BCCPAM000509-5-09000000000000
22, E A £br.2, qe ES A Sl A E a be e JO4n. I. $e E $ A ñ 1 2» ja az % I | ; : ¡A 5. i E ; P ¿ A: Y + ; ; + ' y 5 16. "+ . tv e 4 $ O ¡Y 4 Pl pr a a Y A, : Ñ 4 Dis E dE q 17 E dá de A y z OO sd o Si y a ds N a E | > be F 3 y a 7 e i E 4 EA A. $ E Prima concluño,in Chriflo folúm eft vnica per» Obiicies primd,humanitas eftin Chriftovtin= 17 EE fona,fcilicer Verbiincatnadi,hzc el de fide difii- dumentom,ad Philipp.2. Habita inuentus vt homo; Philip. 3 e! nita in Concilio Ephefino, $ in Chalcedonenfe, ergo adiacet illi8e non vnicorin perfona.Relpon= <q 8: in Lareranení. fub Innocentio 11 1.*8c colligi- — detur,id non dici 2¿Paulo, quia Chriftus non fue- PANA tur exprelse ex lacra Scriptura ad Hebr.2. Decebar rit verús homo, velut minuaiur aliquid de fub- NN enim em in quo omnia , Ó per quem omnia , O qui. ftantia cias hamanitatis,fed quia natura humana in HORA. - JM milros filios adduxerat in gloriam , aultorem faluris eo afíimilabatur veftimento , qua tanquam indu= : $ y | eorum per affionem confuminari, Vbi de co de quo mento tegebarur ipíam Dei Verbum. — ha A, dicitur qu d (cin quo omnia, de per quem omnia, Obiicies fecundo , quia in dininis nátara E 1 n: a da 4 id efk , efficiens, € finis hominbm,dicitor edam fuppofitum , funtormnino idem; fed vnió incar, x SH quid fitaudor faluris noftre per pafionem:ficut 'nationis non potuit ficriinnatura; ergonequein TS: loan 1.de eo de quo dicitur,Merbum erat apud. dleum: — perlona,qut fuppol to. Relpondetur, quid fola di. E ó Denserar Verbum, fabditur: 6 Verbum caro fa- . finttio virtualis inter narturam diuinam, fuppos US ¿tumeft ; quo tellimonio apertiffime impo gnatur — ficum fufficir , ve aliquid verificetur de vno, quod E LUN error Neltorij:nam Verbum fieri carnem, non clt non verificatur de alio,8z vt dicatur vnio incarna- — coniungi per affeótum cum homine. o tionisfaétain períona Verbi,S non in natura, a IS Obiicies , quía natura huma na in Chriño ef . Inquires , an lalcemin fenílu identico béc police ?? «UN perfcéta ; ergo deber habere propriam perfonali. Concedi, vnio fadta et in natara, fiquidem natura, NN tatemn, prelercio quía períor litas ad dignitatem 8 fuppolicom funt omnino idem. Refponderur, X AN "38 ho pertiner. Re fponderur cum ), Thoma, quód na- neque in fenfu idemrico efe concedendam; licut os tor humane in Chrifto mihil deeft quantum ad nequein fenfuidemtico concedendam elt, quod A eTentialía , 8 quánt w' ad proptietates que con- entia diuina generar, 4ut generatar , quamuis RO fequuoncur effentiam'; deeff ramen propria perfo- Pater generans , 8€ divina marura , fine omnino e dl nalicas,quia Gillam haberet, non offer fieri vnio idem: ficin: ropoíito, necin fenía idemtico ,con= * ¿ 7 incarnationis,S quod Deus eflet homo. cedenda eft illa propofitio, quia pariculain deno. E A Secunda conclufio, humanitas Chrifti non ha-. tac rerminum affomprionis,8 incarnationis, qua. , A LLL A «ber propriam fubíiftenciam, aut hypoftalim, hec tenusdiftinduma hatara diuina. a 7 A etiam eit de fide diffinita in Concilio Epheino. Inquirés wlteciós, an ficuc divina natura falctem 20». : Et probarur, quía perlona folúm addir fupra hypo= mediaté vnicur humanitati , ita mon folúm per- Ma + Lab ant fappolicam,qudd lit inrelleótualis natuz fona Verbi', fed etiam perfona Patris , 8 Spiri= E re (ubltantia : fed de fide eftin Chrifto tantúm tus fanaii debeant eidem vniri , com he fla AUN elle ynicam perlonam Verbi ; ergo etiam ell de - idemtificentut nature diuin » Rep ndetur, mul, Y fide quod fit vnica fubí ftentia,fea hypoftalis.. ' Jatenus elle hoc concedendam , non enim divina Y Obiicies', quia in Chriflo etaliud,8 aliud; natuta ynitur mediare homanirati , quia eft idem E y ergo (unt duo (uppofita. Antecedens conftat JOR. realiter e Verbotfed quia elt ei natura illión. » y 7 Leone Papaepift. 10. ad Fabianum, wbi ait : de vrinfece e mpetens :'vnde etiam vnirerur modo ¿ Christo aliud coruftat miraculis , d alind fuecumbit . preditto”, quamuis ab illo realiter differrer. Pro 0 A imiuriis. Relpondetar,propter hac verba exortam quo nota quod licér natura diuina , 8: humana co- e 0 fuife mgnam: controverfiam in Concilio Chal- — pulata fint inter fe,nonttamen per fe primo , rS ads qn cedoneníi, qua on obítante, omnes Partes illius. ex coniunétione , in fuppofito, dicunturinter Í e UN Concilij receperunt epiftolam Leonis tanquam vniri ; quareredte D.Thom, attic. fequenti dicir, ] 3 regulam fidei; quia ly aliud, fumptum in concreto quód fi narura humana non vniretur Verbo in per Ñ | Ni neutrius generis, fignificar diuerfitatrem, 8z alieta- fona,non vnireror nature diuinz,quafi ex vnione . e En tem natufe ; 8 quiain Chrifto funt duz nature ad perfonam, cenfeacar refultare queliber coniun= 0 diftintte ,ideo veram clt,alind cormfcat miraculis, tio que inter ipías naturas confideratur. Ratio 0 fcilicer divinitas, alind fuccumbic iniuriis , Écilicer autem cur etiamái vniantur io fappofigo fubtan=" 0 humanitas :1ac (i “alias famatur mafculine, Ggnifi- viali, non dicantut inter fe vnite effencialiter, ac MN cat diuerfitatem fuppofiti,8c ideo non et verum pere onfequen sin natura eft., quia fune lubíta E “ A dicere,in Chrifto eft alius,8: alins.V nde in mylftes tie complete , fi enim effent incompleta , vni. Le río Trinitatis dicimus, Pater eft alius a Filio, led rentur inter -fe ynitate nature simo primo fub=> ó e E (e nonaliud,quia licer fint perlonz « iftinGe , flunt ftantialiter inter fe copularentur , quám ín. uppo= E á 0 .tamen ciufdemnatare. 22000 fito, ita vrex vnione in natuta , properarentad q Tertia conclufio y vnio incarnationis faíra eft ynionem fuppofiti. 0 IO AS A de NACOR e do e al8 in luppolito , aut perfona A A O A O LINA IE 03 de fide diffinita in cifdem Conciliis , 8 cerré in. A LADERA O ed e pa GN 3 | | ; PS > E Ss E: TIN TE: NOA 5 E O Symbolo Athanalij expre(se dicitur;Perfectus Denms, ó PORTA : A ee. le fetus homo, ex anima rationali, O bumanara Chri, E 1d do NN PS , 8c ruríus : Sicmt anima ratiomalis y. án PoÑ incarnationem perjona 1 fea A caro unus ef bomo:ita Dens 4 homo unus eh Chri. pS eN sa vere compota. LM ¿ ; 8 d Jus, SE pto, ¿Non confufione (MbStantia, fed UNS- RIN del pi A pao a e: l, | ; ' 3 : A rate perfone.Et probatur, via de fideeft quód na- £7 Oncluño elta ro tiua, quám negarunt pla 21: 7 tura divina,8 humana, luncvnite aliqua rario- WM yres Theolo i antiqui , fediam communiter * a ne perincarnationem; fed hec vniononeft acra _relipirot ¡NrTlecolo gls 8c colligi viderar ex Conci= de ' 8 in narura, vt etiam eft fide lancitom; ergo fatendam — liis preallegaris, que ablolute dicune > perlonam ¿5 ef, faQam elle in períona, aut fofvoRis Déinido, + Chrifti compo ¡ram efe: Idem docene Parresquos ; EP quia,vt docerD.Thomán hoc articulo,omne quod referantRecemiores.legendos el Bern.fegmaa fas inceít alicui invrinfece , 8 non extrinfecus per mo- " pe o il a rb: :Ofeulerur me ofculo oris fui. V bi eRrinaid> D. ? “a E 2 e g be dum adiacentis , ficat ef velisin homine, ue Arienditesfosojculens v r bum afamicemdarmmenro pertineatad effentiam, (jue non, vnitur jlliin p E quaaffumitur; ofcnlum vero quod pariter ab ofeulate, dr pa A fona : fed narura humana eft in Verbo intriníece, ofemlaro conficienr,perfonaip/a ex viroque compatta, Be. 3 SK non per modurm extrinfecus adiacentis ; ergo. —probarur,quia ad veram compolitioné realemaihil a a Lud.a Cajarangusta Tom. poster. in, E - alind A | 43 ; dl ne : W y |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz