BCCPAM000528-4-18p1d000000000

Rubricz ger Quatuor Temporum vel Vigilia- rum. Hac etiam ratione superius dictum est in concurrentia alio- rum Officiorum, cum Feria oullum Officium concurrere, % nibil fie- ri de Feria precedenti , adve- niente alio Oficio. Siautem de ea aJiquando eri debeat commemo- ratio in Vesperis, non tit ratione concursus, sed quia eo dle , quo Officium Feriarum Adventus dl Quadragesimze impeditur , ¡lla- rum commemnoratio ratiove tem= poris ex preecepto Ecclesil pre- termitti non debet. ro Chun ver occurrit, ut Fes- tum Simplex veniat in Feria lv. €: vj. Quatuor Temporum, In Fe ria iv. Cinsrum, € in Vigtilis gue jejunantur , Vesperx ante- cedentes ( nisi ea die celebratum sit Festum novem Leciionum) erunt de Feria communi per an= pum, nou autem de sequenti, ut diétum est ,commemoratione Fes: ti Simplicis ia sequenti Feria oc- eurrectis. Quod ideó non fit, quia sequens Feria habeat pri- mas Vesperas sed quia cúm Fes- tum Simplex in sequenti die non habeat Odicium propter Feriam prediétam in 0 occurrentem , nec etiam conyenit illud babere pri- mas Vesperas in prercedenti die. Et cadeim ratione,si Festum Sim- piex occurrat Feria. v. in Cena Domini, in qua de eo non debet fieri commemoratio, nulla etiam fiet _commemoratio in Vesperis Feriz iy. precedentis. XIL De ordinando Officloex pradigi: ub > 1 quisvellbey Sibra dictis Ru- S bricis ordinare Officium oc- rrentis diei,. videat in Kalen- dario, Gin Tabula Festorum mobilium., de quo tiat Otficium sequenti die, utinvenerit es- se faciendum, sic ordinabit il- lud in Vesperis , 8 aliis Horis nocturnis « diurnis. 2 Si ordinandum sit Officium de Tempore, id est, de Domini- ca. , vel Feria , recurrendum est semper 2d Psalterium ,ubi ordi- nate ponitur quod est commune Of- ficii de Tempore, cum distribu- tione Psalmorum ; 8 ad Proprium de Tempore, ubi Leótiones dí Res- enerales Dreviarii. x1iij ponsoria , quedam Antipbonz 8: Orationes ponuntur, qua desunt in Psalterio. Invitatorium, Hym- ni, Capitula , Versus, Responso= ria brevia , % Antiphone, que diversis temporibus ponuntur in Proprio, dicuntur loco. eorum quee sunt in Psa'terio: cum veró pro- pria non fuerint , dicuntur ut in Psalterio. 3 si Officium sit ordinandum de Sanéto , recurrendum est sem- per ad Commune Sanctorum (nisi proprium habeatin Proprio Sanc= torum) ubi pro qualirate Festi, si novem Le¿tionum,id est, Du- plex , vel Semiduplex fuerit, om- nia ordinate ponuntur, illis excep- tis , que propria suisiocis haben- tur. Si Festum fuerit trium Lec- tionum (No“turno Feriz Qi Lec- tionibus exceptis ) omnia sumun- tur de evoiem Communi. Tres Lec- tiones primi Nosturniin Otticio novem Lectionum, prima dx se- cunda Lectio, vel prima tantúm iu Festis trium Lectionum, su- muntur de Scriptura in Olfticio de Tempore, nist alise in propriis locis ponantur. 4 In majoribus solemnitati- bus, 6 Festis perannum, totum Officium ordinatur, ut in propriis locis ponitur. 5 ln Festis B. Marie (omis- sis jis quíe propria in ¡llis ba- bentur) Hymni, noyem Psalmi, é alía quedam requirenda sunt ex communi ejus Officio parvo, cir- ca finem Brevieril. 6 Modus inchoandi Ofiicium, dicendi Invitatorium , Hymnos, Antiphonas, e Versus, habetur in principio Psalterii. Ciúm veró An- tiphone duplicande sunt, dicun= tur integre ante Psalmos, sicut in fine Psalmorum. 7 Modus dicendi Absolutiones, 8: Benedictiones ante Lectiones, legendi 81 terminandi Leétiones, dicendi Responsoria post Lectio- nes, ac Responsoria brevia post Ca- pitula, habetur in prima Don ini- ca de Adventu. 8 Quomodó sit inchoandum $r terminandum Ofricium per Horas, habetur in Psalterio : quomodó terminandum per Antiphonas B. Mariz, habetur in fine Comple- torii. 9. Sed ut bec omuia Sep

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz