BCCPAM000509-2-19000000000000

AN AOS E e = y is a lil e Y 462 Trad.[1.Quéf Il romen intuitionis ad coghitio- nem,yyilio enim_corporca prima- rio; proprie appellatur imtul- tio:vndeex his, que reperiuncur in vifione corporea, colligere'do- b:mus nara .coghitionis in- muitiuz. Cum autem corporca vilio tendat in fuum obicétum,ve eftin fe per peciesproprias, SZ immc- diatas, S$£ non tendat in illud ve merce pofsibile , fed yt exiftens, mñn vt vniueríale, fed vt fingula- re, inde elt, quod intelledio ten- “dens in obicétum, vt eftin (e, im- mediate, yt exiftens, sz vt fingula- cs fitintelleftio intuitiva; Hinc intelleétio abítraótiva eft ¿lla,cui deficit aligua exconditio- mibus numeratjis,licér communi- ter accipiatur pro cognitióne “prelcindesíte ynum. predicatum : abalio. Hinc colligitur, quodcognitio “intuitiva.e(t cognitio rei exiften. tís per propriami fpeciern, fine de prefenti cxiltar,fiue extiterir fue “extitura fit : nde cognirio, qua Deus videt AOBERRCOO fara- rum eftyereintujtiva. Colligitur 2. quod he cógni- tionesfuntabitraftina: 1 .cogni- tio pofsibilinm vt talium , quia non repreíentat res vt exi tentes: 2.cognitio Angeli,aeíi effer iune- nis , quia-non arfingit llum por fpecies propriasillius:3 .cognitio elfcftusin caufa,ac canlz ineffe- Ctu'; quia non artingit remin fe, fed in alio : 4.cognitio albedinis vt fic adhuc habita: per Ípccios 1.De varijs imtelled. proprias fiagularium albedinuen; guía nullam arngie fingularicas -remexprele feu ex parte modi. Colligitur 3. non. implicare dari in codem. intelleta fimal cosnitianem intuitivam, nori- tiam abítratiuam cinídem obie- Et: Angelus enimcognófcivDeú intuiciuein (ciplo, Y abltradiue ex creaturis. : Notatamen, non elle de ratio» ne formali cognitionisintuitiuz, quod artingat explicite omnes formalitates obieéti. Probatut: tuma paritare vilioniscorporer, que expreffe videt colorem , quia fic exprimat dependentiamaDeo cum 1pioidentificatam. 'Tuma priori :nam deconcep- ta intuitionis folum et, quod fi - obicátuma ponatur a parte rei, rout eft in cognitione, eo ipfo rnaaliter imbibat reliqua om- nia predicata , nec difsimilis im aliquo fit.wero obicéto: led hóc -Inueniri p Gine exprefsione "explicafa, yt patet in cone-ptli bono quí non atringit explicité “animal rationale:crgo;óZe: Nota 2. neque elle de ratione xognitionisintuitiuz, quod artin- gat prefentiam , aut durationem obieéti.Probatur:vifio sorporéa .nonattingit durationem obietti, Se imaginario perícucrat corrp* to,autremero obicíto, Sí tamen A o Nc- “Confirmarur quoad prefen- tiamunam alias fuppofita fenten- tia,que tener Deum nullibi faiíe aburcrno,viño, que ab memota A rnazaraganazanznanaznznznnn a

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz