BCCPAM000509-5-01000000000000

ra: 5 " Arifoteles le 4. erbiés ubi docet; IN DIOECESITARRACONE. yg naturalia : go. remedia haben» tur (enfibilias $ naturalia, non tantúm ad tollenda maleficia; fed criamad demones expellen- dos a corporibus obfeíís. 420 ¿Pariter: ampliús 1 ra- tione contra afíetrta proximeé fupra arguirpoteft fic : Damo- nes non poffunt matetiam cor». poralem fecundum fuam volun- tatem tranímutare, 6 (ic nec! : pafñionare nifi. mediantibus :a- étivis corporalibus ;, difponens tibus. materiam: ad fufcipien dum+- ationem afflitivam in corporibus' ab :eisobíeñis ,: ver aliquo maleficio tortis Sed per aliquam rem fenfibilem , aut per aliquod remedium natura- le cauíari poteft in corpore hu- mano difpoíitio, per quam non fit aptum ad fufcipiendam attio- nem afñitivam demonis , que domoniaca paño', ficut per na», turalia medicamina poteíft alle. viari, feu miínui y, fic %: peni-, tos curari. go, tali ceffante dif Saul , non tecefsit ab eo, virz tute “materialis ' melodiz > de per virtutem divinam ,.median= , ribus meritis David, qui lau- des divinas canebar in cithara pro falure «Saulis. Sicur nunc per merita Santtoram , K ora= tiones piorun homínum fre= quenter demones expelluntur | a corporibus obíeis, $ males ficiari curantur. Vnde melodia -Davidis cithare nullatenus as gebar in demonem poffidentem Saulem , bene vero: in ejus cor= pus afiiótumo, quá alleviabatur, Sc corporis' afílidtio minueba- tur. Melodia enim aterahit ad fc mentis attentionem , ac con= fequenter: circa pañiónes ani- me , prefertim circa: maniam,' Si erilbitiami manifeltam habet efficaciam. Sicuti etiam mul tum valer. ad excitandam de4 votionem circa Deum. PropteW rea ipfemet David in o o vult ut Deum laudemus, id faciamus, canit ¿n ajálm. 97 pofitione in corpore obíelfo, vel ' verf..7. Pfallite Domino in ci maleficiato ad fMícipiendam afflitionem demonum ,+ vel maleficij, recedet quidem pe- nitus afilitio aítiva demonis, vel maleficij; Hxec enim depen- det A pañiva' difpofitione ho= minis oblei, vel maleficiati: Minor infertur ex Ariftoti-. ef'e maxime difpofitivam ad fuí- cipiendum afflitionem demo- niacam; que cum fic morbus, fupe curabilis et, ac confe- guenter curata 4 cefat talis dife poíitio in corpore humano. 421 Hec funt argumenta, amice Leétor, quibus contra ' mea afferta cum aliquo fundas mento arguere poteris. Sedta» men «cis facilo ef. reípo dum. Dico ¡gitur ad : pri quod demon, qui afñigiba0” q ui in exercitu Titi quodam la “IE Maniam EN +hara.'. Et repetit : Im cir 10ar ay, ó voce Pfalmi. 0 ÚN “422 Refpondeo ergo ad fes cundum ; Quod non ex virtus te jecois pifcis , neque per eftiz catiam fumi , nec odoris jillius. fuit ille demon expulíus, fed folúm ex virtute orationis To= biz, que per fumi odorem de- ignabarur. Fumus enim ex pil cis jecore ortus. excitabat To- biam ad orationem , contritio- nem y al cotdis devotionem; quorum virtute recedit fpiritus - malignus 4 corporibus obfeísis. Et fic funt intelligenda illa ver- Asba : Famus extricat omne Lenas _demonioram. Ideft oratio , $c- extricar omne genus demonio- : rum. Ita communiter Expofito= : res 4 Ad illud vero de militez Ra. pide ps ai > FRI A 22 UES=p A ha A e MC o Y. . , . «Le : 3 e > e A de A e peo” ¿5 a ps PAS - y - e a e en A" a A o e MU

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz