BCCPAM000509-5-09000000000000

7 A A A A hi po EEN A A A ' y y o | ¿e As + ON lubiftente eft perfona » vel (uppolitum : landtitas contrácít, quia quo intenfor et viñio , perfetius / vero lubltanrialis, vt phylice fandtam reddar hu- Bcarus Deum intuetur:ái ergo vifio beatifica créx_ manirarem,8 denominet , faris eftú phyfice vnia= cit víquein infinitam in atto, certo perfedtiflime ds tar;Gicut hoc lufficit,ve eam denominer lubitantiaz cognofcer, 8 adequate cognoÍcerur Deus, ac pro- bl liter terminatram. | dl inde comprehenhue: | | 21» Relpondetur fecundo, diuinitatem eriam phyfi= Denique probarur ratione quam adducir Vazq. ae ce lanótificare humanirarem,quía ad hoc non re- difp.46.cap.2.quia 1 in anima Chrifti poíler pro- | | quirirur ynio immediata cum divinitate ipía » led duci gratia Infinite intenía , pofler etiam produci lat elt mediante perfonalitate wniri, vt conditione” in anima cuiulque puri hominis, chm non (it ma= necelaria,quod ex eo conftar, quía licér perfonali- ¡or rario vnius,quám alterins : led hoc elt impofli= tas lit eriam forma fanttificans,id per accidenselt, bilezergo-Minor probarur,quia nulla creatura po= ad hoc vt Deitas formaliter (Ud Mosa mn _teft reddi ita lanéta pergratiam habitualem , per vis períonalitas non elfer forma lanétificansjadhuc quam homo vnitur Deo per affcétum folum,vtpo- diuiniras fanctificarer formalicer mediante vnio, te ranquam filivs adopriuus , vt non poflit in dies. ne perfonalitaris: hec aurem vnio mediara non amplius Deo placere, Scoram Deo inftificari no» obítar, vt díuinicas ipía phylice fanétificer : ficor vis bonis operibus : fed fieri hoc non poller,fi da- anima phyfice, 8: intrinfece denominatur , intelli= retur graria infinita in intenfione; ergo non poreít gens per actam , qui immediate recipitur in fala dariín puro homine talis gratia infinire ¡intenía; potentia intelledtiva , dor illa in anima:ita ac proinde nec in Chrilto. Maior probarar , quia humanitas phylice,6% intrinfe e deificarur, 8: fan- non poreft non magís placere Deo filius adopti- Ctificarur per Deitatem, mediante tamen perlona- vus,qui quotidie magis , ac magis, eius oblequi, litare, | k O, tur voluntati,quám qui eer otiofus, Se nihil mali e ¿i: facerer , quiaaddens quotidie noua bona operas SA Y LL, magiís Deo placer , magifque eriam co am illo ¡u- a | no ftificatur ; ergo non purh dari gratia habirualis y An gratia Chrifli fit infinita. . In pura creatura que bonis operibus non poflir au- | j eri ; arque adeó neque in illa poteft dari gra- | Gras habirualis Chrifti daobus modispoteft tia infiniré intenía , 8 confequenter neque in 2d confiderari,primo in entitare , SC gradibus in- Chrifto. Sa E: | | renbionis:alio veró modoin ratione gratiz. Obiicies,quia in anima Chrifti habuie maiorem 29, 23. Primaconclafio, graria Chrifti habitualisin ra- - gratiam quacumque aflignata ; ergo infiniram. tione qualicatis Gue in entirare, Se gradibusinren- Confirmarur ,quia opera Chrifti fuerunt infinise | fionis,fuit finica, ita D. Thom. in hoc loco, 8 eft meritoria; ergo gratia eius infinita. Relpondetar, feré commonis inter [cholafticos,Scorus in 3.dift. quod graria Cbrilti fuit maior quacumque de fa- 13..4.D.Bonauent.quz(t,2.8 prior pars elt mani- Ctoaflignata , 8 de poffibili ,fecundúm ordina- | felta , quiaimplicar aliquam creaturam in perfen tionem Dei , non tamen quacumque alfignata de Etione elfentiali elle infinitam , cum hoc fir pro- poffibili de porentia Dei abloluta , ad confirma- prium folias Dei. | - — tionem , quod opera Chrifti fuerunt infiniti valo 24» Poltetior pars probarur, quia non porélt aliqua tis non ex gratia habituali,fed ratione perlonz di- forma creata ad tantam intenfionem,aut perfeltio. ¡Minr.. 00 EZ A -nem denenire,quód non pollit angeri 4 Deo de po- Secundaconciulio, gratia habirualis Chriftiin 30 , —tentia Ablolata :nam potenria Deiinfinita eft, cra tationegratiz , cftinfinica, ita D. Thow, in hoc | go non porel fotma creara elle infinita , quíain= loco arr.11. vbi diftinguic in graria habiruali ra-. 5) nitum augeri non potelt. | 0 Monem qualitaris, 8 rationem grarise, camque alle- ] 25. Secundo,quia anima Chri(ti non haber capa= tit in ratione qualiratis ele Ániram:, in rationean= citatem gratiginfivira inteníz ; ergo cios graria temgrariaclfcinfinicam: in qua infinitate expliz. non fuit infinita. Pater antecedens, quíia anima candá variant Theologi , fed duobus modis. poreft, Chrifti eft creatura. Deinde íi gratia Chrifti efec explicari. Primo ,quia Verbum divinum vnitum e infinita,lumen eriam gloriz effer infinicum ec em umanitati , eleuar , 8 nobilitar-, quidquid ¡li S modo ,quia ifta proportionantur,ex quo vlreriús. coniungitur , ¡uxta vniufcuiulque modum, $ capa- inkl, ac per confequens compreheoua divine, — darilli infinitum valorem in illo ordine , 8 quia lenta. opus pornaleclt (arifadlocium , dar illi infinitaten 26. Dices,quód etiam Gi lumen glorie elffecinfiniz in genere latisfactorij , arque aded”, quia graria ex, rum,non fequitur vifionem beatificam ele infini- fe haberfacere gratum , coniundio cum Verbo camquoniam vilo beatiica,mon ef folodwminc, — tribuic ¿lli quamdam digoitatem , 8e valorem, fed etíam ab intelleóta créato, Sí Ánito:(icur quam- ratione cuius haber red ere quodar modo infinite vis gratia habirualis effet infinita,nihilominos me- Me E E A ES: E BORO : ritom effer finitom. Sed contra eft,quia Íí non re- ndo potelt eti m explicari hec infinitas 31 pugna daci lumen gloriz infinitum , nequerepu- — gratiz habirualis Chato, in co qudd fuerit princi=. * guabit vifionem elle infinitam adezquaram ¡lli lus pium operis infiniti meritorij, pon tamen ita ve fade. mini:nam erfi pendeat viñio ab inrelleéta, non ta-. tioinfinitir eriti ab illa proveniar, fed ab vnione , men [écundim vires proprias 5 quare fi in intelle- > cui.gratia habitualis fubleroiebar 5 itaque gratia Etu eft capaciras luminisinfinitiscodem modo eler, Ch: dd mein ratione grati, pracis?, 80 fecun= capacitasvifionisinfinite. A A um fe confiderara non erat inlnica, 124 meo | 27. Dices vireriús y quód eriambianima Chrifti ha- -cohiur ta € m gratia vnionis hypoftatica:cut/ Un y icitur infinita in rajone grati A o E builTer lamen. infinitum , $ rei, feruiebar> E infinitam , non fequeretur comprehendere afen- expolito, o CA Y riamdiuinam ,quia non ita perfedte co olceret ER z A . e be ] Ls ¿A OA pon] Ene : Y ELA A 0 Deum ficut ¡ple eft cognofcibilis a le iplo > fed. A E, *, ¿ie AE E i , i het ; y $ 3 er NS A , | á , P á E ' : > : 1% . Uk , a Ñ Y 3 A , ef » de E Fa ca" $ x A " > 9 ve A q » PES Bo EN e Y e Mos : ó- (A A A A

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz