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rale ad eliciendos aétus Ipees: po A je 1 poenam ren liétorum manent: 53 omnia Pip rene. , aGus: Er cp | cumÁi ubltantiam fupernaturalis, ne- quir € ces . auxilio fupernaturali, Deinde, quia actus fidei o dinatur , vt difpofitio ad iuftifiz cationem: ¿fedin A ee _Woszcrgo. Et € a Ñ E . es > Quia, ad bli Traétatus.X V. De Fide. ib: de adiós A fide diuina ,requiritor involun are pia,SE honelta AS: E Cc LE AUN cop affeGrio :fed damnari cúm fintobftinaci in e: : GO dd, $ in odio Dei, nequeunt habere piam, neque ho- ' ¿0 De Jubieét do Eidéin. ¡230% ali Pk. nella Ali ergo ne" ep habere bis Te ¡e pai 43 fidem diuinam. Quo argumento imilirer. proba- On loquidid Go proxi túriin danmatis non 'manere habitum fideí, quía vÍ> diato ¿ lam enim ex á Je _¿ramexcellens Dei donum fupernaturale , radix $ intelletum ; led de remoto ,:Szam fun miuftificationis, non eft decens, ne- creatura intelleRualis voluntare Mcnditai E A tonueniens ill atui, $ in quo mullus fidei di- Prima difficultas ellyan Angeliin via,8 Adam 'exerceti poreft; ac proinde eller otio- in Paradifo habuerinr fidem. E conueniunt: Las 80 inutilis; say enimibifinisin quem ordi- PR a timo inftanti luz vizh “ nacurcalis (porno): narura fia ordinaturiad coghirionem mpfterioruro eliciendum aum fdei, yt quis pollit iultificari, gratia Sí charitate :€. y Jautiriacceptaiulticia erefceres, quod in ftatu dam- tend viator ¿fir efle line cogniti fi hatorameltimpoffibile;8c in poenam fuorum pec- naturalic, manifeft? fequivur Angelos : ln ia 'catorum meritó privantur hoc dono, ficut Be om- hubuicog pa. mylteriorúm hupe ba nibus aliis lupernaruralibus. m. Diffico ef jan cool ay -. ñ + Nec obítat illud D.lacobi 2. Credos pi gelis debéar dicil des inrigore loquendo;'idera bene facis : 5: Demones credunt,C comtremifcuns. tr: Durandus in3: he Ah quztt:g. Quia An- dy Y-Vbi De ronibus tribuitur cadem fides infufa,que s enidenter cogno cebar, Deum: Ñ xi pac 82 Chriltia janis. Relpondetur, duobus modis polle proponebat a nee intelle4um moueri:á voluntare ad credendum, ¿ €tiam cognoÍcé pao pole nent ir, 0] vno modo €x piaaffeótione, quia voluntas pié af- n > AAA feéta erga Deum monuer, 8: determinar intelleótum xiq + adallentiendum reuelatis proprer teftimonium di po Dei, qua vereda fidei sil non ¡ny a. cas -. Manet ín is, Alio modo voluntas mouet | : dee incellectum ; credendom, quaíi per violentiam quandam , 8 coaftionem , nimirum guia intelle- ¿tus conuincitur ad credendum , quia videt tot hara o ad efficacifflima: qua ratione Dze- eredebant Chriltum efle Deum « homi- 24 “nem, 8 alía myfteria noítre fidei; hec autem 5 1 homin: Y fides non elt lupernaturalis, fed AN vnde demo. Te: marine resol bra reóte Auguítinus lib.9. de ciuitate Dei, cap. 21. oder unguarm da y ibus, fiue hominibus, fue An- dixit, Demones Ello Chriftam , non lhmi- gelis, nétificans line fide reperirur, vedo- ne fidei, led eficacia ienorum. Prateréa, quia vi- Hb ro1 el ¡vhs Ampoffibile e? fine pr aperte le 4 Deo ele damnaros, $e propter 3 le placere:Deozergo eúr li,8c primus parens lua peecara puniri;ac proinde compellontur cre- fuerint cre | ante,confequenter . Neo elle: 8 denique, quia in via habue- dicendi un 0 cos hub veran dm Deinde Mi euidentiam in atreftante aliquorum myfte- á cúm evernam be [perauerint , necelle. los lupernaturalium quam notitiam adhuc A eri ap 's ¿ quomodo enim [pe- ¿Ke E, 8 lic habent dem aliquam impro- rare et Sr ms Jen, E. Lam. cama hari co nt quiddita- 1 43 licies fecundo , quia Demones non amife- tiueyaliás'intuitiut et di ecetiamoa > ru ¡demi ratione infidelitacis; non enim conftat tura Crepes cia dead 3 fua ent y pus foille illorua peccatumz nec ratione ftatus, ' tate fit fupernáturalis : ér y cognouerunt : mex 9 nullam haber cum fide repugnantiam. Dei reuelatione , ac proinde per fidem illireuela- Re ondetur , quód quamuis in ftatu vie habi- tiontinnixam. Et cadem ratione probatar d e pri- mon delinar nifi per oppolicum atum in- mo Parente; quia cúm fuerit creatus in gratia,ci Y Ds licar , Cxterúm extra ftarum viz , polle defi. cum e(t non fuifle creatum cum vifione clara D dei Le, poe ter cauías lupra relatas,Deo fubtrahen- ac proinde: in eo primo inftanri habuifleaQum cit Hum , quo fides antea conferuabatur , ve fidei, vtreciperet gratiam cum dilpolitione aua= | cont p Beatis, in quibus , vr iam oftendo , non ¡i:cúwn ergo habuerir fidein aGualem , confe- . manet fides,S tamen non definit efe per aliqueim Y ¿imei didbuabara ch. etiam habuifle habiror a '" e delitacis, > pernacaralem fidci. Py nd ifficultas elt de Beatis,8 animabus Pur- 2s. ¿Secunda difhcultas eft de editibide Pide . In qua loquendo de Bearis dicendum elt, ETS matis,an in cis manleric fidessinfula.ln qua fenten- communi Íententia Theologorum, fidem in fia: negañs.omnino tenenda elt. Er de atu fidei non elle , quod colligitur aperté ex Paulo +, + o na probatur , quia ineo ftatu non con- rint 13 db oquens de clara Dei vifione air. Me? ¡ Demonibus,neque damnartis,auxilium fu- y autem venerit quod perfectum ef, ideft, clara, perfeGta Cognitio patriz, emacuabitur quod ex ef, mi imperfecta fidei cognitio , 8 si Corinth « gudocer : Nos htc peregrinari a Domino, guia per »Ó non per fheciem, id el, non pet SD: vilionem,Ratio huius ef s¿quia perfedtioiiliws faros, excludit tam imperfeótam cognitionem,qualis elt ea,que per fidem haberur, Que ratio que procedir , tam de atu, quám de habi: qe 26. lacob.2. 27. 28. 1,Cor.13. 1.Cor.5.

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