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lis compassión£ próximus , pre cundtis contemplatióne suspénsus, bené agéntibus per humilitátem sócius, contra delinquentium vÍ- tía per zelum justitie ereátus, in- ternórum curam in exteriórum occupatióne non minuens, exte- riórum lp in internó- rum solicitádine non relínquens. Inyéni David, Onsiderándum quoque est, quia cúm curam pópuli eléc- tus Preesul suscépit, quasi ad egrum -médicus accedit, Si ergo adhuc ¡o ejus ópere passiónes vi- vuut, quá presumptióne ertcús- sum medéri próperat, qui in fá- cie vulnus portat? Mle modis óm- nibus debet ad exémplum vivéndi pértrabi, qui cunétis car- nis passiónibus móriens jam spi- rituáliter vivit,qui próspera mun- di postpónit, yg nulla advérsa pertiméscit, qu sola iutérna de- siderat ; cujus intentióni bené cón- gruens, nec omníno per imbecil- Jitátem corpus, nec valdé per con- tumáciam repúgnat spíritus: qui ad aliéna cupiénda non dúcitur, sed própria largítur. Pósui adiutórium. Nde ¡psúm quoque Episcopá= tus officium boni óperis ex—- pressióne diffinítur, cúm dícituf: Si quis Episcopátum desíderat, bo- mum opus desíderat. Ipse ergo si- bi. testis est; quia Episcopátum non áppetit, qui non per hunc boni óperis ministérium , sed ho- nóris glóriam querit. Sacrum quippe officium non solúm non diligit omnino, sed nescit quí ad culmen regíminis anbélans, in occúlta meditatióne cogitatiónis, ceterórum subjestióne páscitur, laude própria leetátur, ad honós rem cor élevat, rerum affíluen- tium abundántia exúltat. Mundi ergo lucrum queritur sub ejus ho- nóris spécie, quo mundi déstrui Jucra debúerant. Iste est quí aute Deum. Lédtio Sancti EVAnBelMeccándúm Mattbeum. Nilo témpore : Dixit JESOS Uis- cípulis suis: Vos estis sal terra; 21 quod si sal evanúerit, in quo sas Jiétur ? Et réliqua; ' Homilía S, Joánnis Chrysóstomi. Uceat lux vestra : hoc est , plú- rima in vobis sit virtus, ac máximé ingens ¡llius accendátur ignis, 8 ineftábile omníinúó lumen effúlgeat. Quando autem tam magna virtus fúerit, Sr clara la” tére non póterit , étiam si _mille illam contégere velit modis ¡lle qui póssidet. Bené autem alt, lu- men : nihil est, quod sic hóminem fáciat insígnem , atque conspi- cuum, étiam sí magno ámbitu op» tet latére, ut splendor iste yirtú- tis: Sicut enim. ipso sole circúm- datus, ita útique clarus eftúlget, nec in terram solúmmodo rutila— tus próprizo virtútis elect sed meta ipsum étiam celum Pp ¡priv fúlgore radiábit. * », Amávit eun. Inc ítaque ¿llos ubériós con= solátur. Et si, inquit, mále- diéta in vos audiéntes olétis: ha= bétis tamen plúrimos, 'quos 4 amórem , atqhe: admiratiónem Dei, vestro adducátis exémplo. Tunc enim multi erunt omnia mirántes, non útique vos tantum» sed per vos étiam Patrem vyestrum. Nec dixit Deum, sed Patrum : Con» feréndee ¡llis nobilitátis preeroga—= tivam, hoc jam nómine largién- do; Considera, quantum istiús- modi, sit commodum , quantám étiam discrímen. Si enim vitiis sordeámus, étiam $i nobis nullus obtréétet, érimus ómnibus mise» rióres. Si verú virtútibus splendé=- re curémus, vel si totus mundus contra nos maledíétis volúerit per» sonáre, érimus ómnium beat ssi= mi, atque ad nos trahémus 0mse nes, qui venire elégerint ad si= lútem. Omni quidem tuba docu+ ménta sunt óperum clarióra , vi= taque munda, ipsa est luce ful- géntior. In médio Ecclésize. On veni solvere legem, sed ¿a Legem veró nod tího tantúm, sed áltero, 8 tértio implévit modo, Uno quidem, quía nihil ex Jegítimis ipse transgres- sus est: álió veró, quía per nos GG4 quo- as O - :
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