BCCPAM000528-4-19p1d000000000

Deminica 1 ur, 8 credámus, Sr intel- co ipsum -óculis. intueá- mur. Nihil enim sensíbile nobis Christus trádidit : sed sensibílibus quidem rebus, at ómnia intelli- gibília. “Iridem- Se in baptísmate: r rem nempe sensíbilem aquam donum confértur: intelligibile ve- r0 quod perficitur, generátio, 8 renovátio. Si enim incorpóreus esses, nuda 8 jocorpórea tibi de- disset ipse e :sed dor ma córpori conseérta est, ps sibítibus Intelligibilia tibi prebet. uot nunc dicunt: Vellem jpsius rmam aspícere, figúram, ves- timénta, calceaménta : Ecce eum vides, ipsum tangis , ipsum man- dúcas. Et tu quidem vestimenta cupis widére; ipse weró tibi-con- cédit non tantúm vidére , verúm £ manqucáre, GQ tángere, 8: in- tra te súmere. ¡y Cenántibus illis, 115. itur acceláPit Mo cum náu-> sea , nemo resolútus , omues énsi, omnes ferventes, Y ex- <itati. Nam: si Judai stantes , Se calceamenta in ibus habentes, báculos mánibus gestántes, ag- num. cum festinatióne comedé- bant; te multó magis opórtet es» se solértem.. Nam' 11li quidem ia Palestinam erant profectúri , 8 peppers viatórum figúram ba- ébant: tu veró debes in calum migráre. Quaprópter ¡a ómnibus opórtet te vigiláre ; nec enim par- va pena propónitur indígne su= méntibus. Cógita quántum adver- sús proditórem indignáris, 81 con- tra eos qui illum crucifixérunt: Ítaque considera y ne tu quoque sis reus córporis, 8: sánguinisChris- 1. 1lli sanétissimur corpus 0c= cidérunt tu veró pollúta, súscipis ánima , post tot beneficia. Ne- que enim illi satis fuit, hómi- nem fieri, cólaphis cedi, E cru- cifigi: verúm « semetípsum no- bis commiscet ; 8: non fide tan- túm, verim 8 ipsa re nos suum etíicit corpus. y, Accépit Jesus cálicem, 115, Sa $ Ud non ddr Iéitur esse pu- Q ph , tali fruéntem sacri- os? quo solári i sp Endidiorem ie so, hanc dividéntem e * carnem quod ig- afra 0%. Corporis Christi. 123 ni spiritáli replétur / linguam que treméndo nimis sánguine ru- béscit ? Cógita quali sis insigni- tus honóre, quali mensa fruáris, Quód Angeli vidéntes borréscunt, neque líbere audent intuéri prop- ter emicántem inde splendórem, hoc nos páscimur, huic nos uni- mur, 8 faéti sumus unum Chris- ti corpus 8: una caro. Quis loqué- tur poténtias Dómini, auditas fá— ciet omnes laudes ejus ? Quis pas- tor oves próprio pascit cruóre? Et quid dico pastor? Matres multas sunt , quíe post partus dolóres, filios áliis tradunt nutrícibus. Hoc autem ipse non est passus: sed ip» se mos próprio sánguine pascit, Gr per ómuia mos sibi coagméntat. Ego sum panis vite, r1s. APN divi E0igat secúndúm vlempore o Di feas * Phariseeis parábolam hanc: Ho- quidam fecit conam mag-= 8 vocávit multos. Et ré- r A - ¡OURILAE; AFI assi E mi, inter delícias córporis, rdis solet : qudd corporáles delícis, com non habéntur, gra- ve in se desidérium accéndunt: cúm veró ávide edúntur; come- déntem prótimts io fastidium per satietátem vertunt. At contra spi- ritáles delícia, chm non: háben- tur, ¿n fastidio sunt : cúm verd habéntur, in desidério: tantóque á comedénte ámplius esuriúntur, quántó € ab esuriénte ámplius comedúntur, In illis appetitus pla- cet experiéentia displicet : in istig appetitus vilis est, S experiéntia magis placet. la illis appetitus saturitátem , satúritas fastídium génerat : in istis autem appetítus saturitátem, satúritas appetitum parit, ' y, Qui mandúcat , 117. Ugent enim ST les delícice A esidérium in mente, dum tfánt; quia quántó magis eárum o ne) percípitur , eo ámpliús cog- nóscitur, quád ayíditis amétur : 8 idcírcó non hábiteeamári non pos- sunt, quia eárum sapor iguorátur. Fa Quis

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz