BCCPAM000509-5-09000000000000

90, Matth., 1, Idem, 91. 2D DIR ergo in his adtibus non ell diueríitas elfentialis, ON us one parti augmentum elle diueríz pao intelligendum de dinerfitare pro- A * Al Ide 34 ] E 4 3 She A '0Nn15, Bon € prid fpecifica 8: ellenciali-, fedde diffimilitudine inc sidua i, Sc indiuiduali exceflu , qui neceflarió ef in: lil :Gione parriz. Ea enim dilcétio fíicut na- Ícitur ex aperta cognitione totias bonitatis Dei, id ef, cuiulque perfedtionis diuinz in particulari; ita etiam rendicin divinas perfeétiones , ficut in | a Dei perfeCtiones, 8 on folúm confu- modo,Íicut in hac vita. Prarerea ex parte obie- ti Deo concupiti et magna quedam differentia, quia per quamliberdiledtionem bearificam , bea- tus efficaciter vule Deo in omnibus placere lem- per fine vllo prorfus defeétu, etiam veniali : quod tamen lege ordinaria ufti in hac vita pre (tare non pollunt: licér ergo in diletioneparcia non (itne- necelfarió: maior perfedtia ellentialis, aut inten- fionis ; in ca tamennecellarió el quedam maior perfeétio indinidualis, que extra beatitudinem NOM CRD RIAS Atque ex his refpondetur ad teftimonia Pa- trum, Quando enim dicont,diledtionem huius vi- te fuperari a dilectióne parriz, ¡llos non clle in- telligendos de maiori perfeftione intenfionis, aut eflentiali , fed de maiori illa per £-tione indini- duali, quam ¡am diximus elle in paria. Vndeali- quando Parres exponunt perfcétionem dilcétio- nis ne per carenciam omnis peccati, ctiam ve- nialis. Alij veró adducunt contra noftram fenten- ciam illud Marth.11. Inter paros mulierumn non fur- rexit maior Toanne Baptifta. Qui antem minor efb in Regno Coelorum, maior eff illo. Ver que verba mE > led Antelligunt excellum dileétionis beatorum non bene; quia Chriftus in eo loco non agebar de magnitudine diledtionis , led de munere prophe- tiz Se explicandimylteria Chrifti, in quo mune- re etiam illi qui minores fuerunt tempore legis Euangelica , fuperiores fuerant Loanne, qui nun. quam predicanit myfteriúm paffionis Chrifti. Ira €xplicant hune locum lanfenins cap.47. Concor- diz, Salmerot tom. 4. part. 2. tradt.3. Valquez 3.parte tom. 1: difp.47.cap.2. 8 huic explicationi fauent Cyrillus: Hierololymitanus; 8 Maximus Taurinenfis homil.3.Praterea non eltimprobabi- -. lis (ententia ¡llorum qui putant ,Chriftum perilla verba $ Oui minor ef in regno Celorum, intel ex ¡e fe iplum, qui eo tempore communiter minor exja Atimabatur quawn Toann, Baptifta. Ica Tertullianos $ Auguít watrat.13.in loan;Beda 7.Luca. Chry- > [oftomus,Theophyl.Euthym. in hunc locum. De- q E NAAA IO e $ ay a E Xi 4? 4 $ E i A é á E 5d » ds s Ñ 1 , y : mt y! 6 P o" Deo 4 Ha tenet, $ “4 ña dE Y e A. a 1407 e FE 3% 5, e sy 7 sb di "TEN MN 444 E $ p ; ml A " d f A 4 $ ] 4 o eS AAA E E ' Y G 5 , de dd $ “y > "á E corrampi,'Apocal. 2. Sed habeo aduerfiom té, charitatem primam religuifhi : memor effo unde excideris, (> age penitenziam. Per quee verba q A > rd A e E ps q RAN ARA ” TR r , A Xx ¿ dy e Te dd El y . A , Di > ha, ] y E E : ; . ¡ : + , e ba E a - e Mon tant fignificatur, feruorem charicatis elija * étum fuitle > VU aliqui exponunt ; led omnino chán - ritatem fuille amidam,yt Ambrofius $e Aymon ini terpretantur; ille enim voces, unde excideris,gram uemlapíum Ggnificant : ficur éx illee VOCES , Age penentiam , que pro mortali peccato necellaria omnñino eft ; non veró de fola remilñione, aur de culpa veniali, que diueríis modis remirri poteft, Deinde idem confirmarur ex teftimoniis, quibus oftenditur , iufticiam Se graviam prius habitas per quodliber peccarum graue amitri; inde enim in- fertur ctiam per quodliber peccatum mortale cha- tirate amirtisfiquidem charitas non-e(t nc inkti. tía « amicicia divina.Vnde eft illad Ezech.8. Cim auerteri feiullns a iuflitia > 05 fecerio iniguitarem, morietur in illa: Denique contra hereticos huius temporis hoc extat diia in Tridentin..feM 6, cap.14 8 15.8 Can.23. confentiunt Pages, pre» fertim Cyprianus lib. de lapis, Auguít. de prade- ftinar, Sauétorum cap.1 4. Chrylo(t. homil. 34. in Matth Hieronym,».contralouinian.S Ambrolius in exhorratione ad poenitentiam, cl | uod veró dicitur loan. 10. de ouibus Chrifti: Nemo rapiet eas de manu mea, £« 1.1090.1. Si fuif Jent exnobis,manfifént vtigue nobí/cum, non intel. ligitur de omnibus inftis,(ed de predeftinatis,que- 3 um nullus peribir. 1lud veró quod dicitur in ca» dem epiltola c.3. 8c 4. Omnis qui nafcitur ex Deo, non peccat. Automnis qui in Deo manet,non peccat, Antelligitur,vt exponit Auguítin de Gratia Chrifti cap.21.fieri non poíle vtquisin Deo maneat,autin adoptione ciufdem, per quam homo nafcicor filius Dci,8cin fimulefficiar opera prohibita. Circa modum verd quo e 14 9 AU Pes, Ccotrumpitur , diuerfe Lara Doétotum lententiz, Prima eft, charitatem per peceatum corrompi de- meritorié, non verd ade natura rel Cffeótin .ue,ant formaliter.Ira D.Bonauent,in 3.difliná.z e, ar. 1. Scor.in 4.dift.16.quelt.. .Secunda lenten. eccatuin corrumpere charitatem effen Chive, 8% demcritorie, IraD.Thom.art.10.Cajetan, ibidem,$% comimnunitar Thomiftz, Cuios fentena Sia fundaméntum clk, quia propterindignstatem demeritum , peccator dignas eftá quo gratia 8e Charitas auferantur, $: preterea inter peccatum 8€ .. £haritatem , datur formalis incompoibilitas hatuta rel + ergo peccatum vtroque modo charitas empe demeritorit., 8 phylice effes Etive, vel formaliter. Quo autem 04 nique licér in eo loco fierer compatario de excea: —compolíibiliras fit accipienda inter pi ccatum 8 dileGtionis, intelligi pollunt illaverba dello ex .«gratiam, parebitex cella indiniduali, 8 de maiori firmirare indiledtio- ..- Pro intellig ne ratione ftatos,que fiíñe dubio maior elt in quo- liber beato,quám tunc erarin foanne,cuius tamen firmitatem Chriftus paulo: anté laudauerar illis werbis: Quid exiflís in defertum videre ? arundi- Mem vento agetatam? | ¿LS YO (4 IN Pub "TA 6 ; "a £ r] End j b Ub a S E Y 7 o X. | 7 ¿lo m0 > qua ratjone charitas po/Jú corrumpi, AMÉ IRIS dal AGO Vod attinet ad Paso an Áit ; nimicum An charitas pofic amitti 82 corcumpi, E fecundumfidemcerta : charitarem pole amitti ¡ . * "4 ¿ ¿$ Ns y e, dicos AAN y A de MPa ] er entia ergo notandum eft, charitan ten duobus modis a ¡ rimoó pro folo imme-- diato principioe em Der: fecun- dim quam rarionem elt quedam peculiaris vir- tus.Sceundo modo poreft accipi,pro amicitia que £ít in homine erga Deum , lecundúm quam ratio- hem charitas non tantum compleétitur linme- atum principium diligendi Deum , fed etiam il- | formam per quam: homo redditur Deo cha» hoc elt ratione cuius a Deo diligirur : quos m «duos cffeétus ab «eadem fecundúm rem “oriri, aliqui Theológi opinantur: tamen mas 1.1.quelt.1 10. art.3. docet,ori1ia dua- EA s Ouare nunc videndumn elt, qua ratió. catum 2étuale fic contrariom forma gr EA e fanétificantis, 8: álli vircuti, que elbimmedian princi 4 A Ezech.B, dí loan. 10, 1,1020.% t.10a0,$, X 4. 93 9%

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz