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Homilía S. Ambrósii Epíscopi. Bi Dómious multis imperti= vit vária génera sanitátum, nec témpore, nec Joco pótuit ab stádio savándi turba cohibéri. Vesper incúbuit , sequebántur: stagnum occúrrit , ungébant : 8z ideo ascéndit in Petri navim. Hec est illa navis, que adhuc secún- dim Matthieum fiúctuat secún- dúm Lucam replétur píscibus : ut gr principia Ecclésiz fluCtuántis, € posterióra exuberántis agnós- cas. Pisces enim sunt, qui hanc enávigant vitam. Ibi adhuc disci- pulis Christus dormit, hic preeci= pit: dormit enim tepidis, perféc- tis vígilat. «TOn turbátur hec navis, in h ua rudéntia návigat,abest pe » des Írat. E .. modum enim turbári póterat, cui preerat is, in quo Sr maméntum est ? lic ergo tio, ubi módica fides: hic secúri= tas , ubi perfééta diléctio. Et si áliis imperátur ut laxent rétia sua, soli tamen Petro dícituri Duc in altum; hoc est, in profún- dum disputatiónum. Quid enim tam altum, quam altitádinem divitiárum vidére, scire Dei Fí- lium, €x professiónem divine ge- neratiónís asiúmere ? Quam licet mebs non queat humána plené ratiónis investigatióne compre- héndere, fidei: tamen plenitódo complédtitur. Am etsi non licet mihi scire, quemádmodum patus sit, mon licét tamen nescire quód na- tus sit, Sériem generatiónis ignó- ro: sed auttórem generatiónis ag- nósco. Non interfúimus cúm ex Patre Dei Fílius mascerétur: sed interfúimus, cóm a Patre Dei FÍ- lius dicerétur. Si Deo non crédi- mus, cui credémus ? Omnia enim que crédimus, vel visu crédimus, vel auditu, Visus seepé fállitur, au- ditus in fide est. Te Deum laudámus, 11. Ascéndens Jesus in navim dens docébat turbas, leidas * Precéptor, per totam noctem la= 269 borántes nihil cépimus, in verbo autem tuo laxábo rete. DOMIN Eus, qui diligéntibus te bona invisibilia ee n= Finde córdibus nostris tul amóris afféctum: ut te in ómnibus, % su- per ómnia diligéntes, romissió- nes tuas, que omne esiderium sáperant, consequámur. Per Dó- minum nostrum. Leétio sancti Evangélii secúndúm Mattheum. N jilo témpore : Dixit Jesus dis- cípulis suis: Nisi abundáverit Justítla vestra plus quam Scribá= rum, e Phariseórum , non intrá- bitis la regnum colórum. Et ré- ua. ] e omilta s. Augustini Epíscopi. Libro 1. de Sermone Domini 1 iria Pharisicórim est, vt , ' E TAE justítia eórúm, qui intratúri sunt in reghun celórum , ut.non irascántur sine causa. Mínimum est ergo, non oc- illud sólverit, mis cidere: qui ¡ll , nimus vocábitur in regnho celórum. Qui autem illud impleverit, ut, ñon occídat, non covtínuo magnus erit, 8 idóneus regno eoelórum: sed tamen ascéndit áliquem grá- dum: perficiétur autem » si nec irascátur sine causa : qu. si per- fécerit, multó remoótior erit ab homicidio. Quapropter qui docet, ut noo jirascámur, non solvit le- gem, ne occidámus, sed implet pótits: ut 8r foris, dum non occí- dimus, 82 in corde, dum non iráscimur, junocéntiam custo-= diámus. Radus ftaque sunt in Jstls pee cátis: ut primó quisque Iras- cátur, € eum motum retíneat corde concéptum. Jam si extórse- rit vocem indignántis Ipsa com= mótio, non significantem áligu sed illumánimi motum psa se tióne testántem, qua feriátur1 le, cui iráscitur: plús est Átique, qua si surgens ira siléntio pre- erétur. Si veró non solúm vox indignántis audiátur, sed étlam verbum, jam certam vitup mem, Ja ques proftr- Ñ M's ' 5 “tun,

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