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Sec;3s F4 Quefk. 1, Sec.3« Refolú fiones antéccdentes a y lublequerices ense patet: HALO y . aquel 4 quien tocá Ry giones,toca tábic: , y puede decla- : acerca de las rales Reli iones le Regla ¿ar LuÍcitaren da toca aprobar dé al guna nes lobre bien, y reótamente dictada,procede,y tuvo origen, á lo menos en quanto a la aprobacion del Sumo, Pontifice , Extram. de relig. dom. €. ne timiio ¿8 60. — fincextra.de fentent. excomm. inter alía 11. uefa. a ex his. Y añadezque no es maravilla lo dicho, pues quede hazer declaraciones lobre los Articulos dela e; fed fic eff,que al Pontífice tocá aprobar las Roli= giones (mo, folo el las puede aprobar, fegun el cap. Jimal,de Religiofís domibus, y el cap. vico.» codowa tasul. in 6. ) Luego tambienle tocará, y podra declarar las dudas, que acerca de las cales Religiones fe ful- citaren:Ergo,Sc. 80 Y lofexto, porque dichareípueña, $ Ea Lion era cl fundamento que alegavan los. Parifien- Les, para no eftar á lo decrerado por el Pontifice cn favor de la Orden de los Predicadores,comolo di zc S. Tomás, en el principio del capitul. 3. citado, arriba num.ó6 2.litr.B.1.por las figuicntes palabras: Sed ficus in codem capitudo dicigurpuali Lomimes y €" fe= dubtores proficient in pesms errantes, in errorem mit- tentes , vndé uon contenti Religioforam infamia , ebiar Apojtolicam authoritat? emacuare conantur dicétes; nec esiam Apoftolica authoritate cogi poffunt,vt ad fuam Jocictató Religiojos admitrant,quia fecundum iris cini lis ordinem nullus ad focietatera compelli debet;, cum fo. cietas voluntate firmetur ; hude nec ipf ei compelli pofJune > dligua authoritate , vt Religiofos in fuam focieratem ado -— mittant.Ltem Apoftolica authoritas non fe extendit ,nifi ad ea que ad catísedram persinent. nde Apojtolas dice-. bat. 2.Cor,10. Nosántem non in immenfiun gloriabi mur, fed fecundum menfuram regule qua menfus efe no. bis Des. Ad cathedram autem, vt sion Pra fudentium focietás fed collatio beneficiorum adminiftra. tio Noi 0 alía buiufimodi: Vndé authoritste Apojtolicá cogi non po/Junt, ve Religio/os ad fuam focie— - tatern admittant. Item pote/tas Miniftris E cclefpie colla «ta efi non in deflrnétionem , f d-¡m edificationem, vt di.. citur 2.Corvlr Vindé cum in deftruétionentordinetur fo- cietas Religioforum , Jecularimmn ¿VE ex premifsis oftendere contutar , compelli non poJunt Apojtolica ám _ thoritatevt Religiofos ad fuam fociebatem admittane. Y luego inmediatamente dize el Doétor .Angeligo contra los dichos; Hec autem eorum:Jententia inuevi- sm effé damojafalja,<5frinola. Y lo pracba» Y def pues cetca del Gn del dicho articulo lie F. 2, dio _ te deíde el m dio , donde dl a) E 0 A id PR 4 An * % % ed La y > . ¿is A. ¿de $ $ E á y j Mio LEN Tp 2; E ALA Ed h ASE k E A ES +r 5 e 17 * “ao e 57 EE $ ss A E A e SS A úl £ at $ 8 $ ' ¡cio de la queft. Concluf.s. te direótamenté contra lo referido : In his autem, in quibus Apytolica poteftati derógart, non Jolum fist fi- tatis fed etiam berc[is ciómen incurrint. Y lo prucka, como diximos arriba num.62.y E4.Es go,ác. 81 . Nivale lo lexto el dezir , que.cl dicho R. Lector Jubilado no coritradize , ni impugna dicha decreto Apoltolico,como los Parifientes lo hazian; aque aunque no le ismpugiasni contradize formas liser ¿le contradizé dirtualiser , Y equimalenter , pues contradizc lo decretado por él, como queda pro» bado,y confta de lo dicho:Ergo,$c. ¿ $2. Añado mas, que otras inuchás colas afir- mavah contra lás Religiones injufta , y temeraria. mente los dichos Párilienfes ( que impugna el An - gelico o por todo el referido opulculo 1.9.) que le hallan en los memoriales del R: contra los | 83 p Elto le podra conoceí , leyendo primera todo el proemio de aicho ce culo,principalmen- o , donde dize lo que le figue : Re- -probi grande fe aliguid focifJe xftimant,cuin vitamPre- dicatorám necant.. Duo autein contra Santos ys ritent Primipt ¡p/os aunibilens. Hefter 1 3. Volsent nos inimi * cimajtri perdere , 6 Luereditatem tuam delere. Secundo,, DE fi looc ion pofsint , faltem eorum famam deftruans apud homines , Dt ineis fruélificare non pofsint. lac.2. - Monne disites per potentiain opprimunt vas? Nonne ip/a Bebe | bonura nomen,quod inuocatum eft fuper vos? Et ideo quantuin ad primum korum Pjalmifta Jfubimin Es dixtrunt, denite. Clo/]a , querentes fibi focios. Dif perdamus cos de gente , vel de gentibms. Glofja ,fcilices ne /ont inter gentes, id ef? , tollamús cos de inúa.do : ecce perfecutio Anti-Chrijti. Quansum ad fecundum Jubdit, Es non memoretur l/rael dlsra , vi fciliclt momen coruim in fama non habeatur , gorntn Jrilicet, qui fe dicunt veré eJJe Irael, vt Glofja dicis. Horum primumn, fcilicet San» ¿Elorum expulfionem de mundo tyrauni antiguitus per Vibra, dentiam procurare conati funt. Vndé Apojtolus ad Row. $. fuo tempore illud P/almi compleri dicit. Propter e mortificamur tota dic, flumasi Jumus, ficut ames occifios mis. Sed munc idem pernerfi homines afimsis confilijs at tentant quantum ad Re:igig9/os Jpecialiter, qui verbo, O exemplo fruélificare pofjwns perfeótivnemn profítentes, bo- lentes quedam aféruere , per que eornm fhatus totaliser deftruitur Co redditur mein onerojús, 69” vituperabin lis, fubtrabendo eis Jpiritualia JolatiaCr corporalio ones ra imponentes. Primi enim cis pro pof]e fuúdinn , 7 dos ¿trinam aufferre conantur, vt foc adverjarijs veritátis re Jiflere non pofsint, nec in Scriptatra confolationem Spiri. tus mvenire7 Lac eh afintia Philifizmorsarn primi Ro gumdecimotertio. Canerant Ploiliftijon te forte facerent Fiebre gladium,aut lanceam,quod Glof/. exponit,de pros ; hibitione Mudij litserarum , 6 hoc primitus Islismes Apoftata inchoanit , ve Ecclefiajtica teflatur hiftoria, Secundo , a confortio fludentium eos pro paffk exclma dendo ,ve per hoc Sanélorum vita veniat im contemp= tum, Apocal. 13. Ne quis pofsit emere , aut vende y re ,n6fi qui babes carabterem , at nomen befiie 007 rum fcilicet malisie confeniiendo, Tertió , corno predio 4 eationem, 0 confefriemmn amdientiarm, quibas in popala in AS E 0 e y
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