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5626 de Matrim, lib.7. di/p.95.num.3» y 5 y Tobre el: A a. a sar La . e] iy p Confulta fep: E Thomás , Cayetano , Navarro , Valencia , Martin fuS ma , fobre Íe Preceptos del Decalogo , en el Delrio, Suarez, y otros, que cita , y figue Sanchez, Mba2ie - CíC Y. a gu Decalogo, lib.2..cap.38. mum.1. 2. y 3» la 1glefia no pecaltas puede tolerar que femejantes Adivinos fe valgan los facell para fus adivinaciones de medios no naturales, fino ' >= e. - A > CADA A A ¿2 cd e drk ca ny . e » y k Le . a A ] + Py 5 q Ep a > E NE $ 0 RÁN e NT ara A kr. E PA AN 3 ” q id eS Ja > . PL Jonde trata de la efpecie de fuperfii- érllama Adivimacion , la qual es rerum be gniio,y le eltiende no folo á adivinar futuros, fino tambien ¿los preteritos, y Bd configuiente ilicitos , fegun las reglas: yl vanos,y por A E ao que afigna para conocer quando feran Í los los tales. Y la razon, que di en cl citado', es : Quia cum illa vana mul A dl Y * E. a e S < (E CS rali ad eum ejfecium pre : . a ? , y FI + Us mn ' E +. d p . Mee AE de iS . vv e / A ¿ j APPLE xn E A £ E ] > 8 EN a 47 A o 3 ee A A É : e Ñ Ss. ñ ! b / r , SA ra IAS a q CA IN a : 4 e e 5 , qe e NIVET- | (El les, Exorcifmos de la sde Penitenc"a,o recepcion de Sacra- mios Jegunel ufode la Iglefía,O' ex cap. fon.3 3. juafhhx.) Wat regula accipienda cft. Quidquid , efhicitur,aut dicitur gratia alicujus boni obtinen- », di,aut mali vitandi,quod nec virtutem naruralem ¿, nec fupernáturalem ad eum efteétum haber , va- | ,, num eft , 8 fuperftitiofum ; ac proinde efteétus tÉ ¿, fic comparatus ell tribuendus occultz Damonis ,, Operationi : Et ratio eft, quia tales res non adhi- ,, bentur ur canfz. Ergo adhibentur ut figna:X non », Divina; quippé que non funt Sacrámenta , nec ,, Sacramentalia. Ergo ut figna paéti occulri cum | ,, Demone initi. Deinde, quia illud vanum ac fu- y, perftitiofum eft, quod non prodeft ad finem, , 2d quemadhibetur. At hz res funt hujufimodi: », 2C fub inde vane. Deus autem non dcleétatur ,, vanis , fed Demon. Caularum autem triplex ell ,, Ordo. Aliz funt naturales, que virturem natura- », lem habent ad operandum. Quales non inve- ,, hiuntur in hoc eventu: hujuímodi enim res ad- ,, hibite carent virtute naturali ad eum efteótum. ,, Aliz caulz funt fupernaturales ,qualis eft Deus ,, fupernaturaliter operans. Sed in his rebus nulla ,, Virtus fupernaturalis reperitur. Cum id neque y, ex Eccleliz authoritate , neque ex Scripturz tel- ,, timonio habeatur : nec ulla necefsitas miraculi ,, patrandi nunc extet , neque id prelumatur. Alie a, Demum caufe funt boni Angeli : Hi vero non , y Operantur mediis rebus vanis , nec illís gaudent. ,, Manifeftum ergo eft, Demonum operationem in- ,, tervenire , qui rebus vanis deleótantur. Et ideo ,, hanc regulam tradit D.Auguítin. /2b.2 1. de Civi- «+ y, tate Der, quem refert , fequitur D.Thom. 2.2. », que/f.96. art.2. ab omnibus receptus, ) Hafta «aqui dicho Sanchez , en dicha regla , que es de San Aguítin, y de Santo Thomás, recibido de todos.La qual regla, aunque habla en terminos de la diflolu- cion de los maleficios , 'es aplicable en todo al co- nocimiento de ellos, como qualquicra inteligente conocerá , y mas fi lo coteja con la figuiente re- ' gla, y en terminos terminantes del conocimiento - de ellos. +8 El miímo Sanchez , en el tomo primero de e h e “11 : k A a eS z A E ES pa YA - $ a ve 4 e ”n ” % 4 Se Ne : >. ] £ $ e ; a E Y ATA $e pas virtutó nata) y Lo 5 74 a Li os : ai 0 procul ab humana cognitione Junt, " +*orrilac iS.E : er e ¡A hs ; y E EA móbien dicho Autor en el numero primero de ENO capitulo : y haviendo defcripto en el 24.2. malicia de dicha fuperfticion , defde el nu7m.3. né ciertos fundamentos preliminares, por modo Ea a ¡de reglas, para conocer la malicia de dicha luperfti- cion 5 y el primero que nos afigna en dicho 24.3. es como le figue. 9. (Primum ceft: hec vana occultorum inqui- », fitio per divinationem , innititur femper auxilio », Damonis , ejufque pato , five expreíse , five t2- ,, Cite implorati. Ur cum D. Auguíft. lib. 2. de Í Doárina Chriftiana , Cap.22. fine, 8 cap.23. ,> Initio , tradit ab omnibus receptus D. Thomas ,, 2. 2. quelt.os. articul.2. $ 3. 8 opuícul. 25. cap. 3») | 10. Y mas abaxo, para que conozcamos quan- do intervendrá dicho paéto implícito con el De- monio , nos afigna la figuiente regla, (Tacire au- 5, tem, 82 impliciré , quando quis cognitionem foli ,», Deo relervatam, mediis Vanis , 8 indebitis pro- >» Curat. Nam quamvis preter ejus intentiomem », lit Demonem invocare ; at eo ipfo , quod quis e »» hac media vana intentat, quibus libentifsime », Demon fe permiícer , vult á Demone inventore a ee Atque ¡ta docent Cajetánus , Navarros, »» Valentia,Sayro,Martinus Del:io, Suarez (Zeanfe » lascitas dz todosen dicho Sanchez) qui optime »» ld explicar. Quippe intendens vanis mediis fire »,» Luperantia humanam cognitionem , id non curar », VÍA Inventionis, £o quod inepta ei inventioni me- » Jia fint; querit ergo via difcipline. At magif- 3, ter illins non eft Deus, perfe , vel per bonos An- » 8clos, urpote qui his vanís non intendit, nec pre- j, Ílumitur revelatio Divina. Nec etiam elft alius ,, homo , cum humanam cognitionem fuperer is ,, medis improportionatis eam fcientiam habere. »» Ergo magifter elt Damon.) 11 - Y enel mum.4. laca el Corolario figniente: »» (Hinc deducitur Demoném his vanis fe immif ,, ere , eriam ignoranti exercente illa, 8 proinde )) preter ejus expreflam intentionem , ur fallar fna- 3, deatque in his vanis fiduciam colocandam ; ut », tradunt D.Auguítinos , D.Thomas , Cajetanus, »» Viétoria , Simancas , Suarez , (y cita los l;: Lares ,, Acide lo Nevan ) 82 docet Sixtus Quintusín mota 3, Proprio , quem edidit contra Aitrologos. Nec >, Obítat hos divinatores non intendere opem De. ,, monis implorare , aut inea fperare. Quia faris ,, Cftad hanetacitam invocationem, his vanis uti ,, 2d ea cognoÍcenda , que vio humanam fuperants ,, Cum enim ea vana fecundum folam fecretam 3» Demonis opem ad id conferant , coipfo quod », quis his vacar , ad cam cognitioncin parandam, y) afteCtatracite , 8 virtute , velle le cam Demon; 4 Opera,

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