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A A py £ p Pa des > A Pa ve E > > " Ñ ya Y b eS ] e, ; A ARA A EN tz NN e bo aa q sá : dé o — eS Y. ao e El a ra ERE A / A A A E PA: a] q. . E n _— nn rl PA dai. er 4d E PO E AA p od ] A K PR A y 4. + A ES A ES - o 49 a > ¿3 al > ra P tr E An > A Pa! a AA ARTE e ¿e Y $ a hs . A a y “e > É po co b = he IAS A ed : q p j " > e E h id a 1 Elan 17 , a é y a A e dh p. a : Pra? a A A E A Je sg q” : ; z er Ml «E $ | Y | , algo E ( “us e PA 358 TraCtat 35 Lat ul. lenta rem exiftentem,8z quidquid in ¡lla eft, quod fatiseft , vrintellctus per illam Ípeciem pofíic conuerti ad rem reprelentatam , 8 illam intueri prove elt in le , 8 quiain fe eft aQuexiltens, ideo cognofcitar vrexiftens atu, 8 fecundám omnes conditiones exiftentiz , quod eft intuiriue co- ps onolci, ¿e ¡ pe O o | g7> Ex quo fic hane fcientiam criam vt verfatur cit- ca naturaliasperfebtiorem efe natura (ua, quám fit illa qua de eiídem rebus fenfibus acquiri poteft, ¿mó quam fit fcientia natoralis anima leparare, 8 quam habent Angeli per fpecies inditas, quod ma-, mifeltum ef ex dignitate perfonz Chrifti, qui in perfeftionibus anime non debuit fuperari, neque -—gequariab ipfis Angelis : tum cria, quia fcienti: naturalis , lcnindira anime, vel Angelis proced: 3Dco vraultore nature : hecveró vtaudtore/ 1 pernarurali , imó vt auétore vnionis hypoltatica Quia infundebao illam,vt proprictatem fublcquen: tem illam ynionem, ac proinde efhicit illam execl. lentiorem. sl 8d bd a A Secunda concluño. Anir 2 Chrifti per hame [cientiam cuidenter «intuebarur cognitiones .cor- dis,8 aQus liberos exiftentes. Ita D.Thom. in hoc loco,8 colligitur ex lacra Seriptura, quia Chriftus lepe .reuclabar hominibus has cogitationes,.8c ita _incerdum confirmabar veritarem (uz doétrine, Se - quamvishoc poflir referri ad fcientiám bearam, . conuenienter. ctiam refertur ad: hanc feientiam, quia hxc cognitio erat Chrifto nece Maria , vt elfer porfeérifíl mus Propheta, Doctor , $ predicator - fidei, quam omnibus modis pollet confirmare , $e vreller perfedillime difpohtus in quantum erat _viaror ; neque erat decens , vrinperfeáa cogni. Hione iftorum aótuum in proprio genere , penderet anima Chriftia locutione , $ voluntate alrerins, prefertim quia ad illius dignirarem', 8: oficiom y -pertinet Ícrurari corda hominum , “8 de omnibus dicare, Se (uo modo habere prouidentiam, 7 pes NA srris conclplin JA pipol, Che per hane (cien- 2. Ham novir omnia futura contingentia, Probatur 1 ciídem ratiopibus, quia etiam hec cognitio perti- -—— mebatad perfedtionem Chili vt viaroris, 8: per- cEifimi propherz, Se Doéroris. Dificulcas ra- hicin explicando quomodo hoc At pof- cognitjo in Chrifto non debuic » men conÚitic in ex fi ile ': 'nam talis co | elle obícura , alias el _ non potuit , quia vel effer intuitiva ; 8 hocnon, quía hec termi natur ad remexifteniemineque pe terar elle ablítradtina , quia nulla veritas euidenter hoc modo cognolcitar, nifi vel immediare exter- minis, quod hic non haber locum cúm extrem -_propolitionis contingentis non habez ntinter | neceflarizm connexionem.: vel per aliquod m: diam, $ hoc etiam nullam eftín pr polito,quia neque poteft elle caufa,cóm illa it indificrens ant quam opeterur : neque effeétos cúm res “anre- JA RR nullum babeant effeótum ; nec denique ¡er , f ed A! de PAN "SA A e 2. ; dy ¡In explicanda hac re variant Theolo ¡,mihi ta. men duo videntur dicenda, Primum eft Chriftum fat pr 1liberanouif'e dire e, sz in fe ipfis, quía hec | furora fan vin cipíis diédto modo cogno(cibilia, - quia habent in Ítipús dererminaram veritatem, yt A A . —Icientiam ¡tam cognolci polfunt , 8 proinde4 Chrifto cognita fherant, Secendem et, Chrifum y habuile cognitionem € dentem ¡ i o | Q tem futurorum ; ham ¡cut Deus ipíe illam haber, | luppono ex erabtatude vifione bearifica : ergo per E 3 y z ¿Ntem intuitidam ifto. t fidei : cuidens autem efe . y FO . ». . A alienius teftimonium ,quia hoc perrinet ad A € li e o | he l Ea s X X. De Incarnatione. -Scillam communicat Bearis in vilione beata ¿1 potait illam communicare anime Chrifti peri - Scientiam,S lameninfelum , quiaex parte obicáti non videtur ele repugnantia, cimillud ft¿hoc modo cognoflcibile, heque eriam ex parte principij widerur elle vlla contradiétio , quia ficur Deus ha- bet virtutem penetrandi , cintaendi futura con- tingentia ante quam fint, ita communicat intélle- ui creato anime Chrifli quandam participario- mem cius,ficut communicar Bearis in Patria. E Neque obliane yerba -illa Male 41. Annunciaré s.Ex quibus videtur colligi, hanc cognitionem elle propriam folius Dei. Refpondetur, hunc lo- cum folum probare, hane notitiatn futurorum l;- beróruam, non polle efle connaturalem intelledui crcato, $ per proprias ipfins vires, non yeró quid divinitus nop poli haberi. | Quarta conclufio. Per hanc fcientiam anima Chrifti cognoni: intuitine ¡llas res Ímpernaturales, que in fublfantia,£ entirate fua tales funt, 82 om- nino funt res create: vt funt graria, charitas , 8€ limiles, quia huiufmodi res cóm (nt finite perfe. Aionis ¿ 8 entiratis,pollunt habere proprias Ípe- cics ciuídem ordinis, per quasreprefententur pro- vt in le lunt;poflunt etiam cognofci lumine finito, li fit criar ciuídem ordinis : ergo poruit facilé cóommunicari Chrifto huiufmodi fcientia talium rerum, ac proinde communicata fuir ; hoc enim ¿pertincbat ad maiorem cius perfeátionem. Idem: Judicium elt de aétibus fidei Chrifltum fcilicer per hanc fcientiam cognouiíle adus fidei quibus homines affentiontur. myferiis fupernaroralíbus, v.g.itum fidei, quo quis credebar Da efe tri. nam, vnum , Bic, neque obíar,qudd afenfus fidei eft obícutus , € obícure reprafenrat* effen- ciam Trinitatis : ergo ex illo cognito , non poreft cuidenter cognofci exiftentia Trinitatis, Hoc , in- _quam,non obltar, quia ciulmodiaffenfus , licer vt elk aétus viralis,v.g. in Perro , fr obícurus, quan- doquidem nititur reuelatione obícura , tamen- di confidererur, vt eft obicánm abalio quiddirariue + Ccognirum , potelt elle medium ad cognofcendum N evidenter abltractivé ,id quod ille aenlus repre- lentar. | NONE —Similiter idern iudicium faciendum eft de yi- Ñ A ¡4 to 14 PA gnoíci , 8: videri 2 Chrilto pet proprias fpecies, A K quia quamvis vifio beara habear habitudinem ad AN - Deum,tamen cúm Deus (it veluri terminus'extrin- 1 . lecus illius habitudinis ,non videtur necellarium, vtad videndam vifionem, 8 habirudinem cius, via. +4 —deatur que clare ¡pe Deus Nec obltar, quddilla 4 E 5 A $ E >» % PE fionibus beatificis aliorum Bcaroram , polle com o y o vio elt fimilitudo Dei reprefentans illum,quia 4 -. ? O A 5 Ñ ¿ 5 + 0 HE non eft fimilitudo quaíi obicdtiva, nec repralenrat. ¿Y tanquam medium cognitum., fed vt ratio cogno= 0% A y A Ñ . Ícendi; vnde quamuis. ¿pía obicétive cognofcarur, , Ífitamen ipía Wninfotmt , 8 conltituar cogno..*: ¿ Ícentem in ato , non elt necelfe, vt faciar videre” m provt cft in les, Sicut' non videtur reputa are Angelum intueri vifionem, que elt in meo” A a, oynonintendo colorem 4 me vifum , pr » y me fi ¿ Ls e. E e vá VEJEZ quo infertur , animam Chtufi per har E > po tiam cognouille Deum, non folim vr va Ted ctiam vt trinum : quia per hanc fcientiis quiddiratiue” cognonit. creaturas aliquas falten | fiperoatorales , que quidem cllentrialiter dicunt Le pcáuni tranfcendentalem ad Deum,.! t YD; q -tanquam ad primam caulam, Deinde, quiaíean- A 3 De El a? F + ». * As wentura funt dm futurum,o fciemus quia Dy eftis 1H y + A 41% y SS , PA E $ EA te 8 A A +. E IS de >. 1

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