BCCPAM000528-4-19p1d000000000

e rúptam y Dei -imápo respóndens el ia AA trior pórtio gregisChristi. Gáudet perillas, atque la ¡lis lárgiter flo- ret Ecclésise matris gloriósa f- cúnditas: quantóque plus copiósa virgínitas número suo addit tanto lus ajudium matris augéscit. Ad bas Jdquimur , has adhortámur aflectióne pótiús quám potestáte; non que extrémi, Se míoimi, 8 humilitátis nostre 4dmodumcóns-. cii áliquid ad. censúram licéntiz vindicémus : sed quod ad solicitú- dinem magis cauti, plus de diá= boli infestatióne timeámus. le. Propter veritátem , lvj. “«2CL10 Y, PT Eque Inánis bic cáutio est ¡e vana formido , que ad salútis vam cónsulit, que Domí- nica Ez vitália preecépta custódit, ut que se Christo dicáverint, 8 á carnáli concupiscéntia recedén= tes, tam carne, quam mente se Deo vóverint, consúmment opus suum magno premio destinátum: nec ornárijam, aut placére cuí- quam, nisi Dómino suo stúdeant: a quo 8 mercédem yirginitátis expéctant, dicénte ipso : Non om- nes cápiunt verbum, sed ¡lli, qui= bus datum est. Sunt enim spadó= o A ex útero. matris sic mati sunt : sunt spadónes , qui coácti sunt ab homínibus : 8 sunt spa= dónes, qui seípsas castravérunt ba regaym celórum. 5 ilexísti justítiam, lwj. Enuó quoque pe hanc Angeli vocem continéntie munus osténditur, virgínitas predicátur. Hi sunt qui cum muliéribus se. non coinquinavérunt : vírgines enim permansérunt: hi sunt qui sequúntur Agnum quocúmque lerit. Neque enim. tantom más» culis continéntiz grátiam Dómi- nus repromittit, 8: féminas pre— terit: sed quóniam fémina viri porro est, 1 ex eo sumpta atque Ormáta est, in Scriptúris ferá ómnibus ad protoplástum Deus ló- quitur, quia sunt duo in carne” Una, k in másculo simul si niti= * cátur Y femina. Quod si hrig- tum continéntia séquitur, 8l reg= Do Dei virgínitas destinátur: qua est iilis cum terréno cultu,$ cum ornaméntis, quibus, dum homí-= ib Fends Dlactre Séstiunt, Deum og, Afferéntur, lyj, Léctio sanctí Evangé|¡ Secúndim Marinas Ñ illo témpore: Accessónggs Jesum Pharuel tentántes, E 8% dicéntes: Si licer hámint age: tere, uxórem - suam qUACÓmque ex AE Et Ta: Milla sancti Joánn Chrye sóstomi. " Ominus noster, quia aqu. ¿£initátem horiá Pr Videbátur, a Decessitáte de non solvéndo matrimónio, eos 24 cupiditátem illus tráhere studet, Deíndé ut eam esse possíbilem os. téndat., sic inquit : Sunt eunúchi, qu ex ventre matris ita nati sunt, qui ab homínibus Sctiegni/a sunt qui seípsos vérunt propter regnum celórun, Quibus Verbis laténter eos ad elja génda:n virginitátem indúcitdum am virtútem esse possíbilem ¿ga ruit, , Heec est virgo, lviij. D autem hoc feré modo c00- firmat. Cógita tecum, si aut 5 uncdra nene cea aut ab Ps nibus eam injúriam passus, fáceres, cúm é2 ejásmodi voloptáte caréres, 8 nullam caréndo mer- cédem consequeréris? G át a (gi- tur nunc Deo agas, quód cum mer- céde y pa corónis idem sústines, quod jlli sine corónis ac premio tólerant: imó veró non idem, sed multó lévius: tum quia. spe erlge- ris, 8 consciéntiz recté facti; tum quía non ¡ta ingéntibus concupis- céntize Búctibus pre Média nocte, lvii), Um ergo de ¡llis eunáchis dí- xerit , qui nisi étiam ipsi ménte se contíneant, frustra € inutíliter tales sunt: ac de'illis qui ut regnum celórum consequán- tur,se cóntinent, subjúnxit rur- sus, dicéns: Qui potest cápere cá: plat; ut alacrióres efficiat eo i so, quod grave ésse ys osté 8 ineffíbili benignitáte sua nó- luit eam rem intra necessitátem legis conclúdere : idque dicénda

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz