8c inordinare. Atque ita pertinacia et in intel= leGtu, 8 voluntate , nam ex parte intellectus dicit affeníum, S: cercicudinem magnam exiftimaram:. _exparte verd volunraris,dicic firmum propolitum Ja ie in ertore : $: quía 0 hoc firmo ' 9 pro- polito magis ndet ;perrimacia ,ideo communiter bi Mi scra Fasinalites effein voluntate. acia vero ad effenciam harcls necellaria fic Y, » cepta. Judailmus,nega= ¿idem habetur cap. firmiter, de na ulcepre. Pleerals veró , negatio: fide Catholica. Er ratio ht ¡us ek, nam/ : r : á ws y . eN * > a s _credendi accipitur pro ertore in fide, que inhunc - clefiam elle regula seft error voluntarias , tó ber firmumani - nit Eccleha; in —diuinz, quam herefis, ¿8 TIL ibi y reload A Sr referrut 24. queít, 3. gp dit ex parte intelletas a Tenlum verit rre voluntatis frmiflimam eleéti dei;ergo hzreús incladit Pe com Ótio- «miem i rarium 5 ia héerelis omnino, 8c pet= ¿Feéte , opp onitur fidel. Deinde probatar a priori, ¿quía qui diícredir res fidei A pertinacia, ma- gis eas credit, quam dilcredar: namideo diferedi uia exiftimar non elle 4 Deo reuelatas ; vnde A ma eas elle a Deo cuelaras, eas crederer. Dices hoc eriam habere hereticos. S -nam qui caro pcia y haber animum firmum 4'Deo reutlatas,cúm primúm (bi Gr poca 8 quia credit Ec- lam infallibilem proponendi, ha- um credendi quecumque propo- 100 vero firmo propolito , virtute credit veritates illas, quas explicite ex ntia difcredit: 82 quia hoc prepolitum eft long fir- contra hocelt, mius , ideo diximus carentem pertinacia m is credere; uam diícredere tes smas | fic de rebus illis, quas difer : hoc autern habet hereticus, veex feconítar. + _ Inquires, qualis pertinacia requiratus ad ÍiIm. Nonnulli dicunt >Tequiri permanentiam ¡in e cor tra fidem, pro quo refertur Syluelter her fis 1.queft. 2. quod tamen ¡bi non cet: nam tantúm afferic id quod verum edeefciliche permanentiam predidtam , elle pacos pertinaciz. Oppolitum ergo tenendum eft yt e cum. Itaque de ratione pertinaciz non elt duratio aliqua preter folum inftans;nam pettinacia |lora dicit frmum propofitum permanendi'in errore: hoc autem reperiri poteft i in errote inftantanco, quod facilé oltenditur , quia firmior elt adtus fidei po ille poteft elle in ap ergo 8c herelis. Deinde ¿quia nullus alt lectus, vel voluntatis. q ra- tione fit duratio , vel perman quia certum elt iden am Eaatur ininftantizat exp ¡nolkt ecc dl eo Nte pone teteE, | > A 7 de. xo ES Ne ha E c r gis? pea” Pb nr 1% si A á ni eÁAn cum 10 noramti vinc | dl af PS Pa peccatum qe pig dei:ASAS al ETA ÍA $ ES l e CR harefis y e | % 2 neque affeótaram , non excuía Mili quo genere Xx pr ar raid preratiuum, ¿feu pr e vO- Proa in mulris. .peccatis (ufficit. Vérúm quia in aliquibus generibus peccat yor necellariom u ett voluntariuar direótum, S m , vrin his ea inalitia confummatur in Méñone; 8 af- voluntatis que quidem omninó impediror ex quauis ignorantia,, yu redté oftendit Vals 1.2. dilp.101. cap.1. Examinandum eft, an Had modi ».: Qu hetelis, quodira in aftettu ali. qe pe: si (do perficiatur , ye quauis ignotantia e ex- cu letur. elt enim de hoc controueríi 1a inter Dodto- res. Et fatis' communis fententía pofita efb in duobus «buth ey nl " tu ina omnes; iignorantiam vincibi- e

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