BCCPAM000509-2-19000000000000

288 que intademmer anima, ve con- notar volitiones, quo paíto dici- tur volluntas:yadelicer potentiz non diltinguantar ab anima,veri- ficatur optim?e,quod gratia reci- piaturin anima,charitas in volun rate, fidesinintellcótu. Dices: Intelleótus, Se voluntas funcidem realiter perte:ergon3n elt, cur fid:s magis pertineat ad intelletum , quam ad volunta- ceomiscidemeritde chazitato : er- o, Sc. Refpond.nzz.1.confeg. tratio<ft, quia habitus fidei de- feruit anime ad eliciendas intelle- ftiones fupernaturales , habitus verocharitatis ad fupcenaturales volitiones eliciondas : SE fic-fides tribuitur anim., prout eftyirtus adintelligendam , $ charitas tri- buitur cidom anime , prout elt” virtus ad volendum, quo paéto di- citur voluntas fic fides tribui=- P tur intelletui porits , quam vo-- hintati,Sz econtracharitas. Oppones 3 .Anima elt indiffe- reas ad imeslligendum , volen- dum ce .erzo,Sc: Relpond.neg. conga, vt dixi in ant .art.ani- mi uficienter det srminatut per Speciom a lintallizendumñ, S por cognitionem 4d volendim abí- que potentijs diftii.tis. Intarurque argumentam in adue-farios Namanima eltindif- ferens ad amorén1, 32 odrum, al- feníum Y diffan um ergoin liget duplici potentia, volitina , X1M- telletina,yr detsrmineturz quod non concodent ergo: tc. Opponss 9. Si intelicótus, Tra? Quel 1. A e * Depotentijs anto, valuntas efent idem realiter im tor fe Sgcuim anima, homo intel letuamarer, de voluntate intelli- gerct: fedhoc videtur abíurdum: ergo, 3. Relpond. 1.hocargu- mentum inítari- poffe in intelle- tu,Y voluntateDiina,namcer- tumelt volantaremnondiftinoui raaliter ab intelletuin Deo; X ra- nien prediótepropofitiones nom admituantur iniplo:ergo,Xc. Refpond. 2. hominem tele. étn amare, Scvoluntate intel ise A re in feníu identico, non vero fentu formali:nam homo nonin+ telligirquatenus anima connotar volitionem(quo pacto (ortithr ra- tionem voluntatis formaliter)fed quatenus connotat inteltectionos, qua rationsdicicur formaliter in, tellcótus: SK ccontra. , Dices: Voluntas vocatur,Y elk ot.ntiacuca : ergo quiainnullo leníu percipit -obiettum * ergo, - S«c.Refpond. 1 .voluntatem me- taphorice tantúm- dici cucam, quia (cilicermore cecorumdefle- ¿tit multoties 4 redto tramite, fla- gitia parrans.Refpond.2 .dift.amt, elt potentia cuca formalitercon= fiderara,concedo, nam voluntas vt formaliter talis, non connotat intellcótiones; materialiter confi- derata,n:zgo ant. Sconfeq. nan inde fotam fequitur , quod non percipjar obizétum in (enfu for- mali. Oppones -10: Anima non et idem cum Ína operation? *trga neque cum (a potentia elicitr(va” opcrarionis. Refpond.falí «E

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz