BCCPAM000509-2-19000000000000

e A ii "BERTA Mor A mr An t . Sade A.IV ObicR iones falta: 34.3 proce(sionesnon diffícrre realiter, Siobicítino. ] Er. ratio. et manifeíta :.nam eum cadem'entitas poísit ee principium dinerfarum operatio- num,Ss comnotata diuería' pelpi- cere, ex ynitate, Szindifinitione principij non fequitur operatio- nos ab il manantos elle realitor indittinétas,vt ex le pator:Stat er- gobeneprocelsionem. Verbi ee per yvolitionentamaque ,acper incelle hum; S£ quod habeat phy+ licamdinerfitaremáprocelsione Spiritus Sanéti, $£ ñon.minorem, quam fi immediarum principium Verbi foret folus intellcétus dí- ftindus ex natura rel vel realitera yvoluntates pl 57 Et fi queras: in que.confiutat hxc diueritas phyficarRefpond, confiítercinhoc:nam licét Ver- bum que immediate. procedat ab cadem formalitate,que cltyo- licio,intellcAtio fimul,attamen non cormóíponder ¡li fecunduna adequaram virtutem, fedrantum elt partus imadequatus foli foe- eunditatiintelleiuz relpondens. Nam ficut licet ex parte obicéti cadem formalitas fit fimul intel- -leftio, Y volitio , adhuc eft yera Lc propofirio ex parte obietti,Se realiter loquendo : im Deo nonda- tr tantúmintelledlio: 1ta poterit realiter verificarihuc:Dec procef- focommenjoratur cum virtute hu- -Fusformalitatis principiantis folieya modo quatenus talisformalitas eS? ¿ntelleciiodea quod idem cít, hc proecísio gomparatur ¿ta qua - fuo principio, vt in ipía non rel+ plendeat tota forcunditas princi- pij. Siquidem -idcnx. principium nonminus poteftin duas aftiones inadwquatas prorumpere,quam (1 ex duplici virtute realiter diftin Eta coaleíecret tale principium,vt conftat tum ex (apra diótis, com ex paritate hrominis; ab homins enim oritur aétio in fenfationss, 8 inratiocinationes nonminptris virtútis , Se difierentiz, quamíl 4 puro feníítivo, Y a rarionali puro procsderent ::S tum quía: polt produétionem vnius actionis im» adequare manet adhuc in talí principio virtus ad aliam aétio, nem, (eu procelsionem diuerlama, Hinc in proceísione,que fue- cunditati intelleftionis refpon= det,quafí Ayillacur Diunina natura quateñus inrelletina, non qua tenus yoliciua, ita yt non folum ob connexionem , fed ex (uo moda tendendi proprio,talis procelsia Arguar virtuteminteleftinam,K non yolitiuam in fo, principio: licutin atione hominis fenfirina licet qué conrdexacum virtute ratiocinandi, ac cum virtuto. len- tiendi,homo tamen _noh elf cog- no(cibilis , nec refplendsr quate- nusrationalis (ed (olúm quapenus animal, ccus vero in ratios: Matias ne. Ad quem tmodam tendendi etiam aduerfarij recurrere deber, fiquidem non fufficit procedere per intellcóns;yt fatim perti- ncat ad lipeam intelligendi: 19m eb ipseledu nofico osa

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz