BCCPAM000528-4-18p1d000000000

18 Nam €x testimónia tua meditá- tio mea est: * 8* consílium meum justiticatiónes tus. , Adheesit pavimentoánima mea:* vivítica me secúndim verbum tuum. a Vias meas enuntiávi, 8 exau- dísti me: * doce me justificatiónes tuas. Viam justificatiónum. tuárum Ínstrue me: * $ exercébor in mi- rabílibus tuis. Dormitávit ánima mea pre te- dio: * confirma me in verbis tuis. Viam iniquitátis ámove 4 me: * de lege tna miserére mei. Viam veritátis elégi: * judícia tua non sum oblitus. Adbesi testimóniis tuis, Dómi- ne: * noli me confúndere. Viam mandatórun: tuórum cu= cúrri, * cun dilatásti cor meum, Vicúmque vult salvus esse, * ante ómnia opus est, ut té= o A fidem, ¿ am nisiquisqueíntegram, in- violatá mque serváveritos absque dúbio in etérnum peribit, Fidesautem Cathólica heec est: * ut unum Deum in Trinitáte, 8% Trinitátem in unitáte venerémur. Neque confundéntes persónas: * neque substántiam separántes, Alia est enim persóna Patris, ália Fílii, * ália Spíritus sanéti, Sed Patris, 6 Filii, 8e Spíritus sanéti una est divínitas:* quális glória , Coetérna majéstas, Salle Pater, talis Fílius, * talis Spiritus sanétus. ¿Increátus Pater, increátus Fí-= lus, *increátus Spíritus sanétus. Immensus Pater, imménsus Fílius, -* imménsus Spíritus sanétus. JEtérnus Pater, setérnus Fílius, * *etérnus Spíritus sanctus, Et tamen non tres elérni:* sed e térnus cut non tres increáti, nec tr Mménsi: * sed unus increátus E e imménsus. : im ter omnípotens Pater om- Dipotens Fílius, * S Spí= Pa a » ” OMNÍpotens Spí: Et tamen non tres omnipotén- tes: * sed unus omnipotens. Itá Deus Pater, Deus Fíliug,+ Deus Spíritus sanctus. Et tamen non tres Dii: * seg unus est Deus. Itá Dóminus Pater, Dóminus Fílius, * Dóminus Spíritus sanétus, Et tamen non tres Dómini; sed unus est Dóminus. Quia sicut sipgillatim unam. quámque persónam Deum ac Dg- minum confiteri Christiána verj= táte compellimur: * itá tres Dep aut Dóminos dícere , Cathólica re. ligióne prohibemur. Pater á nullo est faétus, * Dec ereátus, nec genitus. Fíliusá Patre solo est; * non fac. tus, nec creátus, sed genitus., Spíritus Savétus 4 Patre, Y Fía lio: * non faétus, nec creátus, nec genitus, sed procédens. Unus ergo Pater, non tres Pa tres: unus Fílius, non tres Filij:* unus Spíritussanctus, non tres Spí» ritus sanéti, Et in hac Trinitáte nihil prids, aut postérios, nibil majus, aut mis nus: * sed totze tres Persónze com» térnz sibi sunt, 8 coxquáles. 1tá ut per ómnia, sicut jam su- prá diótum est, * 8 únitas in Tris nitáte, 6 Trínitas in unitáte ve- neráuda sit. Qui vult ergo salyus esse, * ¡tj de Trinitáte séntiat. Sed necessárium est ad =térnam salítem ,* ut incarnatiónem quo- qa Dómini nostri Jesu Christi fin éliter credat, Est ergo fides reóta , ut credá. mus, $ confiteámur: * quia Dó- minus noster Jesus Christus Dei Fe lius, Deus 8 homo est. Deus est exsubstántia Patris an- té secula genitus: * 8 homo est ex substántia matris in seculo natus. Perféctus Deus, perfétus homo,* ó ex ánima rationáli, 8 humána t Carne subsístens. ¿Equális Patri secúndim divini- tátem, minor Patre secúndúm hu- manitátem. : Qui licet Deus sit, 8 homo, non duo tamen, sed unus est Christus. Unus autem non conversióne di- vinitátis in carnem: * sed assump- tióne humanitátis in Deum. 2 Unus ompninó non confusióne substántize :*sed unitáte persónz, Nam

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz