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Rom.f. Tir.3, Tob 19. Rom.s. ' Tier, Ephel.1, «a Matrh,ó, DISPVTATIO 1 De obiedto Spei. . o a , ) é sy ' 6 ) ¿- PR . A 1% ¿e SS: 20 Tria>+1 y » ' de e « me 4, | Quodnan fit obicétum materiale $ pers ¡ey Te E Te lpes Gignificer tam affe- ) Cum appetitus lenficiui, quam 1% 70 ¿ a PY fignificer etiam rem [peratam, - ñ : | non elf [pes. Er ad Titum: 3.Spe- beatam [pem 5 8 aliquando etiam illum in , E élantes quem Íperamas.Er fic in Plilmisfepe ait Prophe- ta Regius; Dominws (pes mea :hic tamen nullo ex - hismodis accipitur [pes , fed vt fignificar adtum 8e + habitum fupernaturalem fperandi, de quo lob 19» | 1.Cor.13.. Repofita ef? fpes mea in finu meo. Et 1.ad Cor. 13... tums fúm, E merces tua magna nimis. Confon ait Paulus : manene tria hec, fides, fpes,charitas. ln... D.Auguít.lib, :2.de Ciutc,cap.vit Preminón,inquit, Aygult, - [pe aurem, Se elt res Íperata, Se ratio lub'qua Ífpe=" 4 ' ratur, 8cille cui resíperatur, 8 ille a quo fperator. Q:í2 dao vltima ad obiegtum materiale , vel for- po(Tnixtreuocati : nunc ergo de materiali male fpéi clt diffica a%* " ¿Sirconclafió, Primariun* obieátum immnedia- tummateriale (pei, eft elfentialis rerna beatitu- do : adequatum vero non ell (ola effentialisbea- titudo , led etiam eft beariudo corporis confecuta ad bearitudinem anime, ob id obieátum fecun- r::ón Dei. Ad Tituta 1. In /pem vita «terna. Et ad"+ Deum. Secundo probatur, Nam Deus Ephel 1. + fciarés que fir fpes vocationis eims , 6) + Tatione vilionis, fed ratione fuz intrinfece bonita- - +. 1 A r ” 8 nh A Ñ - e SINS, voluntatis, Que naturalem; fue”. UNNE) fupernaturalem , 8z aliquando: ] > + Ñ a . ' yr ad Rom.,8, Spes que videtur, A | ! | > ft dici obieétum adeequatum tmatetiale fidei,quía omnia que credimús,ad Deum referuna Deus pot tur: fic de bgatitudine ollentiali in (pe poteft dicí, Et hoc tántúm vult D. Thowm. cdm art. 2. indicar, bcaticudineny erernam ee obieótum materiale Spci adequate Cum autein dicitur beatitudo obicAtum. prima. ¿Hom immnediatum fpei , intelligitur tam objeari- ua, Ícilicer ¡ple Deus, quam formalis,fcilicer vio, vel afíecutio Dei: licér, vt conftat., 4 conféramt. . ; obicétina cum formali, primarium obicátum feo Ptum fuille Durandum in 2.dift.27.quelt.2. dicen. tera yobicAtuta immediatum [pei tantún efe for. malem beatitudinem¿Deum vero tantúm ele me - diarum obicótum terminans actum [pei media vis fone ,ad quam immediaré tendit agtús Ípei. Ops - politum docet exprefse D.Thomiart. .in corpore, vbi docet , Deum ciulque fruitionem efe obie- étum noftre fpei,- Et colligitar manifefte ex illo Genel, 1 5. vbi Deus ait Abrahamo : Ego proteélor a Y Virtutis erit ¡ pJe y q ui virturem dedit , ¿> qui fe ¿pfum, quo melius, ayir mains will pot efe, promi- fit. Idem antem et obieótum noftra [pers Sé mer- cesbonorum operum. Et ratione probatur , nam fiérer ex Tententia Durandi , fpem ñon efle magis virtuterm Theologicam,quám virtatem Rel gionís: ¿ obicCtina , cúm (it jpfemer Deus; 8 formalis bt. quid creatutm, vifio nempe produtta ab intelle hy" ereato cum lumine gloriz. Ex quo infertur deces ., quod elt contra D.Paulumeamnumerántem inter, 4 Theologicas virtures. Sequela probatur, ham non . - Attingerer [pes Deum vt obieétum guod,led vtob» - ieGum cui y (cilicer ve materiam alteriós aítus no» + darjarm dici folet :.ficut criamalia multa, que in + ftri, quieffer proxima 82 immediata materia pei. beatitudine [peramus homines, etfi confequenter . Sicut Religio immediate relpicit aCtum noftttmy > ad illam , funt obietum materiale Ípei, Prior pars > feilicer cultum quem Deo exhibemús , vel quo 4 elt de fide ad Rom.5. Gloriamur in /pe gloria filio=** Deum honoramus; 8cillo mediante refpicitipfum y que dinitie gloria.Et racioncoltendicur,Nam prin- ** tis,clt (ommum bonúm noftram sergó ve fic fumo erpaliter nobis prómirutur eterna beatitudo!, "Se prineipaliter, elt a nobis per bona operaquerén- da, perenda a Deo, iuxra illad Matth.6. Quárite | primim Regnum Dei. Polterior yeró pars proba- tur, quia illa omriía Íperamús, ¿Et quidem ex Mex ; .. taphyfica conftar ,illid orane cui applicarur ratio - formalis porentiz; vel habirus , ele mareriale ob- ieétum re(pedtu porentiz , vel habitus: ergo fimi- liter omme illud, cui potelt eo ratio forma- ' lis (pei, explicanda [eGtione fequenti,erit materia le obiettum (pei. Multa enim preter bearitadi- nem eflentialem induunt rationem iplameforma- * fps atte diffetr fpecie a charitate. Minor pros pes dades Re proptet (uam bonis' lem: fpei, Sicur enim beatitudo ñon'eft obieétum materjale adequatom fidei , fed primarium ; fic etiam eft dicendum de pc. Et nihilominus cut | , me diligibile amore concupilcentiz. *Imo obie- Cum beatificans nos eltiple Déas,vt vilus 8 ama- tas ini Coclosquia vifió nop beatificar nos nili qua- | tenus per cam polfidermas Deum y nec Deus nifi Quatenus vilos eft: ergo vtrumque fimal cft im- _mediatum obicdtum noftre (pei, 'nequepotelt elle ic4tum noO- ergo nequepo elt e immediatum ob Y r 24 . * + * ; j fre Ipel. Maior eft certa , quia non pertinet ad amotem amicitiz , quia hic amor clt charitatis ; | batur,quia Deus propter fe, tatem eft amandus , « NOD w propter noftram vtili- a tatem, . non modo - . "*Obiicies primó , ex Durando, fpes pertinerad . Amorem concupiflcentia : fed Deus provt eftin le, nón porelt elle obie£tuim amoris concupilcenta: ' PU E R Ñ E + A E o a AS BEAR AS r > Er : e

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