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E Art MI SubfeR IV ¿Obietiones folar a. exfamii vtraque procedat “ab eo- dem (impliciísimo principio ex parte oviciti. Ets , Opponit 4Volitio libera Dei identificatus sam neceñaria ; - tamende hac affirmacur cfzin- defettibilem,quod non affirma- cur de liberatergo , Sc. Refpond. Volitioném liberam ele indef:- Ctibilamquoad ete folumque elle defeétibilem quoad denominario- em,vt ex tract. de voluntate Dei conftabit:vnde ad fuammum (equi poteft,quod volitio dittinguarur ademinatione. Sed contra dices: Si volitio ne- ccffariaobietiué terminarctur ad aliquodobiettumyt millo modo diftindt=-2 -volitione libera, tale ebicitam nón eflet defestibile, fed -neceílarium obicótine : fed dantur obieítta defeftibilia ob- icétine , hoc elt, quie potuerunt non fuide,v.g.mundas, anima ra- tignalis, Lc. ergo quiayolitio ad eorum exiltentiam terminata elt omninolibera, Y á necelaria ali- que mododiftinóta. Refpond.fallam el: majorerm: nam yolitiónecefariad parterei, feu ex parte obieíti tam termina- tur ad od: defeátibile, quam volitio libesa;perintelledtum yero volitioni neceífariz non cónuenit terminatio ad obictum def %i- bilosnzc rolitioni úbere termina- tio ad obicátum rrecelaritóm, fé maefelibile-ficor proportiónate Minus detatiomalitatesoTe fcilio ect Parte reitans principiune sticndi quamipfam animalita- 34) té, Sanimalitateny hominis tara principium diícurrendi,quam 1p- fam rationalitatem, per intelle- étum vero rationalitati non con» tienire cíle principium fentiendi, nec animalitati princi pivardib currendt. Vide folúm volitio neccIari; venecefiría diftinenacurá libera vt libera :diitiigueror, non ob- ieóbiue, (eu ex parte entitatisinre- Ctoyled formaliter ex pure modi, feu ex parte obicítorunr, ad que: terminatur, feu que'connotat in obliquo,ficut de animalitate, SE rationalitate toriesdixiimus. Et li ínites: Volitio necelaria denominat neceffario; focus Au tem volitio libera:ergo, Sc. Reíp. Volitionem Divinam, que ma] ex parte obiecti eft nocefiria, libera, denominare,, vel non juxta capacitareny Obfzétorum: SX fic ditferentia denominationis non arguit dinerficacem obicetinamin ipía volitione Divina, fed in ob» ietis, namaliqua obicóta habeng bonitatem necefairiam,alia.c hs tingenten»alia fiviram, alía iofi» nitam, Xc. Se fic Deus( quiamar resiuxta diligibilitatemeninfque) neceifirioamat bonitaremneceÍ» farizm , $ contingnter contin> gentem: fiqutfaecies; imprefía in vno fubietto denominar, non deriominar inalio,quin apgnar di- (tintionemin (pecie.Edensc(t de gratia fanótificante pofta indi. nerfisfubichisnam politain pre ro- ho; ine denominar ¡llum Á- Lugradopsiunm: quem denomi- pa A».
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