BCCPAM000509-5-09000000000000

% e : 3e e AE a :9 A 1 de Ye 19 > 14 . a , ; E? j ) y y A] ' F A . *. DS A A Y 41m ( s a $5 | ES E E, 4 A ES: . E e E es 27 :] el y 1 e Mn e, At de = Ae p ti po A e A tw. y Mo Se E ¡Y Pe 10% e E iS 7 a lb k ¡8 4 p . o py 45 de : , Mr y e f e , ee de A 7 Le » Mi n ¡EZ - os Jerem31. pa. Y / E ¡3 E o ) y E a ! A ¡0 : A 17 úl TS. Pe 4 A Ne 9 Y A 1 e e e > A +10..D RSE A E o A e » ¡A 7 e ly A EA 8 A ? > 0d E : ES t ' ó ¿ni , 3 . A 4.4 YE + 5 a z y ñ A o! pura co A O AS o F a At SS a A A Pins li e a o RA e 2 E 0 = - e y Ms ; Pa - Md e Ia A o cd as a do A A td e AA de 9 de pai >> de dl e $ ión ee. a , o pe a a 5 ó e > E 2 A a 2d Emo a o E hr E o pa pet Gili Pd e Vision mm e E 5 OS pa pr PA , Ds ht Ar" > 7 J + e a: A 0 NA Mr” e DA VU MIE £ 4 eo . r xj O E A . ; cc > p : E e 7 HE . Y , e ES h m j e ] PL e o dot "Y az o q. lá se": de A Es e Ss 8) A pe A ! Pr: A A de A TE E ' MN HO SN > de 9.) 0 O y 354 TraGacusX _allo tempore Chriftos habuit ignoran de EN | poruit intelliger “AA+ A ) ld Ñ , des > Y US E E UI ; 79 3 " o pen EN X. exm,8c cap. 13./ciens Tefín > quia venit hora cis, 8 5. e Matth.22. Marth.22.cognitaaítem Tefus malitia eorum.- Neque obítarfi obiicias lumen minus offufca- ri per lomen maios:(1 ergoin Chrifto fuit fcientia increara, que eft lumen infinicom , now potuit efe fcientia creara, quin offufcareror. Refpondeo cum D.Thom.quodilla maior eft vera in lumini- bas, que funr ciufdem rationis: Preterea intelli- gendam elle cum limitatione,vr verumque lumen confideretur refpeóta ciuídem medij; 8 ratione huius non pollent fplendere in codem intellcóra [cientia diuina , 8 humana : bene tamen in diuer- fis,videlicer fcientia divina in intelleétu divino, fcientia creara in inrelletu humano, vnitis in eo- dém numero fuppofito. | L0rA E Tertió fupponendam elt , hanc fcientiam: creas tam habuiffe animam Chrifti ab inftanci fuz in carnationís, Ita commauniter fandti Parres 8 colli- gitur exillo leremiz 31. femina circundabie virum. 1d eft,Chriftum,qui dicitur,8 fuit vir in vtero Ma- tris, non ratione corporis,, fed ráriont 4nimz,$ [cientiz, atque víus rationis y quem habuit dom erat in vrero;8 ratio quam addacit Anfélmosl. 2. Cur Deus homo, elt o e , quía ex defectibus notre nature, vt infra oftendimus,folum Verbum alfaro phc llos, qui erant neceffarij ad noltram re- 4 PT E YE A eE PRA yo 2 E 4 274 EY p Pe” : , , . 4 "a PE q KR E A e? Ñ e - 5” a í ! ETA ñ ñ : 0 IR 38 ; Er $ 4 y 0 E F EE K y ; ñ ¿2 ad De Incarnatione. méta beatam , qua videbar Deum ficari elo quod negári non poteft ex verbis ipius Chrifti, Luce Luc.2 y; 23. Elodie mecums erts in Paradifo : vbi nomine Para- difínon intelligicur locus aliquis corporeus , qua“ lis erát ¡lle in quo poficus fuit Adam,[ed intelligi- rut gloria, Sc vilio beatifica Dei : quod etiam colli- gitor ex illo loan. 17. Parerguos dedi/hi mibi volo OB bi ego fum,ó ólló font mecum y hoc elt, vbi ego fumin Beatorum focierate fruens viñone divine éMlentiz.Et ratio eft,quia,ve infra videbimos,Chri- fos in quantum homo erat Filius Dei natoralis, 82 non adoptiuos,ac per confequens fair heres bono- m Patrís Sc beatitudinissiuxta ¡Mud Pauli, Quod Jim, O hares. Et nulla poteft affignari ratio ob quam polleflio illius liereditatis víquead refurre- pararionem : (ed carére fcientia pro aliquo' tema pore, aut habere is noranriam , NON EFAt 1 ' Mir Dr rium, neque vtile, immo neque erard 3 ¡0 x ¿ ' 5 P A: ; r carentiam illius fcientiz creara. DS | Quartd fupponendum elt,fcientiam iftam crea- - tam, quam admittimos in intelleótn crearo anime Chrifti,effe veriffimam,certiffimam,8z euvidentifhi- - mam'quía in Chrifto nollus fair adtos fidei , aur opinionis humanz ; ergo eius cognitio fuit certa, - Sí euidens. e ado | Sitconclulio.Intelletusanimz Chrifti , neque | e er illam cam- dem fumero intelleétionem , quá Deus feipfum, - 8caliaa fe intelligitzarque adeo anima Chrifti non potuir intelligere p r fcientiam increaram. Ira communiter Théologi. Probatur primo , quia li pollerintelledtas creatus elle inrelligens , 8 fa- piens » fapientia,8l invelledtione increata , eodem ode: homo elle iuftus,8 bonus,ioftiria , Se 4 modo poller homo € Donitale Ipbós Dei. P; aétio vitalis , relpeóru im iplamet vita peas gorra: | animan Chrifti intelligere pe creatam Dei, cúm hxc nonpollit elle fubita lis vita anime Chrifti.. 0. 00 , Obiicies, ficar. effentia divina et b sE 0 Tí | rellipibile,ita criam ell aótos intelligéndi: led: per aplacar elle obicótum intelligibile refpetw intelleGus:oreari ergo:eriam per feiplam efe Aus A us Dei:ergo implicar intelligendi.Refpondetor non effe camdem ratios nem de obieéto intelligibili >» O de intelleione, . —quoniam intelleftio relpettu intelligentis necel - — fario debet ee adtio vitalis iphos; obicdtuman= hó A refpeéto grs det ne- ddft E ¡quod hit aliquid virale iplius. 0: 10 AAA. patio! «de: Ghriffus in Ferbo cognouerit omnia >. 4 ilia. NM EN de qa 10 EAN E 4 $ 4 ns 200 F ANA Mnes Theologi conueniont , in anima Chri- VU fi ab infranti luz coniceptionis fuile yifñio- A e e A Se E $ - * ee li de . x il un 7 7 ' ei o: á 4 ds ee hd sud. Je aterea y quia:intellcótio eft relligentis, 82 in Deo cft me . oñem differretur : habuit ergo ¡llamante mor- tem ab inftanti luz conceptionis , nulla enim eft ratio cur tunc,8 non antea fuérit. Nequeobítant verba Altorum 2. vbi loquens Perrus de Chrifto ait , Quem Dews fufcitanis foluris Ator.2. doloribws inferns.Ex quibus vidctur colligi,Chriftam fultinuille dolores inferni, alias non diceretur pro» prié (alorns ab illis5nemo enim proprié folui di citar A vinculis,quibus non fuit ligarus. Refpon- derar nomine inferni,ibi.non intelligi locum dam- ñarorum Gdl epulchrum,vel limbum : Deus autem fuícitavir Chriftum folutis doloribus fepulchri,8e limbi,non quia corpus eius in fepulchro ant ani- ma iphos in limbo,pafía fuerit aliquem dolorem, led quia corpus detineri in fepulchro per tri- duum,8 animam in limbo , erat quedam porna- litas, 8 efíctus necellarió ex morte Ys e víque ad reflurredionem, quam debuir Chriftus ¡llis die- bus fubire. PAN Preterea conueniunt Doctores , in anima Chri- fti fuiffe quadtuplicem Ícientiam.Primam beatam, qua Deum claré vider.Secundam,per feinfufam,qua cognofcit creaturas in proprio genere per proprias ipfarum fpecies.Terriam,infulam per accidens, hoc et rerum naturalium qua talium..Quartam experi- me ntalem,quam ipíemer Chriftus vía fuorum fen= fuum acquifiuit. | Sit concluño negativa. Chriftus non videt im Verbo omnia poffibilia que in Deo eminenter continentur,Ita D. Thom.q.10.art.2. Bonatient. in 3dift.r4.arc.1.quet.2 Suarez, Vazquez Sefere Re- centiores omnes. Hec concluñio oler probari du- plici rarione. : | Prima, quia ad videndam omnes creaturas por fibiles,prowt funt in cffentia divina, requiritur lu- men gloriz ¿Cu infinitum ¿fed hoc non fuit in anima Chrifti,neque elle poruit:ergo neque yidere - potuit omnes creaturas poffibiles.Maior probator, quia ad videndum creaturas aliquas pofíibiles, re- quiritur lamen aliquod;ad videndum plures,maius Lumen ¿ergo ad videndum omnes, aut infinitas re- quiricor lumen infinitom:quz confequentia ex €o tener , quia Deus fua omnipotentia poreft facere creaturas in infinitum perfcétiores ; lumen autena -aCta infinitam dari non potcít. Hec tamen ratio non conúincir, quia ad videndam rem infinité per- feótar non requiricur lamen infinitum:Deusenim eftinfinite perfectos, 8 tamena beacisintuitiue vi. devo abíque lumine infinito. ¿Y Thomze (upra,8c1: p.que ft.xz. arta8. vbi afro non: polle in Deo omnia poffibilia cognofcia Deus comprehendererur a crearora;ex quibuos ver A Ha Ed 7 4. Y nd bis rationem fic efformo, quia Íi anir deret quiddirates omnes pollibiles,vt fune in «¿Secunda rario que ab aliis adduci foler, ef Di: 2 ii a. “dd loan. 17% 3 29 Y A II

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz