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5% 33 o : " A e ! " 3 E 1 7 pa E > pl E E A we, / 97 dt EN A a E y - E ¿AO lamine naturali nota : Crgo conclulio illa de fide e(R non poteft.Maior ab omnibus prnl quando yna premilla elt cuidens, 8 altera proba- bilis ¡conclufio et probabilis : £: quando vna eft de fide diuina,8£ altera folúm de fide hamana,con- clufio ex illis deduÉta non elt de fide dinina : alias fiéri polfer , vt conclulio elfer certior premiflis, pr eftablurdum:quia aflenfus conclulionis pen- det in certitudine a fir gulis pramifíis ¿ac proinde. nequit elle certior , quam fit queliber premilla» rom : 8 confequenter neque alleníus ¡lle porctt elle affenfus fidei, quia iam certior eller, quám affentus premiflz lumine narurali note : Íicut fi. des certior eft, quám AN Fclenrilica náturalis, yA EA , ecundo probarur , quia reuelatio virtualis, feu mediata tantúm, nec cauíat tantam certitudinem, quantam reuelatio form: | alfenflum fidei : quod ic oltendito illa non oftendit vistualem Con alio; hane enim manifeftar cul 2 nat quia ¡lle affenfus per le pendet ex principio eui- * * dente; illa autem euidentia non confert tantam r, quia reuelacio jentiam vnius in certitudinem , ficut reuelatio divina : ergo allen= fus inde produétus non potelt elle tam certus ficut affentus fideizalinnde veró omnes alleníus fidei de- k bent elle que certi Se infallibiles, quia prima ve- ritas que eft ratio affentiendi , xqualis cft in om= nibus: ergo reuelatio ¡lla vireualis , meque caufat tantam cerritudinem , quantam formalis; neque fufficiens efe poteft A enforo fidei,Tum etiam, uia cúm talis conclufio non fit in le reuclaramon Cequl tur immediate, $ per le ex premiíla reuclara, fed lotúm mediaré 8 per accidens ratione alterius premiffz natutaliter cognite : nec potelt parti-. " * . y e . . . ; , 24 cipare certitudinem reuelationis nifi ratione con= fequentias, fiue quia fequitur ex pramiíla que+ Deo non eftrenelata : ergo non poteft magis ele a Deo reuelata, quám hxc. Confequentia eft mani- fefta,, quia non poreft participare elle reuelatum, niíi rarjone illarionis , 8£ beca clio bios ex reuelaris : led hanc confequentiam nequit ha- bere nili mediante propofitione non reuelara:ergo non magis participar efe br ai hec id participer : ficur dicebamus de conclulione que fequitur ex vna premiíla (cientifica 8z altera pro- babili, que non potelt participare certitudinem prioris , nili mediante fecunda , ac proinde non poteít elle certiorilla, ¿Ji A. Obiicies primo, quia multafimt de fide que in. fe non funt laa dd era esionea meet de lariam ex vna premifla fide,. Sí altera naturali euidenti , y, Y. Chriftum e(K animal rationale , 82. - conftare corpore $ anima , quod tamen non co- gnolcitur nili ex vna premifía naturali euidenti, Item qui baptizat nftás de fide credit ¡llum elle in gratia, de cuius Baptifmo ill conftar eni- dentia naturali, quia euidens illi et infantem non ponere obicem,8z le conficere verum Baptiímum,. quia de [ua intentione certus c(t. Preterea Perrúm. elle conceprum in peccato eft de fide,quod tamen. deducitur ex hac premifa natufali, Petrus elt ho- mo. Denique, quia peccatorfide credit fe non ha= quod enidenter colli- bere gratiam apud Deum, gi ex affcótu quer haber ad peccatum. Relpon= plici modo vnam propolitionem poffe inferri ex. detur prenotando cum Agidio, difp.9. alía. * Primd immediate ex vi Gignificationis, fue quia illa virture idem fignificar quod hec s 1 B Hac propofitio :Omne animal cft corpus, virmte e sad > PI Sd á ¿ j e $ : 7 A 4 y h y , $ : A w * de : cd £ di » sis á qe * 7 2 ' MN $ h É A ; . 5 ls $e e E Ñ 2 L , * o ] os A í ' ES e . y E : . 5 e . ! is y nec elt fufficiens ad dencia naturalis, . Theologus , merit y pa Y ne Lo” de A 4 MO e AS A BS A a y AE A E e Y 7 e e q LA y CNA Ad ' y y HN 7 dd viA “e . 5 E pr y a pe | Y da e e. Pa fignificat hanc ; Homo eft corpus , quia homo alíquod animal ;.ac proinde quando hac ex illa infertur , proprie non infetruf vna res, aut vna propofitio ex alia , pam quamuis rediéte pr Re Íitiones verbis 82 materialiter di erant, nibilomi= nusformaliter rarione ciufdem fignificationis,funt vnum $ idem , quia candem rem fignificant , Se idem (peciatim fumptum. Aliomodo yna propo- litio potelt inferri ex alia precise ratione connez xionis inter vtriulque ignificatura, y. g. ex hac Chriftus ef homo, infertur ¿ergo Chriftus cftri- iibilis : non vi fignificarionis,quía prior non igni- ficat fecundam , led quia rifibilicas ha 1er necelfan riam connexionem cuía natura humana tanquam folúm ex fignificato generatim fumpro , infectar A | propone co E quo pas ret lolutio ad argumentum. Om: tiones elle de fide , quia omnes illa: immediate ex vi Iignificationis iden ignificant , Y. g. Chriftum elle animal rationale , $í conftare corpote 8c anis $ propoli» ma , quiía Íunt partes quidditarinz hominis, quid» ditas autem immediate fignificatur , 82 reuelarme cum re ipía , neque ad illarum afenfum elt necels farias fyllogilimas, niái tantim apprehenhio quida. ditariue terminorum ; 8 codem modo philofo+ phandum eft in aliis exemplis in argumento ad» duétis. Eaveró que folúm fecundo modo edu. cuntut ex reuclatis, non lunt de fide , led folúm concluñones Theologica. 8 Obiicies fecundo , quia qui negatet ¡llam pro» poroso » Chriftuseft rifibilis , posa: vt xreticus : ergo concluño illa eft de fide,Refpon- detur , qui negarct hanc conclulionem 6 elle | 3 paniretar, quía prelumererur hzreriens, crederérur enim patas negare, obícu rum. quám euidens ¿ quamtumcunque enim dices. ret le credere Chriftum elle hominem,ceníere yes ro non elferifibilem omnem hominem , non effet ei credendum , fed iudicandum abillo non negari propolitionem in Philoflophia notam $ euiden» tem, fed poriús obleuram fidel. Obiicies tertió ,quia multa proponuntur nobis ab Ecclefia credenda fide diuina , que tamen (ci- mus non elle a Deo reuelara, nifi mediante hoc diícuría: e ab Ecclelia, eftá Deo reuclatum ; fed hec funtab Ecclefiadiffinita:ergo, Cuius minor eft lumine naturali nota maxime lis, qui Conciliis interfuerunt. Relf ndetur, quod. quamuis per illum difcurlum cognolcamos cas res. elle reuclatas ac de fide > non tamen funt de fide propter talem difcurlum , neque fides noftra niti. tur illo difcurfu, (ed folúm iudicium precedens fi dem:ratio ver malis ale: | , di oli m elt,quia Denique obiicies,quia fide dininacredimus Chri- ftum in hoftia vere contineri: alias non poílemus ablolute, fed folúm (ub conditione eum adorare 5 led fides heec fandarar in hoc difcurfu:Omnis ho- la rité confecrara continer Chriftum , hec eft ¿*talis : ergo hec continer Chriftum. Minesqricia eft lumine naturali nota ei, qui videt Sacerdorem hoftiam confecraniem, Relpondetur, vt quis ho= ftiam abíoluté 8 fine conditione adorer ,fufficere: quod moraliter cerró [ciar eam ele confecratalmn 5 ec antera Ccoguitio lufhcienter haberur ex hide humana, quando hon occurrit ratio dubitandi , E contrario : difcurfus.-autem nile non eít ita cule el $ ac certus , quin pollit ei fubelle folíumo , cu Es Ñ « * 2 p nino certum non fir. coníecrantem elle yen pa e cerdutem, aut yeram habuille Intentl m con- + Jecrandi; ij Ñ

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