BCCPAM000509-5-09000000000000

1O manifeltar remviplam in le, Confirmatur fecundo, quia li fimultas veriufg actualis euidentiz tc- pugnarer cum alleníu agtuali fidei diuinz circa candem rem, id proueniret vel rarione obiedti for- malis fidei, vel marerialis ¿vel ex 0 que : non cx formali, quia non eft de ratione fi ci in communi quód teftimoniuw cui innititor non videatur in le 1 lo, vt parcr in | ul 12 r a fide, tum etiam 3 quía ob- tica que elt de elfentia divine fidei ratione te- ftimonij Dei quod formale cius obicátum elt, non debet elle ralis quod reddat necelfarió formale ob- ieGum obícurumn vt | quod s Led vt quo , refpectu rerialis obicdti: neque enim eft non vilum re- de Au fidei ve quod,quali non pollit efle obicátum u diuinz fidei fialiunde fit vilum Dei teltimonium, fed vr quo : hoc eft., de cflentia od cius formale obieótum fit. dh formale relp s ' divine fideieft, qu a tale, aut taliter cognitum , vt ex le non manifelter rem teltificatam euidenter , qu JOCUnque te- Pai ftimonium Dei aliunde cognolcatur, fine cuiden- ter , fiue obícure fecundúmfe, dummodo non co- PUN A gnofcatur cuidenter rovreftallentus divine fidei, | obictum periplam fidem vt quod: neque proxi- me fit formale medium divine fidci provt elt eni- dens, fed provt elt obícurum refpeGru reicredite , fecundúm illa que funt propria ne rei, Deinde neque repugnarer ex defeétu obícuritatisin mate» ws pre td quod debeat elle non vifam: nam hec obícuritas femper perlenerar in materia. liobieAto fideidiuine , quantumuis claré videatur Pd | teltimonium diuinum per cuidentiam in atreftan- 13 | te. Confirmatur amplius , quia ¡lle aeníus neque fandatur in principiis intrinfecis rei, neque in effe- turalí fpecie , [eu fimilitadine cias , fed teftimonio extriníeco rem 'iplam teftificante:er dum res in fe ipfa, aut in cius effedtu, vel h nili d dine naturali non cognofcitur,femy erin le obfcu ra manet, quantumais auctoritas lo: ftificantis , 8c quod iple lit tefbificans , € cognofcatur. E Oppofitam [ententiam defendit — Je1.8. puntt.3.Quem plures ali) leg obiicies primo , quia principia cuidente o 1 47: necelfitant intelletum ad praftandum qui non potelt non efle cuidens , et duobus principiis euidentibus ; fed non poteít elle euidens : ergo ralis: gnat cum euidentia principiorum.”. probatur, quía qui haber eurdentiam in ftante , 8: Deum efle primam veritatem polle mentiri,ex vi horum principiorum con euidenter,veram elle 0d dicit; quia euidens verum elle omite quod Deus dixit ; led cuidens Deum diccre le elle trinum;ergo euidens ell E el 8 ele trinum.Maior eft lumine naturáli nota. Minor sl affentus fidei circa illam conclulionem , Dem eh Ji trimis, dh vnus, non potelt fimul tare com evidené de gio arum.,- Ref pondetur,confequens n 1 fyllogilino, non elle ret? illatum ; non enim e) ep fed, ergo enidens tate verum elle, e 43. Hanc folutionem que fuficienti dí JA ' — hatur inftingere Suatez : quia illa? ' verum elle hoc,aut ita elle in re, idem A 17 elt , teftimonium Dei ¿8 y y TE h ay + E y E z , , Pi N 4 EA IA e Y yA BAG. MN 5 SAA MS Er de EL o TEE y ? A e y PA q ' > o: y Mi , : Y M A E ¿e E ' : E o ) 1 EA ; A o a , EA A b e Y Th ¡NE as ( % e 4 El E A d Ñ y a 3 + $ , ] e IDA 8 AS 3 E pirca formale : ergo qui ha= Gtibus ab ipíay , neque in os 1a- 4 e mi ye bé 21110 Cc de y APA, RE A EN, Ñ A 5 E) r ) e ed 1d y NN A ; bi a 7 etiam efteuidens habenti euidentiam in atteftano te : ergo confequentia etiam ell euidens ; quia ex duobus principiis cuidentibusin reto (yllogifino, - euidentia lunt confequens 8z conlequentia: ergo E inferendum : ergo cuidenselt Deum elle eri y e ATAR q, k A ; a A A ntur noltro modo 1. > Ds: + E ¿E Sr e má 3 ESB ¿oe quía ¿ex vno infertur alud, Nam Ñi 3 pr "X ' e ri E E ' e ud ' de bie 4 “da - pr ] Hee tamen parum d MS , DA e E 7 ¡Ba pr 7 ex ETA Y anadc La $ A «es ES mañántes , vel per alíquam (hi nacu- ARA ¿yeró quando cogni to II EREODLOCUM,quantumuls ina infertur folutio alterius plo $ deli rele non elle ab intrinfeco li- ars, , ecellatius , $e liber fimul conclulionis , yerum elle , AL du 1 ad affentiendurn tali 5, lemper eft liber, cúm Gin mM circa reuelationem, quia ! Ll > lemper t,quód obátur, quia omniseuidentia , Jam repugnar fidlei alfenfus hu deduátz ex illis pre- 5 veró illius propolitionis , E di E o. a 1/p.27. fet. L, Quia ¡circa obieótum materiale, ! ja :ca, vel per effcdtus ab ipía te q CL UI 1 Ra A > a a 4% nt.” o PR $ a p p "E AIUCLCO lo ) ad. Ett: ' tr níeco necellarios ; alleníus AO E | fitar intelle£tum ad 2:0h | , 1 elpondetur, quod 5, hit necelfarius, quia ill añientitur myfterio reuela- picétum formale , eandem tum materiale :-vel ¿con- ca obictum marerialeion e circa obicótum formale+ Úideicircarem resclacam, lationis, 8 primz veritatis, lo repugnaresled rete co- oa y narte ltante,8e fidem-cir- per Icientiam cognofcitur MENE foma vero fidci uod ( d yt quo, éz vt ratio it diuerlo modo co- JU IL cpugn: da. He ; no de ; E PA LEA y PafNós E ' y A: pe A =, z ces el 7 3d a E . AT, A altera n ratur A A A MAA É € e o A « % : 4 a A a AR A Y . 4 e + 4y ys eee de ¿A o ko o $ e 1% s lis affenfus non bitum Theolo- E ptobatur pri- det ab obiecto bietto Philoflophiz,s ade qua- oque, y. gin hac conclulione, A pl eb J Y 6 ; 0 ex p k 0 ¡fa Philo fa mis homo ef rifibilis ; Sc ex hac de fide: 74 homo 3 ergo Chriflus ef rifibilis. Ergo A 'onclu neque el fidei,n que PAR olophiz. ¿Confequentia eft manifelta , quia conclulño fidei ne ul E e y! MN dd ñ ' e tnguete ed conclufionewsnií ex, > A A ye | e Í | rl Jo S ¿Ye le Er confirma Ar, E | dl dde a M 10 equ l ar debiliorem ) Cognitio j de re aliqua E: 1 male iphus fdeis á ny dk me pa, un? ¿4 y ES e : 5 AN IA A AN RO A dió 5 p TD > ke A . : De we s* + E 4 » A , ? P 14 p sefteuidens, cria yrgent, nam [olúm ¿4 LS 7 + sul

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz