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17. Gal.1. Augatt. 1.Cor.13. lacob.1. 13, _frondes , nec fruétus emirtant. Denique ,qu EA el s nd e ee >? x 2... > e. > ¡Dibp. 1V: Beste “TL add y . An el fi t forma falso , niñ tEdat 10 y Mafirmario, 8 de fido ye pollo ión at ex 1:Corinth.13.S pe cad nem fi lem , charizatem auterm non:babuero ; mibil um, Quod sole confirmat D lacobus.cap.2. Quid proderit, fratres mes, fi quis dicar fidem fe habere, opera autem non babear ; $ deinde fubiungit: Fides fine- operibms mortua efi in femeripfa. Et infra : Sicut.enimo corpues fine fpiritu morcuum «ft , ¡ta fides fine operibws.. catum eft contrarium fide Pluribus autem titulis, 8: ratrionibus vocarur cha- > ritas forma fidei. Primo, quiarribuirilli pulchri- tudinem, tribuendo metrictam ¿pulchritudo autem lemper elt forma. Secundo,quía cribuit illi robur, 8c Áirmitatem cóira pericula tentationum;: quibus fides fine charitare periclirari foler.. Tertió, quia dar illi perfetionem , ordinando ¡illamin vitam zrernam. Quartó,, quía confert illi operarionem, E confequenter vitaro. nam vita in mota, 2. cúm racione confiftics fic quando res funt orioíz alioqui poflint operari , vulgd dicuntur mortuz; quate aque femper fluentes dicuntur viuz», 82 arboresin hiememoriuz , eo quod nec floresynec fides eft dilpofirio ad charitarem, $ quid prefup- poltrum,8 ordinatum ad illam ; quidquid autern le haber ad modum difpofitionis, haber le vt ma- teria relpedtu forma. ¿A -Difficultas autem elle poteft de modo quo cha- ricas fir forma fidei,quia forma, 8 ¡id cuius elt forma, debent elle in eodem Mobic fides au- tem eftin intelleótu , charitas veró in voluntate;. ergo chariras non poreft efe forma fidei. Hoc ta- men facile intelligirur., nam charitas non infor= mat fidem phylice,eam intrinfece per AN enim ratione fides deberer elle fubica rita tis,quod eft ablurdum.quando ergo dicimaó informari per cháricatem , incelliARCA eft ex-- ¡, ob raciones trinfece , 82 ratione quadam mor nuper allignaras. Ex.quibus . Infertur primo reéte diuidi a Theologis fidem, informatam , informem fidem formatam appel- lant , que fimul coniunéta eft cum charitate: informem veró que 2 charitate feiunéta eft. Non quod duos habitus fidei (pecie diftinétos in intel- le tu conftituamous , fed quia vnus, % idem habi- tus modo eft perfetus , 8 poltea imperfeítus, modo formatus , 8 Poftea informis; cut idem fecundúm rem et aér cúm á fole illuminatar, Se cúm elt tenebrofus. Ratio huias eft, quia habitus diuerfificantur ex diuerío ordine intriníeco ad obieótum , 8 non ab extrinfeco : cúin ergo tam fides data : quam informis , dicant incrinfe- cum ordinem ád primam veritatem reuclantem erit.vnicus Gimplex habitus [pecie; quare licer > per peccatum mortale tollarur extrinfecus ordo, y elt per charitatem , hon tamen tollitur intrin» ecus; $ fic maner idem habitus: nam habitus fidei per peccatum mortale nihil amittit perfe- tionisin elle habitos , fed maner cum omni fua perfeltione intrinícca ; extrinfece tamen manet | 7 enmendar | - meto fides que remaníit ii . mortuz , co quod ft otioía, non eliciens Ape Seér. A >. ¿Anpélccina; quie ollicur ab eo ordoextrinfecas, qui, vt dixi,eft ritatem. ES Ce ¿Anfercur Ha fidei habirum. n xa ami E ¡pedir hne ccatum mort credi teredn ¡loc JO PAR lexerunt enim gloriam hominuna magi, quam Des. Vbi ' hy aia hosin Chriftum ve credidi(le,8c nihilos ali peccato obltriétos fuille ; arque «chatitate. Quo: ctiamiconfirma-. is ex D.Paulo, 80 ex y quianon omne pec- i y nec, deftruétimim ta- tionis formalis obiedti eius ; quare licér homo fir in peccato mortali ¿mihilominus potelt. credere omniareueclara,8c quiecesblaza Gio Iáptden mente 82 animo Irma O CTNOS Mi: Infertur tercio, fidem matam ac vice vería: nam eadem pecie , 82 nu- liquod: ali Chrno k aliquod peccarum mortale , sl quam grariam,8c charitatem recuperauit: ergó a informi fit formarazhoc elt cum graria $e te coniunéta : fi verá rurfus labarur tum mortale ,retineteamdem cr rat ante laplum : ergo -elt,ja graria 82 charitace ibi: i Obiiciunt heretici plura loca PONE inter quz precipua (unt,illud de nad T imorh.1. «Amistentes bonam | gauerunt; ergo perq aebdlidoc $ amitriturfÁides. Ecillud lacobi 2. “Fido bus morma ef. Sicut quito homo, 1Ort verus homo , ita: ? fides. Refpondetur. p. | ne peccatum contra: quia peccatum aliquo modo dbitief A, qua= renos aufertaffcdtum enga Deum, 8 imped yo tiz inflox um, ideo alergia dl > Scientiamnauftagari circa cando , e LA e ¡Ary e. , a nel > 1 £ D. Jncciooylpoicicia vias | .emis , id A e > q y le A A, per quam fides amitritur.Nc e AE ula $0 5 qua qe dle cobi aliquid conuincitur,quia cha forma fidei,non HE: mus, 6 Eran | Fi ¡vid ebiancia e Icod n pelcalculinedd ,non tamen fecé :nam fides fine charitate le tionem dignam vita - Obiiciunt fecundó, nitidnis Anda) Pidioes aflerencium fidem fine operibus non elle veran fidem: Sed facilé relpondetur, Parres eo modo l. itaniim welle fidem finecharitare elle terilem 8 infruétuofam,ac quandia ralis ma ca de net,inutilem ad y 790 ARE quoadi sz elfentialia, vera fides E 4 > 0 mb pote feito | 5 E GTIO. ES % tud pecca= Y Y Trident, - | 8 «e 4 y 4 vr o 4 , a a” SL Y pe, a ” ó N . AA , y * y A o > á » y e x A ase cum qui f ne char Je E . + y 'Chriftianum,a «1 | olligi=, | ica: 2. Exprin A Japlorim puce 1. Timoth.»,
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