BCCPAM000528-4-18p1d000000000

habeat Homiliam , nona Leótio Sansti omittitur, dx ejus loco le- gitur Homilia Dominic, vel Fe- riz", scilicet yel prima Leótio de Homitia, vel tres simul in unam Lestionem conjunótze. $ 4 la Ofticio trium Lectionum, si fit de Feria, tres Ledtiones le= guntur de Scriptura, visi tres sint de Homilia , quía tunc omissis Lettionibus de Scriptura, legun= tur de Homijia. Si fit de Sancto, qui habet duas Lectiones, prima tantim erit de Scriptura , ut val legatur una vel ex tribus simul janétis fiat una: secunda (x tertía de Sanéto. Siunam tautóm_ ha- buerit, vel propriam , vel ex Com- muni assignatam, prima Qe se= cunda erunt de Scriptura, tertia de Sancto + quod etiam servatur in Oflicio beate Maris in Sab- bato. 5, Leótiones autem de Seriptu= ra in Officio de Tempore sic dis- tribute sunt per annum, ut quo- tidie aliquid ex eu legatur, etlam in Officio de SanCiis, quando alize (ut diétum est) non assignantur. 6 Initia librorum sacre Scrip- ture (qui feré semper in Domi- nicis inchoantur) eo die ponun- tur, quo notata sunt , etiam si fiat Officiom de Sauéto; nisi in Festo alize propriz Lectiones Scrip- ture vel de Communi assignen— tur + tunc enim initium Leétionis deScriptura transfertur in sequen: tem diem similiter non impedi- tam, 8: Leétiones illi diei de ea- dem Scriptura assignate, vel cum superioribus Lectionibus, legan-= tur, vel omittabdtur; ita ut non oporteat eas amplits in alio se- quenti die resumere, sed ¡lle le- gantar, que sua quaque die oc- Currúnt, aut cum eisdem jungan- tur. Quod semper servetus, quan- do Leétiones occurrentes de Serip- tura aliquo die omittuntur. 7 Cum autem initium alicujus Epistolze Catholic tempore Pas- chali, aut alicujus Prophete mi- noris mense Novembri, infra Heb- domadam ¡llorum temporúm im- peditur aliquo Festo navem Lec tionum habente proprias Lectio- nes de Scriptura, diétum initium Epistoiz - 8z Prophete , quoad comimode fieri poterit, ponatur in sequentí Feria, alio simili initio Rubricz generales Breyiarii. 1 Scripturae ponendo , vel Festo non impedita ; alioquin in precedenti similiter non impedita, ita ut ali- quo modo ponátur, etiamsi plura initia eodem die poni oporteat. $ De Scriptura quoque tantum est positum, quantum satis vide- tur pro aumero Hebdomadarum, que esse possunt, d inter Epi- phaniam 8 Septuagesimam , É£ joter Pentecosten $ Adventum. Ubi veró contingit minui nume- rum Dominicarum SY Hebdoma- darum post Epiphaniam , udve= niente Domiuica Septuagesimaoe: quod superest de Epistolis beati Pauli, que distribute sunt pro numero distarum Dominicarum 8 Hebdomadarum, eo anno omit- titur, quamvis de aliquibus Epis- tolis nihil sit lectum. Quod etiam fit de Scriptura ex libris Regum (de quibus legitur ab Oétava Pen- tecostes usque ad Dominicam pri- mam Augusti) cúóm non expletue numerus Dominicarum post Pen- tecosten de eis librisannotatus us- que ad mensem Augusti : quia tunc Lectionibusde his librisomis- sis, legitur de Scriptura que po- nitur Mense Augusti. Quod si hat de aliqua Dominica post Epipha- niam anticipate in Feria , eo modo quo diétum est de Domi- nicis numero 4. 83 s. tunc post Officium Dominicz anticipatee, in sequentibus diebuslegaturde e tolis Sancti Pauli assignatis minice anticipate, St sequenti= bus Feriis, omissis aliis, que sunt assignatee. precedenti Hebdoma- de, Quid autem observabdulm sit, cúm mensis, cui quinque Domi- nice assignantur, non babuerit nisi quatuor, in propriis locis no- fatur. 9 LeCtiones de Scriptura positee in Communí Sandtorum leguntur in Pestis, ubi assignantur in Pro- prio Sanétorum per aanum. Rur- sus quando aliquod Festum in pro- pria Ecclesia solemniter celebra= tur: item quando aliquod Festum novem Lectionum occurrit in Qua- dragesima, 8 Quatuor Tempori- bus, in secunda Feria Rogatio- num , 8 in Vigilia Ascensionis; in quibus Feriis in Officio de Tem- pore nou assignantur Leétiones de Scriptura, sed de Homilia : tunc enim ia Festis recurrendum el a

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz