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mus la Macedóniam, nul- em hábuit caro Mostra, omnem tribulatiónem past us: foris pugn= , intus - a quí cousolátur húmi- les, consolátus est nos Deus in ad véntu Titi. Non solúm autem in advéntu ejus, sed etiam in con- selatióne , qua consolátus est in vobis, réferens nobis vestrum de- sidérium , vestrum fletum , Ves- tram emulatióuem pro me: ita ut magis gaudérem. Quóniam et- si contristavi ¿e in m0 2. me paenitet : si pasníteret, vi- dens quod epístola ¡lla (etsi ad ho- ram ) vos coutristávit, nunc gáu- deo; non quia contristáti estis, sed quia contristáti estis ad ponitén- tiam. %. In jejánio 8r fietu orábunt sa- cerdótes, dicéntes:* Parce, Dó- mine, parce pópulo tuo: €z ne des yor tátem tuam in perditiónem. » Inter vestíbulum 4 altáre plo- rábunt sacerdótes dicéntes. Parce. Glória pa ya a la secundo No*tarso, Antiphona. Bonórum meórum Psal. Consér- ya, cum reliquis, 7. Sermo S. Leónis Pape. Sermo 4. ( Quadragesima. Lettio iv. p Redicatórus vobis, dileGRíssi- mi , sacratíssimum _maxi- múmgquejejónium, quo áptiúsutar exórdio, quam ut verbis Apósto- toli,ia qué Christus loquebátur, incipiam,dicámque, qnód lestum est: Ecce nunc tempús acceptá- bile, ecce nunc dies salútis? Qua m- vis enim nulla sint témpora , quee divinis non sint plena muné- ribus, Sr semper nobis ad mise- ricórdiam Dei per ipsius grá- tiam prestétur accéssus: nunc ta- meo ómnium mentes majóri stú- dio ad spiritáles proféftus mové- ri, 8 amplióri fidúcia opórtet animárl, quándo ad univérsa pie- tátis oficia , iilius nos diéi , in quo redémpti sumus, recúrsus in- vitat : ut excéllens super ómnia passiónis Domínice sacraméntum purificátis 8 corpóribus $ áni- mis celebrémus. %. Emendémus in mélius , quee ignoránter peccávimus : ne súbito preeoccupátidie mortis, querámus spátium peniténtiz, 8 invenire nen possimus:.? Atténde, Dómi- Dominica prima Quadrage nz 243 ne, miserére quia peccávimus tibi.F. Adiuva nos, Deus salutá- ris noster , 6. propter honorem nóminis tui, Dómine , líbera nos, Atténde. Ñ Le'tio v. D Ebebátur quidem tantis mys- tériis ita incessábilis devó- tio, 8 continuáta reyerentia, ut tales permanerémus in conspectu Dei , quales nos in ipso Pas- cháli festo digoum est inveníri. Sed quia hec tortitúdo paucórum est: 4 dum carnis fragilitáte aus térior observántia relaxátur,dúm- que per várias actiónes vite hu= jus solicitádo disténditur, necés- se est de mundáno púlvere étiam religiósa corda sordéscere: mag- na divine institutiónis salubritá- te provisum est, utad reparáu- dam méntium puritátem quadra- Inta nobisdiérum exercitátio me- erétur, io quibus aliórum tém- porum culpas 6r pia ópera re- dímerent, Y jejúnia casta decó- querent. Derelínquat ímpius viamsuam, E vir iníquus cogitatiónes suas, Br revertátur ad Dóminum ,S mi- serebitur ejus: *Quia benignus Se miséricors est, Er prestábilis su= r malítia Dóminus Deus noster. ,» Nou vult Dóminus mortem peccatóris, sed ut conyertétur Ge vivat. Quia. dies mysticos, 8: purificándis ánimis atque corpóribus sacrátits institútos , preecéptis Apostólicis obedíre curémus, emundántes nos ab omni inquinaménto carnis ac spíritus + ut castigátis colluctatió- nibus, que sunt inter utrámque substántiam, ánimus, quem sub Dei gubernáculis constitútum, cór- poris sui decet esse reótórem, do- minatiónis sue obtíneat dignitá—- tem: ut némini dantes ullam of- fensiónem, vituperatidnibus oblo— quéntium non simusobnóxii. Dig- pa enim ab infidélibus reprehen- sióne carpémur, 6 nostro vítio lí1m- gue Ímpiz in injúriam se religió- nis armábunt, si jejunántium mo- res á puritáte perféóte continén- tise discrepárint. Non enim in se- la abstinéntia cibi stat nostri sum- ma jejúnii, aut fruótuósé córpori La es” Lectio vi. [: rressúri fgitur, dileCtHssimi,
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