BCCPAM000508-5-08000000000000

So Contrariam 14. Quod fi in Locis, in quibus Graeci, et prornprdas Latini fimul moram trahunt,- et funt utriufque Ordinani ritus Eccleñae, Latini quidem in Fermentato, et fuavifimis Graeci in azymo Sacram Euchariftiam quando- xa ne que fumere foleant; Siquidem haec confuetudo fine Populi offenfone, animorumque commotione removeri non poteft, Ordinarii curam fuam fua- viffimis modis impendant, ut Latini femper in azymo, Graeci autem, ubi propriam Parochiam habent, in fermentato communicent. 15. Ut autem ¡idem Laici Graeci Euchariftica mece per-fub utraque fpecie communione refici valeant, mita 2 permittimus ¡in ¡Mis dumtaxat Locis, in quibus taxat Locis, ejufmodi ritus introductus eft, et ad praefentem E ufque diem fervatur, ac viget: ita tamen, ut fub Ci nto altera tantum fpecie totum, atque integrum Chri- ftum, verumque Sacramentum fumi firmiter cre- dant, ac proptera, quoad fructum attinet, nulla gratia ad falutem neceflaria, eos fraudari, qui unam fpeciem folam accipiunt: ubi vero praefatus ritus confuetudine hactenus receptus non eft, Epi- fcopis, quorum jurifdictioni Graeci fubjiciuntur, curae fit, ne in pofterum admittatur. 16. Volentes autem fpecialem ipíis Graecis, et Albanenfibus Presbyteris gratiam facere, te- nore praefentium, ut tempore jejunii quadrage- fimalis, quo, exceptis Dominicis, Sabbatis, et non- nullis folemnioribus feftivitatibus, ex antiquo more nonnifi Mifía Praefanctificatorum celebratur, Graeci, et Albanenfes praedicti, fervato tamen, nec: prae- termifío in Parochialibus Ecclefiis Praefantificato- rum ritu, in aliis Altaribus, feu Ecclefiis, five Ca- pellis pro fua, ac Fidelium Populorum devotione Mifías integras quibuslibet hebdomadae diebus, ac praefertim cum dies Fefti de praecepto Latinae Eccleñae occurrunt, quos obfervare tenentur, excepto poftremo majoris hebdomadae triduo, celebrare poffint, et valeant, concedimus, et in- dulgemus. Pofíunt, lí 17. Si Graeci velint accipere Altaria porta- yelint,Grae- ¿.;. . . qe Ñ ci Altaria tilia ab Epifcopis Latinis confecrata, bene erit; portatil 5: minus tolerentur eorum antimenña, five Throni, pere, fuper Altaria lapidea ponendi, cum celebrant. 18. Corporalia ut latini habeant, niñ Thronis etiam pro corporalibus utantur. 19. Latinis Presbyteris Latino ritu in Grae- corum Catholicorum Eccleñis celebrantibus, fi ca- reant proprio Altari portatili lapideo, fuper Anti- menfiis, feu Thronis Graecorum Sacrum facere non licet, 20. Unufquifque Sacerdos 'in aureo, vel ar- genteo folum, aut faltem ftanneo Calice facrificet, «habens Thronos, feu Corporale de lino candidum et nitidum, et Altare mundis veftimentis opertum, vel decenti. paratu ornatum. 21. Mulieres autem fervire ad Altare non Communio De Vefti- bus, et aliis Sacris. De Mulije- rum fervitio ad Altare. AUdeant, fed ab illius minifterio repellantur omnino. 1? Bullarium Capucinorum $. VIL De Sacramento Ordinés. * 1. Romani Pontifices Praedeceflores noftri Ut Sra necellitatibus Italo-Graecorum occurrere volentes, Epifcopis ut commode poffent a proprii ritus Praefulibus “e ad Ordines promoveri, fimulque caventes, ne fi ab Ordinariis Latinis ad Graecos Antiftites in Graeciam, vel Epirum, aut alias Orientis partes cum dimifíoriis remitterentur, ad Schifmaticos Epifcopos pro ordinatione cónfugerent, conftitue- runt: Clemens quidem VIIL, anno 1595. Romae habendum efíe Epifcopum Graecum Catholicum, quí Graecos Epifcopis Latinis Italiae, et adja- centium Infularum fubjectos Sacris Ordinibus ini- tiaret: Clemens vero XIL anno 1735, ut Italo- Graecorum in utraque Sicilia commorantium com- modis confuleret, alterum ejufdem Graeci ritus Epifcopum in Seminario Corfino a fe in Calabria erecto propter Graecorum hujufmodi Ordinationes manere jufit, quorum laudatifimum Inftitutum Nos quoque per praefentes noftras perpetuo va- lituras Litteras confirmamus, et innovamus.' 2. Ne quis Clericus Saecularis ritus Graeci, quamvis alias fit idoneus moribus, fcientia, et aetate, ad Sacros Ordines promoveatur, nifi prius legitime cónftet, cum Eccleñafticum Beneficium, vel Patrimonium, quod fibi ad vitam honefte fuf- ficiat, pacifice poffidere: ac propterea deficiente titulo Beneficii per legitima documenta Ordina- rium fuum certiorem reddere debet de fufficienti Patrimonio, ut valeat Sacris Ordinibus initiari; loco autem dicti Patrimonii nec Clericus Uxoris fuae dotem affignare praefumat, nec ¡¿Ordinarius eam recipere audeat. 3. Ouemadmodum etiam: nemo ex Graecis, feu Albanenfibus in Calabria, et Sicilia commo- rantibus ad facra minifteria affumatur, qui trium faltem annorum fpatio Graecis, latinifque litteris non dederit operam in altero ex Seminariis Italo- Graecorum, vel in Collegio Graecorum in Urbe. 4. Promovendi ad Sacerdotium et Presbyteri, De examine qui praeficiendi fuerint Ecclearum Regimini, exa- A minentur antea diligenter, fi praecipue de Horis | Canonicis, et Miflarum Ofhciis fecundum diftinc- tionem temporum exequendis fint fufficienter in- ftructi, ut ad haec nonniñi digni admittantur. 5. Sacerdotes, et quicumque funt in Sacris Ordinibus conftituti, Horas Canonicas more fuo dicant: et priufquam Mifíam- celebrent, Offcium matutinale recitare curent, 6. Epifcopi Graeci in Ordinibus conferendis * Epifeopi ritum proprium Graecum in Euchologio defcriptum pera fervent, in quo etfi- monmulli de Minoribus Or- o dinibus praetermifh videantur, eos tamen vel Graco nunquam habuifíe, vel eorum .exercitium aljs Ordinibus efíe adnexum ¡idem Graeci affirmant. Canonicis. t Graeci De -Horis y

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz