BCCPAM000508-5-08000000000000

46 de commifíis, et omifis fatisfecerint, eorum animas poenis Purgatorii poft mortem purgarl: et ut a poenis hujufmodi releventur, prodefíe eis Fidelium vivorum fuffragia, Miffarum ícilicet Sacrificia, ora- tiones, et eleemofynas, et alia pietatis oficia, quae a Fidelibus pro aliis Fidelibus fieri confueverunt fecundum Eccleñae inftituta: 4. Mlorumque animas, qui poft baptifma fu- fceptum nullam omnino peccati maculam incur- rerunt, tum ¡llas etiam, quae poft contractam peccati maculam vel in fuis Corporibus, vel eifdem De vifione beatifica Sanctorum. exutae corporibus, prout fuperius dictum eft, funt * purgatae, in Coelum mox recipi, et intueri clare ipfum Deum Trinum, et Unum, ficuti eft, pro diverfa tamen meritorum ratione, aliam alía per- fectius. pe hp 5. Hllorum autem animas, qui in actuali mor- cato actuali tali peccato, vel folo originali decedunt, mox in movinalido: INFErnUmM defcendere, poenis tamen difparibus cedentium, puniendas. “6. ltem Sanctam Apoftolicam Sedem, et Romanum Pontificem in univerfum Orbem tenere primatum, et ipfum Pontificem Romanum Suc- ceflorem efíe Beati Petri Principis Apoftolorum, et verum Chrifti Vicarium, totiufque Eccleñae Caput, et omnium Chriftianorum Patrem et Docto- rem exiftere, et ipfi in Beato Petro pafcendi, re- gendi, et gubernandi univerfalem Eccleiam a Domino Noftro Jefu Chrifto plenam poteftatem traditam efíe, quemadmodum etiam in actis Oecu- menicorum Conciliorum, et in Sacris Canonibus continetur. 7. Caetera item omnia, quae a Sacris Ca- nonibus, et Oecumenicis Conciliis, ac praecipue a Sacrofancta Tridentina Synodo eta Gregorio XIII, Praedeceffore noftro in profeffione praedicta Or- thodoxae Fidei a Graecis emittenda, tradita, de- finita, et declarata fuerunt, indubitanter recipere, ac profiteri debent, fimulque contraria omnia, et Schifmata, atque haerefes quafcumque a Sancta Catholica, et Apoftolica Eccleña Romana omnium Ecclefiarum Matre, et Magiftra damnatas, rejectas, anathematizatas, pariter damnare, erejicere, ana- thematizare, et abjurare omnino tenentur. De Romani Pontificis primatu. $. I De Sacramento Baptifmi, Pueris baptezatis, ritufque in Baptefmate Jujcepti mutatione. 1. Presbyteri Graeci baptizatos Chrifmate in fronte non confignent; et ideo ab ipfis in or- dine baptifmi apud eorum Euchologium praeter- Iittantur, quae fequuntur poft illa verba: xal p.erá cry sdxhy etc.: ufque ibi: elra mort Ó tepede sympo xbxk8: hoc elt: el po/1 orationem etc. : ubi habetur forma hujus confignationis ufque ad illa: Po//ea Jfacit Sacerdos figuram circuli etc. Bullarium Capucinorum 2. Cum Presbyteris Graecis in Euchologio Non funt haec Baptifimi forma praefcribatur: Bapíizatur Poy Servus Dei N. in nomine Patris et Filhii elo vo Spiritus Sancti: quae latinae formae: Ego te ray baptizo in nomine etc.: aequivalet: trinaque aquae immerfone feu afperfione in eo conferendo utan- tur, non funt his fuper rebus a Latinis Locorum Ordinariis inquietandi. 3. Etfi Graecis in Regno Cypri. commoran- tibus Innocentius IV. Praedecefíor nofter olim injunxerit, ut in unctionibus, quae circa Baptifma fiunt, morem Eccleñae Romanae teneant, et ob- fervent; Si tamen Presbyteri Albanenfes ritum ungendi pectus, et dor medium, aures, pedes, atque manus in Euchologio defcriptum fervare voluerint, ubi non eft contraria confuetudo, non funt impediendi. : 4. Ritus autem, feu confuetudo, quam ha- bere dicúntur Graeci Orientales ungendi per to- tum baptizandorum 'corpora, fi alicubi tolli, vel removeri fine fcandalo non poteft, cum five fiat, five non, quantum ad Baptifmi efficaciam, vel effectum non multum referat, in jiídem toleretur. 5. Nec refert etiam utrum frigida, vel calida aqua baptizent, cum in utráque Baptifmum habere parem vim, atque effectum, affirmare, et tenere dicantur. 6. Si in eadem Eccleñia Infantes utriufque Ritus baptizentur, Graecus Parochus Subditis fuis aqua per ipfum Graeco more benedicta rite Baptifmum confert; ac propterea moleftandus non eft, fi non utatur aqua baptifmali, quae a Parochis Latinis juxta morem Romanae Ecclefae adhibetur: Curent tamen Ordinarii, ut adfit aqua baptifmalis latine confecrata, quam omnino (prae- ter cafum urgentis neceffitatis) Sacerdos Latinus adhibeat; quoties ei occurrerit latinos pueros ad Baptifmum excipere. 7. Cum adminiftratio Sacramenti Euchari- prohibentur Graeci, ne fliae, quod fub una, vel fub utraque pecie nación fantibus in “Baptifmo, et Pueris in Mifía folentin Baptifmo, ó d E Pueris Graeci exhibere, nihil contra Orthodoxam fidem, in Mifía Sa- . .. . t bonofque mores contineat (dummodo ¡idem Graeci Encharifti credant, firmiterque teneant, communionem hu-" "hen. jufmodi non efíe neceffariam ad falutem, et Bap- tifmum fine communione valide ac licite pofíe miniftrari) quia tamen ad decentiam, et reveren- tiam Sacramenti magis expedit, fi illud eiídem denegetur: propterea ne Graeci, vel Albanenfes Graeci ritus Euchariftiae Sacramentum fub una, vel fub utraque fpecie Infantibus rationis ufu carentibus in Baptifmo, nec Pueris in Mifía mini- ftrent, interdicimus ac prohibemus. : ! E á Proles Pa- 8. Infantes nati ex Patre, et Matre Graecis par utro- x < E . Que Graeco ritu Graeco, niñ aliter Parentes accedente Ordi- progénita narii confenfu voluerint, baptizari debent. baptizetur, ad formam 7 Graeco ritu A

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz