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Idem, A + ¿¿Secundo priiflime fubitantialis Ánéticas.... -omuium pi + ed ¿e 5 > e A E o Ad Y a? _dignitatem ynionis hypoftatice , donis fuperna. toralibus ornaretur, oa connaturale morale principium eft graría. Di cultas ergo elt in expli- As cando,ad quod fuerir necellariain Chrilto gracia habiraalis. Nonnalli afhrmant, fuie Chrifto ne» ccflariam, ve humanizas illins lanérificaretur,quia vnione ad Verbum, fecluía graria landta non eller. _. Prima conclulo ; per vnionem ad Verbum ita lanttrificarur humanirtas Chrifti, wt.ad hunc effe. ótum preftandam non indigeat gratia habituali, gut aliqua alia forma ercata, ¡ta,communiter Re- centiores. Et probatur,quía Ecclefia,8 Parres dum loquuntur de vnétione, que in facrislitetis Chri- fto tribuicur,vocant vnionem h oftati carionem;ergo fentiune hamanitatem vnione ipía lanGificari.Maior probatur,quía Concilium Fran» cofordirníe in epiltolaad Epilcopos Hilpaniz air Chriftwm non grasja, fed natura onciin fuifJe ; alios vero gratia,ó fantiificatione Eodem modo loquun- ; tar. plures Parres quos laré referunt Recentiores, a 2 a de => > o es e A 3 UE A IO IA E O A ATAN DR E , ae do e ; e at ve A PT A : E Ñ z A pa + SA $ AE PE A md .. aj é sn 5 00 , ; > * a ; j ds ¿did . : a , pa po a 7 ¿EA t , e 6 6 á « E . y 5 h $ ' S : » L . , E .. pm. e 4 : e ; ] ' ] a ; y Ey - capacitatem fubicáti ; com tamen in áliis homini. o ¡hyp ftaticam,olcum perfonalitas Verbi > ¿an veró modus vnionis2-jn 4 vuttionis;(ed nomine vnétionis incelligunt (anGi- quare (ant ties fentencia. Primaalerentiom fui 0. e Obiicies fecunda, quia natura irrationalis pos. . 7 AN a o o fubitana | 3 tialiter (anBfh ; ergo nec naturarationalis ; ¿quid abisót A forma nequit poni, quin ponatur “cius effeAns; e Aut € conuerío, Refpondérur, grariam vnionis in «BIEN illo cuentu , non forriri omnem nom efeAuni foco em, idque ob incapacitatem narute ¡rratio- se nalis* ficur gratia- habitualis non conftituir Chris Ítum yt hominem, filium adoptiuum, propter ná » E bus babear hunceffcdum formalem, dt Maior diflicultas eftin explicandó, an forma Ántifica : humanitarem Chrilti (Gr Deicas,:an e fanétificatam per vnionemhypoltaticamiSecan. * He da per diuinitarem ¿ph vnicam.Tertia denique per * BA diuinum fup o, e e se úl Secunda conclufio, forma fanétificans animam A + Chrifti antecedenter ad grariam habirualem ¿ non eft modus viionis quo humanitas elt vnita Verbo. legatur Názianzenus orarion.36M. 34. vbi chas Probatur, quia opera humanitaris Chrifti habent | 8 bet: Christus diminitate delibntns effxbac enim huma nitatis unétio efh/Minor etiam conftar, quia ipíimet Parres ajunt,le nomine vnétionis, landtificationem intelligere, ] A se am diainitate, non tauquam forma fandificante formaliter , ( l folim caulalicer , propter dona | gracia cidem homanitati collara, quibus Lnaifi- cabatur. Contra primo, quia hic modus vnétionis, XxX Anétificationis, communis et omnibus iuhis, . Dices humanitatem Chriftidici 4 Parribus vna. £ti fandritarem de qua loquimar. Confirmator; yalorem infinitum ; ergo forma qua landiificatar Chrifti humanitas, deber eflc infiniti ordinis; fed vnio cúm fit ens creatumznon eltordinis infinitig > ergo non elt forma que cribuir hamanitari: Chris ula ficut le haber vnio gratiz habitualis refpeQu A aia anime, fic vmo Verbi relpeGtu humas dh? a nitaris,(ed prior illa vnio non eft gratia, nec fano 8 éticas , cúm lolum fe via ad lanétitarem , 82 gra 7 tam, neque proprie lanétificar ; ergo neque vnia eN 08 “y 8c non elfer priuilegium Áingulare illios humaniz hypoftatica; hac enim folom fuit conditio com: tatis. Contra fecundo , quia hoc manifeltt repu- - iungens perlonalitarem; 8: diuinitatem Verbisqui- 5) - gnar lanctis Patribus, legarar idem Nazianzchms bus humanitas Ándrificabatur. + orar. 36. num, 93. vbi expreísé alfcrir, Christum dici vntlum y proprer diminicatem fantlificantem;, non operatione , ficut in alies Christis ¡def , ioflis - Lliter Chritti hamanitatem; bominibus enenit fed torius unguenti, fon dininicacio Entia, Ñ k : Sec probarir , quía gratía habicualis, que: in ordine fapernaturali elt quedara participacio: Sl fum Dei adoptiuum, sribueníque ci ius ad glo= 1 gratia, Sc landtitas accidentalis 5 ergo ni qe ordine fupernaturali e(t for= rialis communicatio dinine per- Y e buitque ius excellentifimum ad gloriam, ex WA Y Y a Chrifti habuerune alor fundari non Terció probatur , qua op valorem infinicum ad hatisfacic poterat in. gr 1a habituali e uz ntu ncumquecinten. la, vt fuprá docuimus , ergo neceflarid debemus concedere aliam graciam, qué humanitas Chrifii deificaretur, 8 fubltantialiter fanétificarerur. ¿0% - Obiicies primo, quía primarios efectos gratia habitualis elt,reddere (08m [ubiedinaven vni- ta eftyergó non potelt non reddere fanétam huma- nitarem Chrifti 5 8 confequenter talis humani- tas non potuir reddi Landa per graciam vnionis, quia idem efoftos, formalis non poge(Va duplicl - forma pi : non elt formalis effetus graris habitualis ¡ct enim hic effcns valde cómu- nis,cú poffit cómunicari per formas fpecie diuerías, Adde lanétificare accidentaliter, elf Etum gratiz habitualis,non verd fan rroprium e | PA , - tialiver, hoc enim competir ynieni hypoltas me ¿ AS % talis diaine naturz ,conítituens hominen unétio,ChrisPia fine untim,eft homo,qui a 3 pes ef?. Secando probatur, quia Verbi perfonali- E -conftituic filium ci narnralem, tri. manitati cam fanétificar modo infinito. Deni. 3 t VEA PUN bi:ynde * , yx E PA ES PA l- : ab e La fo 3 se 2 ON , dy A n y X: Me E Y G E e SAA , : ed Y ó , ¿ £ 8 tel E effcgtas c t du ci - Refpondetar , Verbura diuinúm efe fanta da. 2. 2 rouenire. Relpondetur, qudd fanétificare plici 1 | -- Tertia conclulio.Verbi p rfonalitas, vt A 16. «3 IN tor differe ab effenria diuina,Qandtificac fubltantias | pe sec eficonra Vazquez difp. 5. cap. 5. Et probarur primo,ex D.Arhanahño ; 814 oratione contra Arrianos,vbi rationem ynguentiz de ECN $ vngentis expreíse tribuitperfonalitari, loquens E y enimin perfona Chrifti, fic aít ee ina, fume: Atdabao e UM = qdo A Ea « ras , vt virtualiter ab elfentia diftinúra eft per fe A infinite fandta,vel porits infinica (anétitas,vrpore e ON ab omni labe immaculara puritas ; ergo vnica CS que , quia Verbi Pa diuine naturz , conflicuit Verbum Filium Dei natura. lem, ac proinde hon poreft non efe landtificans formaliter + ficut nec forma conftiruens | is Dei Adogfiepia. 000 0 NA: . Obiicies primo, quia 4i perfonalit | A deirate, effer fufficiens ad ram coi vnitur, ctiam eflet: candam nacutám diuinam, quod: munis efticribus perfonis : imo Íippolitum elt ¿ 8c dicitor fan > 13 Etgo hon potelt elle cau= o O wm natura humana cft fanda: ¡A Fi EW Ls 4 7 y vá étitate vistualicer diftinda >» fandtitata quidem abíoluta , que communis eft tribus pera EN fonis,8c fandticare filiationis,que propria el Ver 2 Md y Al" $ Ñ od exclu , Ñ E > Y E $ ce > | g 7 E S E er a O y: q . 5 E a E ERA D mal $e 7d A ; A E e e dd IS AÑ pe eriam diuinitas yt 4 Verl - ES (el Us 5 i E and + Fr A + de la Vi 15. 2 y » ¿LL A ñ Fm” 5 e ¡4 e e > ma E y h : . PY APR SS “0 nom abío relariua,
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