BCCPAM000509-2-19000000000000

a Art TILSCA vlr.ObicRiones folute: 35%: diftineuanr perfetiones Diui- nas, dicunt , volitienem non ¿Js principiam Verbi St tamenrealt- teridentificarur volirio cún: prin cipio Verbi, vt eftfide certuna: ergo,Scc-Refp.¡illam propofitio- “iu mihi non arridere, nec elle nem mi 1QCr veram ex parte obieíti,veconitat exfubiet.s.ant. : Dices: Hta propolitiocít rea- liter,abloluteyeriísima :14£4- ra non generatur: SCTAMICO Sene- rarí non diftinguitur 4 natura: realiter:ergo, Sec. Relp generar; paturamnonidentificaricum na- tura, cum nunquanidetur gene- rari naturam ; identificari vero eunmatura generar: Filiationem, nam hoc elt , quod reperitur a - partercisfed fic elt,quodex parte obieGti independenterque 4-no* ftriscoriceptibusnatura cft apta geherari Filiationem,cumrcaliter genereturFiliatio,. aqua realiter nó diftinguitur natura: creo, $zc. Et fi dicas: Cur natura identi- ficet generari Filiationem, non generari naturam? Relp. ideó ef- íe,quiaillagencratio datur a par- te rei SE nonifta. Quareautem Ta detur,X noniíta? Eft mvíte- riu Trinicazis fupra noftrum humanum captum,feilicer quo. modo generetur Filiatio,S$2non natura cum illa identificata? sz quomodo communicetur natu- t3snon communicata Paternita- tc fecum.identificata: quam ex- cellentiany, 82 eminentiam my- ftcrij (upra omocid ,quod noltra Baturalis ratio. percipere porelk, comméndarCatholica Fides, fup- ponuntqueomnes Theologi fola rouclationeDiuinacognofci pof- £2 Trinitatis my fteriom iuxta il. lud Matthzi 11. Nemo now:s Ej hn wifi Pater, (dh Patrem quis mouit mis Fisius ,(h-csi voluerio Eilius reutlare * Quod teltimo- nium adducit Concilium Nice- num lib.2z.$. Ne queras.in tom. 1.Conciliorum pag.524.inedi- tione Veneta.ad hanc fidem pro- bandam»--- o - Oppones 3. Identitas in hac explicandi via fuimiturá pofterio- riznamwyeritas affiemationis col- ligirur ex-identitate (ideó enim natura eft Paternitas,quiaidenti- ficatur cum illa; S2écontra ideo Filiationon et Paternitas ,Qquia diftinguitur , feu non identifica= tur cum Filiatione) (ed in prefen- ti folum inquirimus rationem a priori, conceptum identitatis, vt ap parcat, quid fit totalefignú diftinétionis realis: ergo prius et explicare,quid lit ef: idem, feu identitas, quam explicare ,vnde veniat veritas dffirmationis, yel négationis. -Refp. nosnonexplicareiden= titatem per aftirmationem,Sene. gationem in ordinc ad intelle= Ctumyve aliqui faciunt,ita vriden titas realis fit,que propofitionenz afirmatiuam yeram, S£ negari- uamfalfamfundat; ¿contrayeto diftinttio realis, que propofitio- nemnegatiuam geram, aut afhir- mariuam fallam fundat (ed per Aptiudien 1 PR Z

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz