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énuit Isaac. Isaac au- e Jacob. Et réliqua. ; De Homilia S- Hilárii Episcopl. refert, quis in oríginis nú- aa A órdine collocé- fur, dúmmodo universórum fa- milia copla esse iutelligátur, ab uno. Htaque chm ejúsdem tri us sit Joseph Si Maria, dum proféctus esse ex Abrabe ps Joseph os" tenditur , profeóta quoque docé- tur 8e Maria. Hee enim in lege ratlo serváta est, ut si mórtuus sine filils famili priuceps esset, defánéti uxórem posterior frater ejásdem cognatiónis accÍperet, susceptósque tfilios ¡in familiam ejus, qui mórtuus esset , reférret: manerétque ita in primogenitis successiónis ordo, cúm patres eó- rum qui post se nati essent, aut nómine haberéntur, aut génere. Beátam me dicent, 469. Equens ¡illud est, ut quia dí- ximus secándim rerum fi- dém generatiónis istius órdiñem nec número sibi, nec Successióne constáre , hujus quoque rei ratio aflerárur. Non enim levis causa est, ur áliud in narratióne sit, áliud fúerit in gestis : Y áliud referátur in summa , áliud veró teneátur in número. Namque'ab Abraham usque ad David qua- tuórdecim generatiónes numerá- te sunt: e 4 David usque ad transmigratiónem, Babylónis in quibúsdam libris decem SU sep- tem deprehendúntur. Sed in hoc non mendácii,aut negligentiz ví- tium est. Tres enim ratióne pre- térite sunt, Nam Joras genuit Ochoziam , Ochozías vero £cnuit Joam:Joasdeinde Amasíam, A ma- sías autem Ozlam : Y in Mat- theo Joras Oziam genuísse scrí- bitur, cúm quartus ab eo sit Hoc ita, quía ex gentill femina Joras Ochoziam géouit, ex Achab scí- licet, qui Jézabel hábuit uxórem. Felix namque, 469. Enique per Prophétam non- nisi quarta generatióne in trono régio Israélis quemquam de domo Achab esse sessúrum dí- citur. Purgáta Ígitur labe famí- liz gentilis tribus, que pretéri- tis jam Regulis, iu quarto gene- 477 ratiónum-. consequéntium órdine numerátur, S usque ad Mariam geveratiónes quatuórdecim esse scribúntur , cúm in número de- cem $ septem reperiántur, nul= lus error esse póterit sciéntibus, non eam solúm esse Dómino nos- tro Jesu Christo oríginem, ques cepit ex Maria; sed in procrea= tióne corpórea, natlvitátis tér ne signiticántiam comprehéndit. Te Deum laudámus. II. DIE XII. SEPTEMBRIS. Ex libro S. Epiphánii Episcopi - adyérsds hareses. ; "y Eáta mater Dei Maria per Hevam significátur , que per enigma accépit, ut mater vi= véntium vocétur. Illa étenim ma- ter viventium vocáta est, étiam postquam audívit: Terra es, Gin terra revertéris, post transgres- sióánem Et mirum est, quód post transgressiónem hoc magnum cognómen hábuit, Et quód qui= dem pértinet ad rem seusíbilem, ab ¡lla Heva omnis hóminum ge- nerátiodedútta estin terra: bic au- tem veré 4 María brec vita mundo gévita est, ut yvivéntem gígneret, 8 fieret María mater viventium. Per enigma ígitur María mater vivéntium appelláta est. Natívitas glorióse, 468. Eve datum est operire.cor= pus sensíbile propter nudi- ¡ftém sensíbilem : Maríze veró da- tum est á Deo, ut páreret nobis Agoum E ovem, $ ex glória ip- sius Agni $ ovis fieret nobis ve= lut 4 véllere in sapiéntia per vir= tútem ipsius induméntum incor ruptibilitátis. Heva etiam mortis causa fatta est homínibus: per 1- sam enim mors ingréssa est la mundum : María veró causa vi- te, per quam genita est nobis vita, E per hanc Fílius Dei ad- vénit in mundum: 6 ubi abun- dávit peccátum, ibi superabun—- dávit rátia; GQ unde illáta est mors, illípce procéssit de vita, e v a

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