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Nam 8z testimónia tua meditá= tio mea est : * 8x consílium meum justificatiónes tus. y , Adbhxesit paviménto4nima mea: vivítica me secúndim verbum tuum. Vias meas enuntiávi, 8 exau- dísti me: * doce me justificatiónes tuas. Viam justificatiónum tuárum instrue me: * 81 exercébor in mi- rabílibus tuis. Dormitávit ánima mea pre te- dio: * confirma me in verbis tuis. Viam iniquitátis ámove a me: * 8l de lege tua miserére mei. Viam veritátis elégi: * judícia tua non sum oblitus. E Adhesi testimóniis tuis, Dómi- ne: * noli me confúndere. Viam mandatórum tuórum cu- cúrri, * cuin dilatástl cor meum, Vicúmque vult salvus esse, * ante ómnia Opus est, ut té- neat Cathólicam fidem. Quam nisiquisqueíntegram, in- violatá mque serváverit: * absque dúbio in térnum períbit, Fidesautem Cathólica hzec est: * ut unum Deum ín Trinitáte, 8 Trinitátem in unitáte venerémur. Neque confundéntes persónas: * neque substántiam separántes, Alia est enim persóna Patris, ália Fílii, * ália Spíritus sanéti. Sed Patris, €: Filii, € Spíritus sanéti una est divínitas:* quális ea. cont ea ualis Pater, talis Fílius, * Spíritus sanétus. 2.0 .Increátus Pater, increátus Fí- lius, *increátus Spíritus sandlus. Ae e , 1mménsus , mmén: i pe sus Spíritus ZEtérnus Pater, «*térnus Fílius,* setérnus Spíritus sanctus. Et tamen non tres setérnis* sed Ne zetérnus. icut non tres increáti, nec tres imménsi : * sed unus incre unas Imménsus átus, 8 imiliter omnípotens Pater, om- nÍpotens Fílius,* o S Spl= ritus sanétus, Ao Et tamen non tres omnipotén- tes: * sed unus omnípotens. Itá Deus Pater, Deus Fílius,* Deus Spíritus sanétus. Et tamen non tres Dii: * seg unus est Deus. PES Há Dóminus Pater, Dóminus Fílius, * Dóminus Spíritus saoétus, Et tamen non tres Dómini; 4 sed unus est Dóminus. Quia sicut siogillátim unam- quámque persónam Deum ac Dó- minum confiteri Christiána veris táte compellimur: * itá tres Deoy, aut Dóminos dícere , Cathólica re ligióne prohibémur. Pater á nullo est factus, * nec creátus, nec genitus. Fílius á Patre solo est;* non fac. tus, nec creátus, sed génitus. Spíritus Sanétus á Patre, Si Fí= lio: * non faétus, nec creátus, nec génitus, sed procédens. Unus ergo Pater, non tres Pa- tres: unus Fílius, non tres Fílii:* unus Spiritussanétus, non tres Spí- ritus sandti. Et in hac Trinitáte nihil prids, aut postérios, nibil majus, aut mi- nus: * sed totee tres Persónz cor» térne sibi sunt, 8: cowquáles. Itá ut per ómnia, sicut jam su- pra diétum est, * 8% únitas in Tri nitáte, 6 Trínitas in unitáte ye- neránda sit. Qui vult ergo salvus esse, * itá de Trinitáte séntiat. Sed necessárium est ad térnam salítem ,” ut incarnatiónem quo- ue Dómini nostri Jesu Christi fi- élitér credat. Est ergo fides reóta , ut credá- mus, B confiteámur: * quia Dó- minus noster Jesus Christus Dei Fl» lius, Deus 8: homo est. Deus est exsubstántia Patris an- té secula génitus: * Ez homo est ex substántia matris jn seeculo natus. Perféftus Deus, perféftus homo,* ex ánima rationáli, 8 humána carne subsístens. E ¿Equális Patri secúndúum divini- tátem, minor Patre secúndúm hu- manitátem. Qui licet Deus sit, 81 homo, non duo tamen, sed unus est Christus. Unus autem non conversióne di- vinitátis in carnem: * sed assump- tióne humanirátis in Deum. . Unus omninó non confusióne substántize :*sed unitáte persónz. Nam

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