BCCPAM000509-5-01000000000000

| Mengas. Remigins. Ml Marcus mee Cap. $» Ñ 1H -intrare y 8 niñ a fuperiori vir- OA é ERA pide demónes expellebatá cor- .poribus obíeñis , dico , id arte; magica, $ per patta tacita, vel exprefíla cum demone opé- rari. 4 Mox circa exorcifmos A) Salomone conféttos , dicendum; eft ; eos fecifle tempore quo: habebat fpirirum Dei. Vnde: non ex eorum virtute, fed per) Dei voluntatem demones ab obíefTorum corporibus expella- bantur. Sicut nunc virrute Cerz benedióte , Salis, aque , rute, Sfalviz , roris marini, incenfi, aliarumque rerum benediíta= rum fepe: expelluntur , ác ma, Jleficia curantur. Vide Mengum/' in fuo manual. exorcif.€ poft il- lum. Remigium de exorcif. part. 1. document. 9. num. 4. pag.102» 2423: ¡Nunc vero de ell ref pondere argumento, quibuídam, rationibus efformato. Cui igi- tur refpondeo ; Majorem quo ad, ultimam partem efe fallam,: rirer, € minorem. Nam cun acra Seriprura, Sí Fides Cars tholica plane nos doceat, de» mones efe de natura Angelía ca, que natura in eis femaníit integra (licee per malitiam dt depravata ) confiteri ergo 'opor- tet y efe. omnino Ípirituales fabílantias y ac confequenter ron indigere aliqua difpofitio- ne in corpore humano ( fed fola Dei permifione ) ad illud pofi- dendum , vel pafionandum. Quia cum fint puri : fpiritus, poffunt quidem quecumque cor- pora penetrare, ac per confe- quens in homines , « in beftias -prohibeantur , eos vexare. ml | | , í hec folutio. tibi non placet. rceontor ,) qualenx habebant difpofitionem porci ? De quibus legitur ¿% 44p. 5- verf: 13. Mar- Qi : Erexexntes Jhirisms immun- di , introjerunt ¿m porcos Cero 4" "DE 'RESERVATIS! / nullam , nifi tantúm 'volunta- tem divinam. Vr perbelle colli- gitur ex illis Chrifti verbis; Es concelfor cis Parim Iefus. Marc. ibid, Ideft , permiMc, demones, qui efant in homiíne intrare in porcorum corpora. ' 4) 0424 Ex quibus aperte colliz gitur y neque maniam , neque maximam humidiratem cere+ bri, nec ullam aliam caufam, feu morbum efe difpofitionem corporis , ad hoc ut demones introcant' in illud; ac confes fepuenter nulla eft res (enfibi- lis, aut medicamen habens vir= turein naturalem ad caulandum in corpore humano difpofitios nem ad impediendum , vel ad non impediendum altionem af- flitivam demonum , vel male- ficij. Vnde fuppoíita materid corporea , nulla alia requiritur difpolitio ¿ niá fola Dei volun- tas , ad hoc ut diabolus ( un aqua reípedtu vaís ) valeat in< trare in homines , á% ¡in beñtias: Et hanc corpoream materianx nequit diabolus fua 'voluntate, $ porentia tranímurare , eique .dando aptitudinem ad fuíciz piendum affliftionem , feu pal Gonem demonum , vel malefi- ciorum , neque Medicus medi- caminibus. naturalibus ad non fufcipiendum cam difponere. Bene vero materia illa corpo- E ( puta corpus ) obíeía , vel maleficiata , quibuídam aftivis cotporalibus ( ideft medicami- nibus ) diíponi poteft, ad magis, yel minus demonum , vel male- ficij merotem fentiendum , u£ jam fupra mum. 413. afferui.. 425 Quiliber. vero licet ad tollendum dxemones Vexantes aliquod humanum corpus', vel ad difolvendum aliquod male- ficium , uti exorciímis ab Ec- clefia receptis, nec non Sacra men- '

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz