BCCPAM000528-4-19p1d000000000

Aris Imon Chananseus, qui 8e Zeló- tes, 8 Thaddeus, quí € Ju- das Jacóbi appellátur in Evangé- lio, uníus ex Cathólicis Epístolis scriptor , hic Mesopotámia m, ¡lle FEgyptum Evangélica preedicatió- ne peragrávit. Posteá in Persidem convenientes; cúm innumerábiles filios Jesu Christo peperissent, fi= démque in vastíssimis illis rezió- nibus, de efferátis géntibus disse= minássent : doftrina 8: miráculis, ac dénique glorióso martyrio , si- mul sauctíssimum Jesu Christi nomen illustráruot. de Vidi coujúnctos viros, v. Sermo santti Gregórii Pape. Criptum est : Spíritus Dómini ornávit calos. Ornaménta enim coelórum sunt virtútes pree- dicántium. Que videlicet orna- ménta Paulus enúmerat, dicens: Alii datur per Spíritum sermo sa- piéntiz: álii sermo sciéntiz se- cúndim eámdem Spíritum, álte- ri fides in eódem Spíritu, álii grátia sanitátum in uno par álii operátio virtátum, álil pro- phetía, álii discretio spirítuum, álii -seyogóe lioguárum, álii inter- pretátio sermónum. Hac áutem ómaoila operátur unus atque idem E » dívidens síngulis prout vult. Beáti estis, y. Dot ergosunt bona predicán- tium, tot suat ornaménta ” celórum. Hinc rursus scrip= tum ests Verbo Dómini cli fire máti sunt. Verbum enim Dómini Fílius est Patris. Sed eósdem calos, vidélicet sanétos Apóstolos, ut tota simul sanéta Trínitas ostendátue operáta , repénte de santi Spíri- tus divinitáte adjúngitur ; Et Spi- ritu oris ejus omnis virtus eórum. Celórum ergo virtus de Spíritu sumpta est: quía mundi hujus potestátibus coutraíre non presú- Imerent , nisi eos sanéti Spíritus fortitúdo solidásset. Quales nam-= que doftóres sanóte Ecclésiz ante advéntum hujus Spíritus fúerint, scimus': 8: púst advéntum illfus cujus fortitádiois faóti sint , cons- pícimus. Isti sunt triumphatóres, vi. Lé*tio sanGi Evangé!i Jalea. : =. N illo témpore: Dixj .: cípulis suis; Hee mado is, ho o Ínvicem. Si > IS. vOS odit, scitóte, quia mi Í » me a vobis odio hábulk. El ré. Homilía S. Augustini Episcopi. os N lectióne Eyan ti hanc antecédit, diera DE minus: Non vos me elegístis, sed ego elégi vos, de pósui vos, ut eátis, Sr fructum afferátis, 8e fue tus vester máneat: ut quodeóm- que petieritis Patrem in nómine meo , det vubis. Hic autem dicit: Hzac mando vobis, ut ditigátis inyicem. Ac per hoc intellizere debémus, hunc esse frutum nos trum , de quo ait : Ego vos el ut eátis, 8 frulum afferátis, de fruítus vester máneat; $ quod adjúnxit: Ut quodcómque petié. ritis Patrem in nómine meo, det vobis. Tunc útique dabit nobis, si diligámus (nvicem , cúm K bos ipsum ipse déderit nobis, qui nos elégit non habéntes fruétum, quía non eum nos elegerámus : Él po» suit nos, ut fruítum afferámus, hoc est, Íínvicem diligámus. Jsti sunt, qui vivéutes, vil, Háritas ergo est fructus nos ter, quam definlt Apóstolus, de corde puro, 8 consciéntia bo= na , Vx fide non ficta. Hac diligi» mus ínvicem , hac diligimus Deum :-neque enim vera dileo= tióne diligerémus Ínvicem, ns diligéntes Deum. Díiligit enim unusquisque próximum suun, tamquam sefpsum , si diligit Deum ; nam si non díligit Deum, non diligit seípsum. lo his enim duóbus preecéptis chacititis Lex pendet , 8 Prophéte. Hicest fructus noster. De fructu' 1ta nobis mandaas : Hsec mando, ll quit, vobis , ut diligatis ínvicem. Únde € Apóstolus Paulus, com contra opera carnis, comunendire fructum spiritus vellet , a cáp hoc pósuit : Fructus, inquit, | ritus , cháritas est: ac delnde ce tera, tamquám ex isto Y

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz