BCCPAM000509-2-19000000000000

A 4%o Tratt.1I.Ouaft LI. De varijsintellezs, met exiftentiam Dei, altera vero Antichrifti, ARTIC. IV. De enidentia, o certitudine cognitiom4s. Videntia ef quedam per/picui- tas, Ch clarita; que aliguid 40gn0/citur:hec autem euidentia elt triplex »nempe alia moralis, alía phifica,Sz alia methaphifica. Euidentía moralis eftilla ¿que S£undatur in connexione quadam amoraliterneceflaria, quam habet vnarescum aliamoraliter yt y. g- li -plures homines graues-, Se fanáii ¡urciurando: «ffirment , (e aliquid vidifle,tuncillorumtefti- monium, haber comnexionemo- raliter neceíflariam cum re teftifi- «cara, eltque moraliteryerum,nam ioxta legos prudentiz non pofli- amus desillo.dubirare »vnde (af. fentiamurtali teftimonio, jfte af- Lenfus eft moralitcreuidens , quía in predióta connexione morali- . «terneccflariafundatur. E —"Buidentia-phifica eft illa, que Sundatur in-phifica connexione, ¡¿quamhaber vnares cumalia,v.g. accidentia- :panis- habent phili- cam, Knaturalem connexionem cumfubRantia pañis : quarecum ego alíentior ic efe fubltantiam ppanis,quia video eiusacridentia, talisaloníus elt exidenisphificas $ quando video co'orem, habeo uidentiim phificamde iMo,quia non poreltdari naturaliter vifio' Y: 8 Ñ colOris,quin detur ipíe color. Enidentia methaphifica eft il. la, que fundatur in connexione cmnino in/aliibili, Semece Maria, quam vna reshaber cumalia,v.g. homo-haber infallibilem conne- xiónchx cum rariopalitate ,.ne- quirenimefle homo, quin fit ra fionalis:atque ita.cum quís alfen- -tirhominem efe rationalem ;af- fenfusifte eft euidens methaphi- Íice,quia inpradidta connexione ¿ormnino ¡neceffaria, Sc infallibili Annititur. Inter prediétasevidentias maga num reperitur difcrimen: nam aCtus,quilolum eft moraliter cui. dens , poteft admittere-dubium phifice:aCtus vero,qui et phifica cuidens,poteít admittere merhás ' phificé dubium:adtusautem, qui efteyidens methaphifice,nullurá poteft admitteceadabium: euidentia merhaphilica «ct amas jor, infallibiliorcarteriso 0: * - Queres: Amidenvadtus pob it ¿elTe»fimul cuidens, -obícurus? tatom obicóti negatiué; circaves rodiuerías formalitates afirma- tiuc.Probarue;namkepearionge * coghofcimus. cuicenter homis hem , quin euidenter cognofed rous:an fit Antonius, vol Ioannes: vnde ctiameconttat ,nequerepug? Hare, quod idem aCtustic ful euidens, $ obícurus refpectu die merforumobicótorum. E - Certitado el connesdo acins cómo ebiettaocro, dy firma abbejom> pelicGus cum dio. Explicatur pelo, Reípond.circa camdemformalis A

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz