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vdd autem ascéndit , quid est, misi quia 8 descéndit rimdbm in inferióres partes ral Qui descéndit, ipse est 8 qui ascéndit super omnes celos, ut impléret ómnia. Et ¡ipse dedit uósdam quidem Apóstolos, quós- am autem Prophétas, álios veró Evangelistas, álios autem pastó- res, $: dostóres ad consummatió- nem sanétórum in opus ministé- rii, in zedificatiónem córporis Christi : donec occurrámus omnes in unitátem fidei, S agnitionis Fílii Dei in virum perfetum, in mensóáram eetátis plenitúdinis Cbristi: ut jam non simus párvu- lí fluctuántes , € circumferámur omni vento doétrinz in nequítia hóminum, in astútia ad circum- yentiónem erróris Omunis pulchritúdo, 370. Eritátem autem faciéntes in charitáte, crescámus in ¡llo per ómnia, qui est caput Cbris- tus: ex quo totum corpus compác- tum, $ comnexum per ómnem junttúram submibistratiónis, se- cúndúum operatiónem in mensú- ram uniuscujúsque membri, aug- méntum córporis facit in edifi- catiónem sui in charitáte. Hoc ígitur dico, 8 testíficor in Dó- mino, ut jam non ambulétis, si- cut 8 Gentesámbulant in vanitá- te sensus sui, tévebris obscurátum habéntes intellélum , alienáti a vita Dei per ignorántiam , que est in ¡jllis, propter ceecitátem cordis ipsórum, qui desperántes, semetipsos tradidérunt impudici- tix, in operatiónem immundítize omnis in avaritiam. Vos autem eS ico Sprite. eta ¡men illum audistis n "edó4t estis. : aa Exaltáre, Dómine, 370. Sermo S. Augustini Episcopi. Mnia, charíssimi, que Dó- minus Jesus Christus in hoc mundo sub fragilitáte nostra mi- rácula edidit, nobis proficiunt: qui dum humánam conditiónem sidéribus importabit, credentibus 387 colum patére posse monstrávit: $: dum viétórem mortis in cales- tia elevávit, viétóribus quo se- quántur osténdit. Ascénsio ergo Dómini cathólice fidei conármá- tio fuit: ut secúri im pósterum crederémus miráculi ¡illlus do- pum, cujus jam la preesénti per- cepissémus effeótum: fidélis quisque cúm jam tanta percepe- rit, per ea, quee cognóscit pries- tita, discat speráre promíissa, ac Dei sui pretéritam presentem- que bonitátem , quasi futurórum téneat cautiónem. Tempus est, 371. Uper excélsa ergo cebli terré- num E impónitur: ossa intfa sepúlchri angústias paulo anté conclúsa, Angelórum Cmti- bus inferántur, in gremium im- mortalitátis mortális natíira tran:- fánditur: Y íded sacra Apostóli- ce lectiónis testátur história: Cóm hec dixisset, inquit. vidéotibus illis, elevátus est. Dum audis ele vátum, agnósce milítizm corlestis obséquium : unde hordiérna festi- vitas hóminis nobis €: Dei sucra= ménta manifestávit. Sub una ea- démgque persóna , in eo qui elevat divinam poténtiam : in eó autem, qui elevátur, humánam coguósce substántia m. Non turbétur, 372. Deóque omnimodis detestánda sunt yenéna Orientális erróris, qui ímpia novitáre presúmit as- sérere, Fílium Dei ac filium hó- minis unius esse natúre. In alté- rutra enim parte, vel qui solum hóminem fuisse díxerit, negábit Conditóris glóriam: yel qui. so- Jum Deum, negábit misericór— diam_Redemptóris. Quo génere pou fácilé Ariánus Eyangclicam sterit habére veritátem , ubi Fí- i¡um Dei nunc sequálem légimus, nunc minórem. Qui enim unius natúrz Salvatórem nostrum mor- tífera persuasióne crediderit, só= lum hómiaem, aut solum Deum cogétur dícere crucifizxum. Sed non ita est. Mortem enim nec so- lus Deus sentire, nec solus homo superáre potuisset. Ascendens Christos, 572. 2
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